Sinkkumiehenä en löydä sopivaa naista. Tulisiko minun vain opetella tykkäämään naisista, joista en ensi näkemältä tykkää?
Tiedoksi että olen tehnyt melko paljon, jotta löytäisin sen sopivan. Mutta vaikealta tuntuu.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kyllä velvollisuus viehättyä ihan kaikista naisista. On tosi epäkohteliasta ja loukkaavaa, jos et tykkää jostain naisesta.
Ja naisilla on yhtä lailla velvollisuus viehättyä ihan kaikista miehistä, niinkö?
Ei tietenkään ole! Nainen tekee päätöksen kenen kanssa haluaa olla.
Ei sellaisen naisen kanssa kukaan halua olla. Kuten ei sinunkaan.
Miksi naisten on pakko Aina mennä henkilökohtaisuuksiin. Se on niinku aina pakko tulla tää "susta kukaan tykkää"-heitto.
Naisissa harvemmin on todella vajaaälyisiä toisin kuin miehissä. Naiset ovat melko usein älykkyydeltään tasalaatuista massaa, joilla älykkyysosamäärä huitelee normaalijakauman keskellä.
Toisaalta mitään älykköjäkään tai naisista ei löydy. Eli, kun argumentit loppuvat tulee näiltä tyhjäpäiltä melko usein henkilökohtaisuuksiin meneviä herjoja, joka ilmentää vain loogisen ajattelun päätepysäkkiä.
Olet vajaaälyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kyllä velvollisuus viehättyä ihan kaikista naisista. On tosi epäkohteliasta ja loukkaavaa, jos et tykkää jostain naisesta.
Ja naisilla on yhtä lailla velvollisuus viehättyä ihan kaikista miehistä, niinkö?
Olet tekopyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on pakko Aina mennä henkilökohtaisuuksiin. Se on niinku aina pakko tulla tää "susta kukaan tykkää"-heitto.
Naisissa harvemmin on todella vajaaälyisiä toisin kuin miehissä. Naiset ovat melko usein älykkyydeltään tasalaatuista massaa, joilla älykkyysosamäärä huitelee normaalijakauman keskellä.
Toisaalta mitään älykköjäkään tai naisista ei löydy. Eli, kun argumentit loppuvat tulee näiltä tyhjäpäiltä melko usein henkilökohtaisuuksiin meneviä herjoja, joka ilmentää vain loogisen ajattelun päätepysäkkiä.
Olet vajaaälyinen.
Loppuiko debiililtä lauserakenne kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt, miten saisin päästäni pois tämän mieltymyksen normaalipainoisiin/hoikkiin naisiin. Kun sellaisiin ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (en itse ole ylipainoinen), niin pitäisi jotenkin saada mieltymykset kääntymään niihin tuhdimpiin tyttöihin, vaan kun heitä ei vaan koe siinä mielessä vetävinä.
Mun mielestä sun ei kannata tyytyä koska muuten edistäisit naisten hypergamista karkkikauppaa.
Jos nainen on pullukka niin hän ansaitsee pullukkamiehen. Pidetään tasoista kiinni niin nirsoilu ei ole mahdollista.
Kyllä. Koska pullukkanainen saattaa olla itse nainen, joka haluaa miehen, jolla on sydän ja aivot eikä hauis ja sixpack niin ei ole yhteensopivuutta. Sellainen nainen, joka arvostaa kirjoittajan ulkonäköä ja haluaa itse myös panostaa ulkonäköodotuksiin, sopii paljon paremmin.
Aseksuaaleilla lähinnä toimii nämä tunteen asiat ja ulkomuodosta viis tai sitten erittäin puutteenalaisilla meihillä, jotka pökkii vaikka puunkoloon. Vaikka väittäisin että jopa näillä itseään ylistävillä sydän+aivotyypeilläkin on jonkinlaiset perus ulkonäkökriteerit vaikkakin ehkä tavallista löysemmät.
Jos nyt mietitään niillä aivoilla niin joku 80-90 % kansasta on pariutunut ainakin jossain vaiheessa elämäänsä niin väitteesi on aika älytön. Mun ulkonäkökriteerit on siinä, että vastapuoli on puhdas ja siisti, EI NÄYTÄ KUSIPÄISELTÄ ja näyttää tyyliltään ja kasvoiltaan sellaisen ilmentymältä, että meillä voisi olla jotain yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa ensin, millainen nainen olisi sopiva. Sit voidaan arvioida, onko odotuksissasi vikaa.
No olis kiva jos nainen miellyttäisi ulkonäöllisesti ja olisi hyväkäytöksinen
Peukuista päätellen täällä on vähemmän ulkonäöllisesti miellyttäviä, hyväkäytöksisiä naisia 😂
Sulla on ihan liian korkeat vaatimukset naiselle!
Pistää kyllä miettimään, haluaako naisen kanssa suhteeseen ja mikäli erimielisyyksiä tulee niin se huipentuu aina johonkin solvaukseen naisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan fiksuja. Ja liian älykäs nainen on vaikeuksissa, koska miehet karttavat ja valinnanvara jää pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt, miten saisin päästäni pois tämän mieltymyksen normaalipainoisiin/hoikkiin naisiin. Kun sellaisiin ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (en itse ole ylipainoinen), niin pitäisi jotenkin saada mieltymykset kääntymään niihin tuhdimpiin tyttöihin, vaan kun heitä ei vaan koe siinä mielessä vetävinä.
