Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vauhkoontuu täällä aina tästä aiheesta aivan täysin. Takuuvarmasti tykkäyksiä ja kommentteja tulee. Mutta jos täällä keskustellaan jostain, jossa arvostellaan naisia, niin hiljaista on kuin hautausmaalla :D
Eiköhän tässä just naisista puhuta, kun puhutaan maksullisien naisten panemisesta. Lol.
Mitä naurat maailman vanhimman ammatin edustajille ja niiden työtehtäville?
En minäkään mene nauramaan bussi kuskille, kun se ottaa matkustajia kyytiin.
Missähän olisi sellainen ihme kuin nainen joka maksaa aina treffeillä puolet kaikesta ehdotti sitten kumpi vain vaikka illallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä on umpinarsisti, alemman tason sellainen eli ei mikään laatikkoleuka vaan ihan vaan kontrolloiva luuseri. Hän sitten hommasi lopulta naisen itselleen Aasiasta, kun ei saanut suomalaisia pysymään, vaikka hartiavoimin yritti ja teki kaikki mahdolliset kontrollointitemput mitä vaan keksi.
Selvisipähän mistä se sinun aasia naisviha ja suomalais mies viha johtuu.
Kannattaa katsoa peiliin välillä.Katso peiliin itse hyvä mies, mutta narsissit rakastaaki vaa itteään.
Kun ei keskustelutaidot riitä niin aloitetaan haukkumaan toisia :) Ja miten kehtaat edes olettaa, että olen mies. Eihän nykyään saa muutenkaan sukupuolta määrittää.
Ai yrität väittää olevasi nainen internetissä vielä! No good luck with that! En vaan tein vaan havainnon kun en ollut alkuperäinen viestin lähettäjä edes :) mutta ihmettelen jos olet '' nainen'' mitä vastaan sinulla on toista joka kertoi kokemuksistaan. Että samaa sinulle kun ei riitä keskustelutaidot niin pitää alkaa keksimällä keksimään :)
Vierailija kirjoitti:
Missähän olisi sellainen ihme kuin nainen joka maksaa aina treffeillä puolet kaikesta ehdotti sitten kumpi vain vaikka illallista.
Mietin, että mitä haet tällä? Kuuluuko naisen sitten muka antaa jokaisella treffeillä jokaiselle treffi partnerille jos se maksaa ruoat ym?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä on umpinarsisti, alemman tason sellainen eli ei mikään laatikkoleuka vaan ihan vaan kontrolloiva luuseri. Hän sitten hommasi lopulta naisen itselleen Aasiasta, kun ei saanut suomalaisia pysymään, vaikka hartiavoimin yritti ja teki kaikki mahdolliset kontrollointitemput mitä vaan keksi.
Kannattaa katsoa peiliin välillä.Katso peiliin itse hyvä mies, mutta narsissit rakastaaki vaa itteään.
Kun ei keskustelutaidot riitä niin aloitetaan haukkumaan toisia :) Ja miten kehtaat edes olettaa, että olen mies. Eihän nykyään saa muutenkaan sukupuolta määrittää.
Ai yrität väittää olevasi nainen internetissä vielä! No good luck with that! En vaan tein vaan havainnon kun en ollut alkuperäinen viestin lähettäjä edes :) mutta ihmettelen jos olet '' nainen'' mitä vastaan sinulla on toista joka kertoi kokemuksistaan. Että samaa sinulle kun ei riitä keskustelutaidot niin pitää alkaa keksimällä keksimään :)
Virhe on se, että oletetaan kenestäkään yhtään mitää. Mistä tiedät, että onko tämänkin alaviestiketjun kirjoittanut yksi ja sama henkilö luoden traamaa? Trollaaja? Yrittäen saada muut kommentoimaan viestien väliin, kuten sinä?
Suomessakin on nykyään rutkasti näitä ónlyfáns pårnåå tekeviä naisia joilla taas sitte oma poikaystävä tuotannossa mukana, p anopoikana kameran edessä tai sitten sen takana silloin kuin kú llikarúselli pääsee nuz zimaan o nf húåraa perzzeen. Mutta sehän on vain noitten naisten voimaantumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että naisilla ei muka riitä älykkyys olla internetissä vai mitä haet takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe on se, että oletetaan kenestäkään yhtään mitää. Mistä tiedät, että onko tämänkin alaviestiketjun kirjoittanut yksi ja sama henkilö luoden traamaa? Trollaaja? Yrittäen saada muut kommentoimaan viestien väliin, kuten sinä?
