Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Ällöttävä ajatuskin. En olisi tuollaisen miehen kanssa, kunnollisiakin miehiä on olemassa.
Ja jos katkaiset suhteen heti, mies ei oikeasti opi mitään. Oppii valehtelemaan ja pitämään seuraavan kerran turpansa kiinni.
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
Olisi sen miehen kannattanut jättää kertomatta. Itse ainakin aion pitää salaisuuden loppuun asti kun muuten olisin jäänyt ilman naista.
Keskustelisin asiasta. Miksi hän oli halunnut maksullista, miten hän suhtautuu prostituutioon muuten. Seuraisin miten hän puhuu naisista.
Emmä nyt tollasesta vielä heivais. Kaikilla meillä on menneisyytemme. Jos oli sinkku ja kokeili, niin mitä sitten.
Montas ruplaa mies maksoi seksistä ja oliko tinkimisvaraa?
Vierailija kirjoitti:
kaikki naiset ovat maksullisia. mies maksaa ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella
Kyllä siinä kuitenkin on eroa, että ostaako seksiä prostituoidulta, joka voi saada työstään pitkäaikaisia mielenterveysongelmia, kuin että ostaa tyttöystävälle jotain kukkia joskus. Nykypäivänä naisetkin käyvät töissä ja maksavat elämisestä siinä kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos katkaiset suhteen heti, mies ei oikeasti opi mitään. Oppii valehtelemaan ja pitämään seuraavan kerran turpansa kiinni.
Ei kai se ap:n velvollisuus ole opettaa miestä. Ja tuskin edes oppii. Narsistit käyttävät ihmisiä esineinä ja kaiken ihanuuden välissä livauttelevat tuollaisia, kun etsivät kohteen rajoja ja haluavat myös vilaukselta paljastaa itseään.
Ap, onko mies toisaalta ihana, oikea kultakimpale? Ylistääkö sua tai käyttääkö jotain kutsumasanoja tyyliin beibe, prinsessa, enkeli, kultaseni suvereenisti?
Terveisin Patologisesti valehtelevan narsistipsykopaatin uhri, jonka olis pitänyt juosta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ap:n tehtävä opettaa miehelle mitään. Ainakin mies oppisi tuosta sen, että on toiminut naisen mielestä iljettävästi.
Tähän voi sanoa vain kaksi asiaa: Red flag ja deal breaker.
Jaaha, tuntuu aamupäivän teema olevan maksullinen seksi. No, itse lopettaisin tapailut tuohon. En siksi, että mies on käynyt maksullisella vaan siksi, että hän on niin rajaton, että kokee tarvetta kertoa kaiken.
Itse olen mies, joka on neitsyt tai sanosin mieluummin. että poikuus tallella. En ole asiasta erityisen ylpeä mutta en toisaalta osaa hävetäkään. Surullinen ja tai vähän alakuloinen asiasta olen asiasta. En koe tai tunne, että olisin aseksuaali. Jos kertoisin kokemattomuuetni ääneen, niin pelkään, että viimeistään silloin pilaisin ja tulisin tahtomattani sanoneeksi naiselle hyvästit; koska hän ei ymmärtäisi asiaa.
Ymmärtäsin tämän, koska aika moni halunnee elämänavoiltaan ja tavoiltaan suurinpiirtein samantapaisen kuin mitä itse on. Koska kuitenkin olen jo niin vanha kuin olen, niin olisi minusta kohtuutonta, että itse alkaisin vaatimaan, että kumppanini tulisi olla yhtä kokematon kuin minä itse. Mutta toivosin, että kumppanini olisi itsensä ja historiansa kanssa.
Toisaalta en tiedä mitä pelkään tai miksi aattelen, että nainen oikeastaan tuolla kohtaa (=paljataessani, että minulla on poikuus tallella) haluaisi päättää mahd siihen asti hyvin edenneen suhteemme. Siksikö, että pitäsi minua kajahtaneena friikkinä? - Vai siksi, että asia on niin epänormaalia, että se saa mielikuvituksen liikkeelle ja ajattelemaan, että mitä kaikkea muuta olen?
Vai pitäsikö minun itseni alkaa pelätä, jos pitäsi niin mitä? - Sitäkö, että nainen alkaisi vertaamaan minua aiempiin kumppaneihinsa? - Vai stäkö, että koska en ole aiemminkaan harrastanut seksiä (kumppanin kanssa) niin en tule sitä koskaan harrastamaan?
