Sinkkumiehenä en löydä sopivaa naista. Tulisiko minun vain opetella tykkäämään naisista, joista en ensi näkemältä tykkää?
Tiedoksi että olen tehnyt melko paljon, jotta löytäisin sen sopivan. Mutta vaikealta tuntuu.
Kommentit (112)
Unohda naisen tavoittelu niin säästyt paljolta. Elä rauhassa. Silloinkin voit törmätä sellaiseen ihmeeseen että nainen haluaa tutustua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt, miten saisin päästäni pois tämän mieltymyksen normaalipainoisiin/hoikkiin naisiin. Kun sellaisiin ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (en itse ole ylipainoinen), niin pitäisi jotenkin saada mieltymykset kääntymään niihin tuhdimpiin tyttöihin, vaan kun heitä ei vaan koe siinä mielessä vetävinä.
Mun mielestä sun ei kannata tyytyä koska muuten edistäisit naisten hypergamista karkkikauppaa.
Jos nainen on pullukka niin hän ansaitsee pullukkamiehen. Pidetään tasoista kiinni niin nirsoilu ei ole mahdollista.
Onko ap vielä paikalla? Täällä on esitetty paljon kysymyksiä sinun toiveistasi kumppania kohtaan? Voisitko vastailla, kiitos. Mielellään muutakin kuin "kiva katsella" ja "hyväkäytöksinen".
Oletko kokeillut tutustua naisiin sen sijaan, että odotat jonkun vievän ensisilmäyksellä jalat alta?
Mikä "näkemältä"? Kumppani valitaan luonteen perusteella, eli sun kannattaa tutustua ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt, miten saisin päästäni pois tämän mieltymyksen normaalipainoisiin/hoikkiin naisiin. Kun sellaisiin ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (en itse ole ylipainoinen), niin pitäisi jotenkin saada mieltymykset kääntymään niihin tuhdimpiin tyttöihin, vaan kun heitä ei vaan koe siinä mielessä vetävinä.
Mun mielestä sun ei kannata tyytyä koska muuten edistäisit naisten hypergamista karkkikauppaa.
Jos nainen on pullukka niin hän ansaitsee pullukkamiehen. Pidetään tasoista kiinni niin nirsoilu ei ole mahdollista.
Joko se tasoteoreetikko pesiytyi tähänkin ketjuun. Huokaus. Sellaiset ihmiset "ansaitsevat" toisensa, jotka haluavat toisensa ja välittävät toisistaan, kiloista viis. Piste. Tyytyjät tyytyköön, mutta ovat valintansa tehneet tyytyessään.
Naiset ei halua sinua. Ulkonäkösi ei naisia kiinnosta joten et saa naisiaa kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Jatkat vaan sen hoikan etsintää. Jatkat. Jatkat. Jatkat. Jatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Koska pullukkanainen saattaa olla itse nainen, joka haluaa miehen, jolla on sydän ja aivot eikä hauis ja sixpack niin ei ole yhteensopivuutta. Sellainen nainen, joka arvostaa kirjoittajan ulkonäköä ja haluaa itse myös panostaa ulkonäköodotuksiin, sopii paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Et lankea vanhaan kuoppaan tilaamalla vaimoa. Pysähdy. Aisti. Tutki.
Useimmille tulee kauhea paine pariutua kyseenalaistamatta ollenkaan ajatuksen juuria. Mistä halu kumpuaa? Totta kai saat hakea vaimon. Ota kumminkin aikaa pohtiaksesi onko Volvo idylli just sua.
Itse olen sitä mieltä että Volvo idylli tarjoaa lopulta sen helpoimman elämän. Elämä ei ole draamaa eikä ihmissuhde seikkailua päivästä toiseen. Olen koittanut molempia, ja nyt olen palannut takaisin siihen Volvo idylliin. Helpoin vaihtoehto elää. Jos elää pelkällä tunteella, on todellakin tuuliajolla.
Nyt kun katson ikäisiäni miehiä ketkä elää liiaksi tunteella, he etsivät koko ajan jotain, sitä jotain koskaan kumminkaan löytämättä, ja heidän elämä on todellakin pelkkää vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja missä asut? Pk-seudulla lähes kaikki kolmenkympin puolin ja toisin ovat normaalipainoisia. Landella joutuu tyytymään ylipainoisiin tatuoituihin liekkihupparisiin maatalon emäntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies miettii miten saisi itsensä mieltymään tuhdeista naisista -> alapeukutetaan.
