Huippumalli haussa 2022
Aikooko joku seurata? Kilpailijat on julkistettu enkä osaa muuta sanoa, kuin että on tällä kertaa varsinainen friikkisirkus saatu kasaan.
Kommentit (1610)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Jarrah muka olisi hyvä malli esittelemään NAISTEN muotia kun naisten viimeisen koon 42 kengät ei mahdu jalkaan eikä ole edes rintoja? Myös Sirkka joka ohuthiuksinen ja vielä ihan lestan habituksella on karmivan ja köyhän näköinen eikä todellakaan sovi kauneuskuvauksiin.
Onpa sulla erikoiset näkemykset. Jarrah on nainen. Monella mallinaisella voi olla 43 koon jalka, jos on huomattavan pitkä, tämä sitten ratkaistaan näytöksissä tavalla tai toisella. Samoin monella mallinaisella on pienet tai lähes olemattomat rinnat, koska ovat hoikkia ja ruumiinrakenteeltaan kapoisia. Sirkka on erittäin kaunis nuori tyttö, joka todellakin sopisi kauneuskuvauksiin. Mutta kun malka on silmässä, minkäs sille voi jos kaikki näyttää rumalta.
Eikös sanottu Saksan mallitoimistossa, että useimmat ottavat kuvaukseen vain korkeintaan 41-kengännumeron omaavan mallin. - Mutta kai nuo tuomarit tietävät mitä tekevät, tähän on tyytyminen. Oma suosikkini oli Rosa.
Oma kokemukseni muotinäytöksistä on että jalat laitetaan sopimaan kenkiin. Ammattilainen voi hyvin kävellä hetken 2 numeroa liian pienillä kengillä.
Hienoa Jarrah! Upea malli ja älykäs maisteri.
Minulle oli sama voittaako Jarrah vai Leevi, molemmat loistavia. Leevi on Instaan merkinnyt jo päässeensä mallitoimiston listoille, hyvä!
Oikea voitti!
Jarrahilla on sekä ulkoiset että sisäiset eväät menestyä maailmalla.
Paljon onnea!
Olihan Jarrah valmis paketti sisäisesti ja ulkoisesti. Silti vähän meh voitto mielestäni koska oli jotenkin odotettavissa. Toivottavasti Jarrah on saanut itseään nyt enemmän rennoksi, mielestäni sen kaikki kuvat oli ok muttei mitään huippuja. Mutta tässä voi toki kehittyä (kasvojen rentous, kehonhallinta) jne. Onnittelut !
Hienoa, että maailmalle (myös edustamaan!) lähtee kaunis, aikuinen ja fiksu Yarrah 👍
Itse toivoin, että Leevi olisi voittanut. Jarrah oli kyllä hyvä kävelijä catwalkilla, mutta muuten keskinkertainen suorittaja. Zalandon kuvauksissa oli kyllä hyvä ja sopii sinne. Toivottavasti Leevi ja Sirkka jatkavat taivaltaan, pääsivät hekin kuitenkin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli sama voittaako Jarrah vai Leevi, molemmat loistavia. Leevi on Instaan merkinnyt jo päässeensä mallitoimiston listoille, hyvä!
Tässä ohjelmassa mukana olleen tuomarin tavismallitoimistoon? Ihan järjestetty juttu. Sieltä tuskin pääsee kovin pitkälle. Esittelykuvat ankeita ja pituutta taas valehdeltu.
Mene nyt äkkiä poistattamassa tämäkin viesti kun psyyke ei kestä lukea mitään faktoja.
Et voi tietää. Saarakin oli toinen huippiskisassa ja lähetettiin Nykistä takaisin. Monet on väylät, jos kykyjä on.
Ohjelma oli kiinnostava ja kilpailijat antoivat itsestään paljon katsojille. Kiitos!
Paljon onnea Jarrahille! Olet voittosi todellakin ansainnut!
Viivin ääni on outo ja teennäinen.
Milloinhan voittokamppis lanseerataan?
Olipa piinallista katsoa viimeistä jaksoa! Sitä siirappista ylikehujen määrää! "Mä oon NIIN ylpeä teistä kaikista!" kuultiin sata kertaa. Voi sItä hehkutusta ja ihanuutta. Yh! Voittajaksi valittiin totta kai transtaustainen intersektionaalinen feministi, joka on vegaani - kaiken lisäksi POC - kuinkas muuten! Mikään vähempi ei siis riitä. Mallilla pitää olla tarina ja mallin pitää olla oman asiansa julistaja ja sellainen nyt sitten oltiin voittajaksi pedattu. Olisihan se pitänyt etukäteen arvata
Onneksi kaikki kolme finalistia olivat kukin omalla tavallaan hyviä eikä pelkkä voitto takaa mitään, jos alalla haluaa menestyä.