No helppo olettaa sellaisesta joka vaikuttaa joltain :) jos on väärin olettanut missä haitta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 % miehistä on käyttänyt prostituoituja, mikä menee yksiin muiden tilastojen kanssa. Narsistit, psykopaatit plus muut vastaavat ovat noin 10 % miesväestöstä.
Naisista 0,3 % on käyttänyt palveluja, joten ei ihme, että naiset haluavat myös miehen, joka ei palveluja ole käyttänyt.
Älä puhu roskaa, ei noita sinun lukujasi usko edes Räsäsen Päivi esim. saksalaisista miehistä yli 80% on käyttänyt prostituoitujen palveluja ja pelkästään saksalaisissa bordelleissa on miljoona kävijää päivässä.
https://business.time.com/2013/06/18/germany-has-become-the-cut-rate-pr…
Saksassa jopa 400 000 täysi tai osa-aikaista prostituoitua (vain murto-osa näistä on rekisteröityneet), bordellissa käynnistä on tullut saksalaisten miesten viikottainen rutiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Aina kun naiseen tutustuu menee aikaa rahaa esim. illanviettojen, ulkonakäymisen etc. kanssa.
Jos tavoitteena on vain hetkellinen tyttöystävä KAIKKI naiset ovat miehisestä näkökulmasta maksullisia.
Ammattilaisen kanssa vain vedetään mutkat suoriksi.
Ja naisen näkökulmasta tuo mies on huijaava mulkku, joten nainen ei osta väitettä maksullisuudesta. Tuo, että huijaa suhdetta saadakseen panon tai muutamia, on henkistä ja seksuaalista väkivaltaa.
Etsi se nainen, joka antaa ilman hyysäämistä niin sun ei tarvi kokea maksavasi eikä nainen tule huijatuksi. Molemmat voittaa.
Ei sellaista naista ole olemassakaan.
Tuossa äsken toiseen kommenttiin juuri vastasin kertomalla harrastaneeni seksiä 80-90 miehen kanssa. Koskaan ei raha liikkunut mihinkään suuntaan, ei edes drinkkien muodossa (parisuhteessa tietysti ostellaan toisillemme myös juomia ja lahjoja yms molemmin puolin). Ja useimmiten sieltä yökerhosta on lähtenyt mukaan vesiselvä tai lähes selvä mies, en juo itsekään itseäni julkisella paikalla känniin.
Enkä ole riihenseinästä revästy, tai en ainakaan ollut nuorempana, kun tämä huvinpito tapahtui; 160/52, pitkät kiharat hiukset
💃🌰🤧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No helppo olettaa sellaisesta joka vaikuttaa joltain :) jos on väärin olettanut missä haitta?
No juuri sen vuoksi syntyy sit se käsitys et pelkästään miehet sitä tai tätä, kun oletetaan asioita.
Muistakaa kuitenkin se, että miehet ovat fyysisen kuiusaamisen mestareita ja naiset henkisen kiusaamisen. Naisten kynästä lähtee huomattavasti ilkeempää tekstiä, kuin miesten. Naiset osaa piilovittuilla paremmin. Ja minä joka nyt kirjoitan olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mitä haet tällä? Kuuluuko naisen sitten muka antaa jokaisella treffeillä jokaiselle treffi partnerille jos se maksaa ruoat ym?
Ei, mutta miksi nainen haluaa loisia miehen lompakolla? Mikä estää naista maksamasta omaa osaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri myi seksiä vuosia ja suurin osa asiakkaista on varattuja miehiä.
Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊
Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.
Tämähän se. Ne prostituoidut eivät hyväksikäyttävien mielestä ole kenenkään äitejä, siskoja tai tyttäriä.
Moniko teistä ottaisi vaimokseen prostituoidun? Tai suosittelisi tyttärelleen ammatiksi?
Tiedätkö, noi naisia esineellistävät miehet voisivat oikein hyvin ottaa vaimokseen prostituoidun, joku jopa parittaa häntä ja vetää välistä itsekin provikat. Eivät nämä ole niitä tasapainoisia ja normaaleja perheenisiä vaan häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja.
Saako joku muu tilata aikanaan tyttäresi postimyyntivaimoksi? Tähän kysymykseen ei ole kukaan tyyppi vielä vastannut. Ole se ensimmäinen.
Niinpä. Kuuluvat samaan kastiin pumpatuista barbaroista ja tajuttomien raiska uksesta innostuvien hyypiöiden kanssa. Joku fetissi siitä, että panee esinettä tai esineen kaltaista tahdotonta oliota, ja itsellä on kaikki valta.