Kun olen aiemminkin kertonut -ei niin monta kuukautta sitten- täällä miten olen "kokematon" niin sain lukea, kuinka minun pitäisi kiiruusti pyrkiä hankkiutumaan poikuudestani eroon, vaikka sitten "alan ammattilaiselta". - En ymmärrä miksi niin tekisin. Ymmärrän ja tajuan toki sen, että seksi voi olla hyvin voimaannuttavaa ja eritavoin iloa ja nautintoa tuovaa ja antavaa. M
utta sitä en ymmärrä, että seksi olisi, jotain sellaista, josta ilman kokemusta olevan noin 40 vuotiais mies ta nainen ei voisi olla monin tavoin hyvä tyyppi. Tai, että seksi olisi asia, johon pitäisi monin tavoin pyrkiä, jos haluaa pitää itseään "normaalina", eikä aseksuaalina tai jonkin erityisen vakaumuksen omaavana tai jollei ole henkisesti tai fyysisesti sairas....
Kyllä ilman seksiäkin voi elää ihan hyvää ja nautittavaa elämää, vaikka valehtelisin, jos väittäsin, että se aina tuntuisi hyvältä mutta paljon tulisi harrastaa seksiä, jos vain sitä kautta saisi elämänsä tuntumaan riittävän mielekkäältä ja hyvältä ja ilman sitä elämä olisi korkeintaan puolinaista. - Seksin pitäsi olla enempi mahdollsiuus kuin velvollisuus. Mutta toki ymmärrän jos elää ja on esim. parisuhteessa ja jos silloin seksuaalsiet halut ja toiveet eivät osu yhteen, niin saatetaan olla haasteen edessä, joka voi asettaa kyseenalaiseksi koko suhteen jatkumisen.
Seksi om kummallinen asia toisaalta hyvin arkinen ja "normaali asia" mutta toisaalta hyvin erityinen ja intiimi ja yksityinenkin asia.
Muistitko onnitella häntä siitä että tuki toiminnallaan naisen voimaantumista?
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
Kaipa sitä osaa enemmän seksistä teknisenä suorituksena, mutta on ihan erilaista harrastaa seksiä maksusta vs. harrastaa rakkaudesta. Toisessa näistä se on " kassien tyhjennys -palvelu" ja toisessa näistä pitäisi olla vastavuoroinen ja ottaa huomioon, mitä nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ajatuskin. En olisi tuollaisen miehen kanssa, kunnollisiakin miehiä on olemassa.
Toisinsanoen miehiä, jotka eivät kerro käyneensä maksullisella.
Vain AV:lla miehet kertovat naisystävilleen käyneensä huorissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta?
Etkö ymmärrä tuota ilmiötä,ja mitä se ihmiselle,joka sitä työkseen tekee aiheuttaa? Aina. Ihan sama , mitä muut puhuu.
Ajattelusi sitäpaitsi paljastui tuossa: hyödyke, josta maksaa, että saa tarpeensa tyydytettyä. Näinhän sinä toimit muissakin ihmissuhteissa.
Oksettava ihminen. En haluaisi olla kanssasi missän tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinsanoen miehiä, jotka eivät kerro käyneensä maksullisella.
Kuten kommentissa 13 kerron, en itse voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka kokee tarpeelliseksi kertoa tuollaisen asian. En tiedä, onko puolisoni joskus maksanut seksistä. Mahdollisuuksia hänellä on siihen elämänsä aikana ollut enemmän kuin useimmilla muilla, kun on työskennellyt maassa, missä naiset ovat kauniita ja opportunistisia, ja matkustellut paljon. Tiedän kuitenkin, että hänen arvomaailmaansa ei kuulu toisten alistaminen ja että hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen (jouduin odottamaan kolmatta kuukautta ennen kuin sain hänet sänkyyn).
eri
Kumpi on pahempaa mies, joka yli 40+ vuotiaana on täysin "kokematon" vai mies, joka kertoo, että on muuten käynyt maksullisella naisella? - Varmaan saan tähän vastaukseksi, että unelma kumppani ei ole kumpikaan mutta jos nyt kuitenkin yrittäsitte vastata, että kumpi esittämsitäni vaihtoehdoista ja miksi.
Itselleni suhde päättyisi siihen, jos saisin tuollaista selville. Pidän moraalittomana sitä, että ostaa itselleen hetkellisen tyydytyksen välittämättä siitä, mitä pitkäaikaisia ongelmia - esim. mielenterveyteen liittyviä - se sille prostituoidulle oikeasti aiheuttaa tai millaisissa olosuhteissa hän seksiä on myymässä.