Jos kaikesta ihanaa-hehkutuksesta pitäisi jotain hyvääkin löytää, niin oli positiivista että finaalissa oli kolme kilpailijaa. Aikaisemmilla kausilla (olen seurannut neljää) oli useimmiten vain kaksi, mikä merkitsi sitä, että se toiseksi jäänyt *hävisi*. Vähän niinkuin jääkiekossa hopea hävitään. Nyt kun kilpailijoita oli kolme, meille jäi kaksi "perintöprinsessaa" - ja kaikki kannustivat toisiaan. Hiukan erilainen fiilis oli finaalissa verrattuna esim. siihen, kun Anna-Sofia voitti kaudella 4.
Onnea ja menestystä toivotan Jarrahille, mutta tuotannolle toivomus: vähemmän friikkisirkusta ja enemmän mallimaailmaa heti alusta alkaen ensi kaudella!
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa piinallista katsoa viimeistä jaksoa! Sitä siirappista ylikehujen määrää! "Mä oon NIIN ylpeä teistä kaikista!" kuultiin sata kertaa. Voi sItä hehkutusta ja ihanuutta. Yh! Voittajaksi valittiin totta kai transtaustainen intersektionaalinen feministi, joka on vegaani - kaiken lisäksi POC - kuinkas muuten! Mikään vähempi ei siis riitä. Mallilla pitää olla tarina ja mallin pitää olla oman asiansa julistaja ja sellainen nyt sitten oltiin voittajaksi pedattu. Olisihan se pitänyt etukäteen arvata
Onneksi kaikki kolme finalistia olivat kukin omalla tavallaan hyviä eikä pelkkä voitto takaa mitään, jos alalla haluaa menestyä.
Jos kaikesta ihanaa-hehkutuksesta pitäisi jotain hyvääkin löytää, niin oli positiivista että finaalissa oli kolme kilpailijaa. Aikaisemmilla kausilla (olen seurannut neljää) oli useimmiten vain kaksi, mikä merkitsi sitä, että se toiseksi jäänyt *hävisi*. Vähän niinkuin jääkiekossa hopea hävitään. Nyt kun kilpailijoita oli kolme, meille jäi kaksi "perintöprinsessaa" - ja kaikki kannustivat toisiaan. Hiukan erilainen fiilis oli finaalissa verrattuna esim. siihen, kun Anna-Sofia voitti kaudella 4.
Onnea ja menestystä toivotan Jarrahille, mutta tuotannolle toivomus: vähemmän friikkisirkusta ja enemmän mallimaailmaa heti alusta alkaen ensi kaudella!
- Ap
Toivottavasti sarja pysyy täsmälleen tämänhenkisenä. Sinä voit lopettaa sitten katsomisen.
Berliinissä osittain asuvana finaalijakso kiinnosti erityisesti ja katsoin sen äsken (pelkästään Katsomoon tehtyjä jaksoja en ole jaksanut katsoa, vaan olen hahmottanut niiden "antia" tästä ketjusta ja katsellut vain viikkojaksot). Näkyi heti että tämä mallitoimiston johtajatar Claudia löysi kaikista finalisteista jotain jolle kohottaa kulmakarvojaan ja ihmetellä, koska berliiniläiseen ja laajemminkin saksalaiseen puhetapaan kuuluu kriittisyys. Aina kuuluu jostain valittaa! Kontrasti Saaran syvän päädyn jenkkipositiivisuuteen oli jyrkkä, mutta ei Claudia minusta lainkaan tyly ollut Saksan mittakaavassa. Pohjavire hänellä oli ystävällinen ja varsinkin Jarrahin mittoja ottaessa hän oli selvästi innoissaan, paitsi kengänkoon suhteen. Kun häntä mitattiin, itse asiassa vaistosin just sillä hetkellä, kuka kisan voittaa.
Finalisteista vain yhdellä oli jompikumpi osa-alue (valokuvat / lavakävely) loistavalla mallilla, eli Jarrah on täydellinen kävelijä. Näkisin, että se ja nuo kehon mitat käänsivät kelkan hänen edukseen, vaikka Klaus Haapaniemen mood-kuvissa Sirkka oli selkeä ykkönen. Nyyhkytarinoista en itse piittaa kenenkään kisaajan kohdalla, mutta nyt saatiin Suomeen ja toivottavasti kansainvälisillekin lavoille upea uusi kävelijä. Onnea Jarrah - ja kävelisipä Jerekin! Hän näytti erityisen upealta finaalijakson "pudonneet kilpailijat" kävelyssä.
Jarrah on ihana tyyppi! Toivottavasti nähdään hänet pian maailman catwalkeilla.
Leevi saattoi hyvin hävitä taannoisen ilkeilynsä vuoksi. Tätä Saara ja Viivi ilmeisesti halusivat finaalissa kommentoida nimeämättä.
Tuttuni vuosien takaa voitti! Ihana, fiksu Jarrah! <3 Hän on todella ihminen, joka tekee töitä tavoitteidensa eteen. Ensin maisteriksi, sitten malliksi.
Voittajan valinnassa voi tuomariston lisäksi painaa yhteistyökumppaneiden arvio osallistujista. Zalandolla ja Scandinavian Voguella voi hyvinkin olla sanottavaa siitä, kenen kanssa haluaisivat yhteistyökampanjan toteuttaa.