Kyllä mä voisin tilata jostain postimyyntivaimon. Eivät ole kuten tämä kuuluisaa mielensäpahoittaja kansaa ja eivät ole kokoaika naama norsun vi**la ja valita joka hiton asiasta mistä vaan keksii valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊
Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.
Tämähän se. Ne prostituoidut eivät hyväksikäyttävien mielestä ole kenenkään äitejä, siskoja tai tyttäriä.
Moniko teistä ottaisi vaimokseen prostituoidun? Tai suosittelisi tyttärelleen ammatiksi?
Tiedätkö, noi naisia esineellistävät miehet voisivat oikein hyvin ottaa vaimokseen prostituoidun, joku jopa parittaa häntä ja vetää välistä itsekin provikat. Eivät nämä ole niitä tasapainoisia ja normaaleja perheenisiä vaan häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja.
Niinpä. Kuuluvat samaan kastiin pumpatuista barbaroista ja tajuttomien raiska uksesta innostuvien hyypiöiden kanssa. Joku fetissi siitä, että panee esinettä tai esineen kaltaista tahdotonta oliota, ja itsellä on kaikki valta.
Kyllä mä voisin tilata jostain postimyyntivaimon. Eivät ole kuten tämä kuuluisaa mielensäpahoittaja kansaa ja eivät ole kokoaika naama norsun vi**la ja valita joka hiton asiasta mistä vaan keksii valittaa.
Eivät tietenkään koska he eivät uskalla. Yksin vieraassa maassa postimyyntivaimona ja mies määrää kaiken, minne se menis jos olisitkin väkivaltainen tms, joutuisi kadulle ilman rahaa tms. Senhän takia ne niitä ostatte että on kaikki hallinta ja sortamista.
Niinhän te voitte tuudittautua ja uskotella itsellenne jos on helpompi elää sen tiedon kanssa silleen. Jokainen MIES kenellä on esim thaikku tietää sen tosiasian miten sieltä tulevat naiset käyttäytyy ja kunnioittaa toisia ihmisiä erilailla, ku mielensäpahoittajat
Muuten vaa vanhukset hakee nuoren thaikku vaimon, tietenkin täytyy olla niin että suurta rakkauttahan se on. Älä yritä väittää paskaa mutta toisaalta sä varmaa uskot kaiken sen paskan mitä suollat. Mene ja hanki postimyyntivaimo ja kato mitä perhees sanoo. Siis se joka semmosen hakee sitä katotaan vaan facepalmaten että huoh pitää olla lame.
Thaimaassa toi on ihan normaalia. Ei lempeä ilman rahaa. Ei kyse ole prostituutiosta vaan sovittu järkiavioliitto on itsestään selvyys noille naisille. Ei rakkaus avioliitto ole kuin länsimaissa ihanteena.
Tätäpä juuri sanoin. On länsimaisia ihmisiä, jotka eivät halua/voi/pysty elämään oman yhteiskuntansa standardien mukaisesti vaan heidän on poistuttava eri kulttuurin pariin ratkaistakseen ongelmansa. Sitten me täällä länsimaissa joudumme katsomaan tota menoa, menisitte sinne Aasiaan ja jäisitte sinne, kun sinne kerran sovitte paremmin.
Mitä se sinua haittaa jos aasialaiset naiset vievät nää suomalaiset kus**ää miehet? Eikö pitäisi olla sinulle vaa parempi?
Eri, mutta mikä näitä miehiä vaivaa? Miksi edelleen soittavat suutaan ja yrittävät tuputtaa sitä paskaansa suomalaisille naisille? Jos ovat tyytyväisiä thaikkumorsiameensa, niin pitäkööt turpansa kiinni ja jättäköön vihdoin suomalaiset naiset rauhaan. Aina täytyy aukoa päätä, kun suomalainen nainen ei suostunut antamaan pil lua ja palvelemaan kuten thaikkunainen. Jos siihen kykenevät, siis jättämään suomalaiset naiset rauhaan, niin olkoon täällä. Mutta jos edelleen jatkavat suomalaisten naisten panettelua kun nämä eivät tajua arvostaa raiskariwannabemiehiä, jotka pitävät h u o r i a A-tasoisina naisina, he kun tekevät kaiken mitä mies vaatii, niin menköön muualle täältä. Suomalainen kulttuuri ei selvästikään ole heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään koska he eivät uskalla. Yksin vieraassa maassa postimyyntivaimona ja mies määrää kaiken, minne se menis jos olisitkin väkivaltainen tms, joutuisi kadulle ilman rahaa tms. Senhän takia ne niitä ostatte että on kaikki hallinta ja sortamista.
