Miksi mies sanoo että ei halua heti orgasmin jälkeen seksiä ettei ällötä liikaa?
Onko tavallista että miehiä ällöttää naiset jos ei ole tarpeeksi kiihottunut?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin orgasmin jälkeen halut tippuvat, kuin olisi juossut seinään. Se ei kyllä silti estä vaikka nuolemasta vaimoa, vaikken siitä enää orgasmin jälkeen kiihotukaan.
Eli jos mies jatkaa tulemisen jälkeen teidän tyydyttämistänne, hän on aidosti epäitsekäs, ja haluaa teille nautintoa.
m44
Näin se evoluutio on suunnitellut!
Ällöttää? Kuulostaa pahalta. Halut voi tippua joillakin orgasmin jälkeen (ei kaikilla). Mutta että ällöttää? Jos en ole vielä itse tullut, mieheni antaa minulle orgasmin käsiään käyttäen. Ja jos/kun molemmat on saaneet makoillaan silitellään halitaan ja hempeillään. Olen oppinut, että tämä nykyinen ei pysty uuteen kierrokseen kuin vasta puolen vuorokauden jälkeen. Mutta kyse on tosiaan vain fyysisestä piirteestä ei siitä, että ällöttäisi.
N41
Orgasmin jälkeen teston taso laske ja halut lähtee. Varsinkin jos stimulointia jatketaan pitkään ja mies kiemurtelee pitkää orgasmin vallassa mikä on ihanaa (sen jälkeen ei kyllä haluta vähään aikaan). Jos taas lopetat heti orgasmin jälkeen (orgasmi voisi jopa hiukan jäädä kesken) niin mies voi jäädä nälkäiseksi ja pystyy helpommin uusintaotteluun.
Riippuu tietysti miehestä ja kuinka kauvan on ollut ilman ja kuinka helposti pystyy uusinta kierrokselle.
Evoluutio on suunnitellut asian niin, että siemensyksyn jälkeen on pidettävä tarpeeksi taukoa, jotta seuraavallakin kerralla riittäisi siittiöitä tarpeeksi hedelmöitykseen. Seuraavalla kerrallahan voi olla jo eri naaras. Siksi siemensyöksyn yhteydessä miehen elimistöön kehittyy jarruhormooneja, jotka vaikuttavat sekä fyysisesti, että psyykisesti.
Toki miesten välillä on eroja, joten kerron vain itsestäni. Terskaan sattuu niin vietävästi, jos se saa heti kosketusta. Joten ulosveto ja on varottava jopa kosketusta lakanoihin. Ja uutta yhdyntää ei tee mieli. Kumppania tekee kyllä mieli suukotella ja sivellä käsillä. Onneksi hän estää alapään suukottelun, sillä en todellakaan saisi siitä iloa vaan inhoa. Tämä esto on päällä noin puolesta tunnista tuntiin. Siksi juomme kahvit ja konjakit siinä välissä, sillä meillä on tapana olla vähintään kahdesti aina kun tapaamme. Eikä tämä ole naisesta riippuvaa. Sama tapahtuu kaikkien naisten kanssa.
Ällöttäviä ovat ne miehet, jotka saavat orgasminsa, ja jättävät naisensa sitten kylmäksi.
Toki jos ensin ovat naisen tyydyttäneet niin ok, mutta jos eivät, niin kyllä kai kädet toimii vaikkei kalu toimiskaan.
Ei ällötä, mutta väsähtää. Uusi kiihottuminen
vie aikansa
Mulla ainakin orgasmin jälkeen halut tippuvat, kuin olisi juossut seinään. Se ei kyllä silti estä vaikka nuolemasta vaimoa, vaikken siitä enää orgasmin jälkeen kiihotukaan.
Eli jos mies jatkaa tulemisen jälkeen teidän tyydyttämistänne, hän on aidosti epäitsekäs, ja haluaa teille nautintoa.
m44