Miestä kehoitetaan olemaan laskematta rimaansa -> alapeukutetaan.
Naiset, mitä tässä pitäisi sitten oikein tehdä? Vaikutatte vähän tistiriitaiselta peukutuksinenne.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap vielä paikalla? Täällä on esitetty paljon kysymyksiä sinun toiveistasi kumppania kohtaan? Voisitko vastailla, kiitos. Mielellään muutakin kuin "kiva katsella" ja "hyväkäytöksinen".
No voihan ton tulkita niinkin, että toivoo naisen olevan yksinkertainen tai vaikka mykkä. Mutta että se osaisi silti pukea nätit vaatteet ja kammata hiukset. Kaalimadolla on muuten aika hyvä valikoima nukkeja. Ne eivät vaadi juuri mitään (paitsi että niitä käsitellään silkkihansikkain ja pestään, puhdistetaan ja puetaan) eikä koskaan sano vastaan tai heittäydy hankalaksi.
Miehellä on kyllä velvollisuus viehättyä ihan kaikista naisista. On tosi epäkohteliasta ja loukkaavaa, jos et tykkää jostain naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se tasoteoreetikko pesiytyi tähänkin ketjuun. Huokaus. Sellaiset ihmiset "ansaitsevat" toisensa, jotka haluavat toisensa ja välittävät toisistaan, kiloista viis. Piste. Tyytyjät tyytyköön, mutta ovat valintansa tehneet tyytyessään.
Tasot ovat olemassa siitä huolimatta teoretisoiko joku tässä ketjussa vai ei. Ja ihmiset lopulta yleensä päätyvät omantasoisen kanssa kimppaan, jos puhutaan pitkistä parisuhteista.
Nuorissa ikäluokissa naiset kyllä hakeutuvat lyhyisiin suhteisiin itseään korkeampitasoisten miesten kanssa, joilla voi olla samaan aikaan hoidossa useampi nainen. Siinä ikäryhmässä aika suuri osa tavismiehistä jää kokonaan paitsioon, sitten kolmekymppisissä homma tasoittuu, kun tavisnaiset ymmärtävät lopulta mennä tavismiesten kanssa kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kyllä velvollisuus viehättyä ihan kaikista naisista. On tosi epäkohteliasta ja loukkaavaa, jos et tykkää jostain naisesta.
Näin on, se on naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Koska pullukkanainen saattaa olla itse nainen, joka haluaa miehen, jolla on sydän ja aivot eikä hauis ja sixpack niin ei ole yhteensopivuutta. Sellainen nainen, joka arvostaa kirjoittajan ulkonäköä ja haluaa itse myös panostaa ulkonäköodotuksiin, sopii paljon paremmin.
Aseksuaaleilla lähinnä toimii nämä tunteen asiat ja ulkomuodosta viis tai sitten erittäin puutteenalaisilla meihillä, jotka pökkii vaikka puunkoloon. Vaikka väittäisin että jopa näillä itseään ylistävillä sydän+aivotyypeilläkin on jonkinlaiset perus ulkonäkökriteerit vaikkakin ehkä tavallista löysemmät.
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaa seurustele sellaisten kanssa, jotka eivät miellytä.
Niin mutta älä myöskään jätä elämää elämättä naisasioden suhteen. Naisen seura voi olla hyvinkin mukavaa. Jos jää vaille niin ei varmaan mieltä lämmitä nelikymppisenä olla "kokematon".
Vierailija kirjoitti:
Mikä "näkemältä"? Kumppani valitaan luonteen perusteella, eli sun kannattaa tutustua ihmisiin.
Olisipa se tosiaan helppoa, jos ulkonäöllä ei olisi niin yhtään minkäänlaista merkitystä, kuten näillä joillain tuntuu asia olevan, vaikka sitä vähän epäilenkin.
Lisään vielä että alkuunsa hän oli todella ihastunut minuun. Sitten kun suurin ihastus oli laantunut, niin silloin hän otti esille tämän listauksensa. Sitä ennen olin ollut hänen unelmiensa täyttymys. Hänen oma arvio itsestään oli todella ylimitoitettu. Hän ei yltänyt oikein mihinkään niistä standardeista, joita naiselta vaati.