Niinhän te voitte tuudittautua ja uskotella itsellenne jos on helpompi elää sen tiedon kanssa silleen. Jokainen MIES kenellä on esim thaikku tietää sen tosiasian miten sieltä tulevat naiset käyttäytyy ja kunnioittaa toisia ihmisiä erilailla, ku mielensäpahoittajat
Muuten vaa vanhukset hakee nuoren thaikku vaimon, tietenkin täytyy olla niin että suurta rakkauttahan se on. Älä yritä väittää paskaa mutta toisaalta sä varmaa uskot kaiken sen paskan mitä suollat. Mene ja hanki postimyyntivaimo ja kato mitä perhees sanoo. Siis se joka semmosen hakee sitä katotaan vaan facepalmaten että huoh pitää olla lame.
Thaimaassa toi on ihan normaalia. Ei lempeä ilman rahaa. Ei kyse ole prostituutiosta vaan sovittu järkiavioliitto on itsestään selvyys noille naisille. Ei rakkaus avioliitto ole kuin länsimaissa ihanteena.
Tätäpä juuri sanoin. On länsimaisia ihmisiä, jotka eivät halua/voi/pysty elämään oman yhteiskuntansa standardien mukaisesti vaan heidän on poistuttava eri kulttuurin pariin ratkaistakseen ongelmansa. Sitten me täällä länsimaissa joudumme katsomaan tota menoa, menisitte sinne Aasiaan ja jäisitte sinne, kun sinne kerran sovitte paremmin.
Mitä se sinua haittaa jos aasialaiset naiset vievät nää suomalaiset kus**ää miehet? Eikö pitäisi olla sinulle vaa parempi?
Osaatko keskittyä niin, että pääset viimeiseen lauseeseen asti? Ei haittaa, hyvä vaan. Mutta olisi kivempi, että valitsisivat asuinmaakseen sen toisen maan, ei Suomea niin olisivat poissa yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 % miehistä on käyttänyt prostituoituja, mikä menee yksiin muiden tilastojen kanssa. Narsistit, psykopaatit plus muut vastaavat ovat noin 10 % miesväestöstä.
Naisista 0,3 % on käyttänyt palveluja, joten ei ihme, että naiset haluavat myös miehen, joka ei palveluja ole käyttänyt.
Älä puhu roskaa, ei noita sinun lukujasi usko edes Räsäsen Päivi esim. saksalaisista miehistä yli 80% on käyttänyt prostituoitujen palveluja ja pelkästään saksalaisissa bordelleissa on miljoona kävijää päivässä.
Saksassa jopa 400 000 täysi tai osa-aikaista prostituoitua (vain murto-osa näistä on rekisteröityneet), bordellissa käynnistä on tullut saksalaisten miesten viikottainen rutiini.
Saksassa on 83 miljoonaa asukasta. Sen asukasluvusta 0,48 on prostituoituja.
Suomessa on 5,5 miljoonaa asukasta. Sen asukasluvusta 0,14 on prostituoituja.
Eli Saksassa 4 kertainen määrä prostituoituja Suomeen verrattuna jos suhteuttaa asukaslukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta mikä näitä miehiä vaivaa? Miksi edelleen soittavat suutaan ja yrittävät tuputtaa sitä paskaansa suomalaisille naisille? Jos ovat tyytyväisiä thaikkumorsiameensa, niin pitäkööt turpansa kiinni ja jättäköön vihdoin suomalaiset naiset rauhaan. Aina täytyy aukoa päätä, kun suomalainen nainen ei suostunut antamaan pil lua ja palvelemaan kuten thaikkunainen. Jos siihen kykenevät, siis jättämään suomalaiset naiset rauhaan, niin olkoon täällä. Mutta jos edelleen jatkavat suomalaisten naisten panettelua kun nämä eivät tajua arvostaa raiskariwannabemiehiä, jotka pitävät h u o r i a A-tasoisina naisina, he kun tekevät kaiken mitä mies vaatii, niin menköön muualle täältä. Suomalainen kulttuuri ei selvästikään ole heille.
Tiesitkö sen, että yleensä ne on juuri Suomalaiset naiset jotka valittavat näistä thaikkunaisista. Ei miehet niistä kehuskele
Vierailija kirjoitti:
No minä esim edellisessä suhteessa maksoin paljon enemmänkin kuin puolet kaikesta, mutta oli sen verran paska suhde, juuri tuollaisen esineellistävän panijan kanssa, että ei kiitos enää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ajatuskin. En olisi tuollaisen miehen kanssa, kunnollisiakin miehiä on olemassa.
Hah hah ja niistä `kunnollisistakin` moni on käynyt vaikka missäeivät vaan kerro