Mun mielestä sun ei kannata tyytyä koska muuten edistäisit naisten hypergamista karkkikauppaa.
Jos nainen on pullukka niin hän ansaitsee pullukkamiehen. Pidetään tasoista kiinni niin nirsoilu ei ole mahdollista.
Kyllä. Koska pullukkanainen saattaa olla itse nainen, joka haluaa miehen, jolla on sydän ja aivot eikä hauis ja sixpack niin ei ole yhteensopivuutta. Sellainen nainen, joka arvostaa kirjoittajan ulkonäköä ja haluaa itse myös panostaa ulkonäköodotuksiin, sopii paljon paremmin.
Aseksuaaleilla lähinnä toimii nämä tunteen asiat ja ulkomuodosta viis tai sitten erittäin puutteenalaisilla meihillä, jotka pökkii vaikka puunkoloon. Vaikka väittäisin että jopa näillä itseään ylistävillä sydän+aivotyypeilläkin on jonkinlaiset perus ulkonäkökriteerit vaikkakin ehkä tavallista löysemmät.
Jos nyt mietitään niillä aivoilla niin joku 80-90 % kansasta on pariutunut ainakin jossain vaiheessa elämäänsä niin väitteesi on aika älytön. Mun ulkonäkökriteerit on siinä, että vastapuoli on puhdas ja siisti, EI NÄYTÄ KUSIPÄISELTÄ ja näyttää tyyliltään ja kasvoiltaan sellaisen ilmentymältä, että meillä voisi olla jotain yhteistä.
Noniin, eli sullakin on ne ulkonäkökriteerit. Mikä sä sitten olet arvostelemaan muiden kriteerejä? Se että joku ei viehäty ylipainoisista ei tee tästä sen kusipäisempää kuin sinustakaan. Toki jotkut likaiset pummit voi sinuakin pitää kusipäänä kun et heistä viehäty.
Pojat eivät halua tyttöä jolla on irtohiukset, irtoripset, tatuoidut kulmat, botoxia huulissa, silikonitissit ja rakennekynnet.
Eli missä on ne naapurintytöt, luonnolliset tytöt.
Jos haluaa pellen niin sirkuksesta löytää.
Vierailija kirjoitti:
Pistää kyllä miettimään, haluaako naisen kanssa suhteeseen ja mikäli erimielisyyksiä tulee niin se huipentuu aina johonkin solvaukseen naisen osalta.
Suotta mietit, et kelpaa kenellekään kuitenkaan.
Sellaisen naisen kun löytäisi, että olisi kiltti, tatuoimaton eikä olisi lävistyksiä. Sitten myös isot tissit. Itselleni sopisi tällainen nainen puolisoksi.
Suominaiset ovat todella epäloogisia, ylimielisiä, äijämäisiä, sotamursuja, joilla on varkaan moraali ja prinsessasyndrooma.
Eväänsä eivät jaksa liikauttaa tai painoa pudottaa, mutta ansaitsevat vain A-luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sieltä naisena huudella joka kelpaa vaikka minkälaisena k-päänä kuten sinä.
Eiköhän se ole useimman miehen kohtalo tyytyä siihen mitä saa.
Joo joo. Tää sama avaus on nähty jo sata kertaa. Mee nyt nörtti/incel sinne komeroos pillittämään. Ei se nainen sinne ovelle tule vaikka kuinka täällä vinkuisit.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole useimman miehen kohtalo tyytyä siihen mitä saa.
EI OLE! Ei pidä tyytyä, siitä ei tule kuin onneton parisuhde. Jos oma mies sanoisi, että on minun kanssa vain siksi, kun ei saanut parempaa, niin tämä suhde loppuisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sieltä naisena huudella joka kelpaa vaikka minkälaisena k-päänä kuten sinä.
Sinä et ansaitse edes kusipäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Tää sama avaus on nähty jo sata kertaa. Mee nyt nörtti/incel sinne komeroos pillittämään. Ei se nainen sinne ovelle tule vaikka kuinka täällä vinkuisit.
Miksi se kysyy samaa joka päivä? Lue ne edelliset vastaukset. Terapia on oikea paikka, ja naisen sijaan nukke on sopiva, se ei liho eikä esitä vaatimuksia, joita et täytä. Kuten että pitäisi olla sielu.
Sanoma Media Finland johtoryhmä => yhteystiedot googlella => ilmoitus että maksavat ylläpidosta aivan turhaan
Eilen keskusteltiin tästä palstan pilaamisesta ihan vakavissaan ja aika moni on ilmeisesti jo ollut tuonne yhteydessä. Samat provot päivästä toiseen, ml tämä.
Tee omalta osaltasi aloite tämän vähentämiseksi ja laita postia. Kerro, ettei tätä ihan oikeasti enää jaksa. Asiallisesti.
Joo eipä kyllä lapsuudessa ollut kauheasti ylipainoisia (suvussa ei ole yhtään lihavia) ja se ainut pullukkakin alaluokalla oli kiusaaja. Joten kiitoksia, ratkaisit tämän mysteerin miksi en syty ylipainoisista.