Sinkkumiehenä en löydä sopivaa naista. Tulisiko minun vain opetella tykkäämään naisista, joista en ensi näkemältä tykkää?
Tiedoksi että olen tehnyt melko paljon, jotta löytäisin sen sopivan. Mutta vaikealta tuntuu.
Kommentit (112)
Hohjoijaa. Tajutkaa jo mikä siinä ylipainossa ja liikakiloissa on niin epäviehättävää. Ainoa asia, johon jokainen ihminen voi vaikuttaa PISTE. Itselläkin, kun oli elämänvaihe, jolloin kiloja alkoi huonojen elintapojen vuoksi kertyä sai ne karistettua helposti aamulenkeillä ja ravinnolla. Tuolloin piti lenkkeillä kello viideltä aamuisin hektisen elämänrytmin vuoksi. Harvat naiset edes viitsisivät yrittää vastaavaa.
En ole OP ja omalla kohdalla hoikatkin naiset onneksi ovat kiinnostuneet. Olen vain pelkkä sivustahuutelija, joka havainnut vastaavan eli lihavat hakevat urheilullista "tasokkaampaa" miestä. Lihava nainen ei sovi hoikalle miehelle, koska eivät pysy vauhdissa mukana ja todennäköisesti oma kehon arvostus on heillä retuperällä. Paskaa ahdetaan naamaan ja liikunnasta harvoin edes tietoa. Kuitenkin paino miesten keskuudessa naisissa usein ainoa turn-off.
Kertoo naisten deittailun helppoudesta ja miesten tyytymisestä, kun läskit eivät edes viitsi tehdä asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kyllä velvollisuus viehättyä ihan kaikista naisista. On tosi epäkohteliasta ja loukkaavaa, jos et tykkää jostain naisesta.
https://metro.co.uk/2016/09/06/woman-wants-to-be-so-fat-she-cant-move-6…
Normaalipainoisen miehen tulee viehättyä tällaisista daameista tottakai. Tasoja vastustavat naisetkin varmasti ovat jossain mielensä perukoissa samaa mieltä, että tässä on samantasoiset löytäneet toisensa, sillä eihän moista miestä voi kuvitella jonkun hoikan mallikaunottaren kanssa.
Ei todellakaan pidä väkipakolla opetella. Paljon parempi on laajentaa piirejä ja etsiä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kyllä velvollisuus viehättyä ihan kaikista naisista. On tosi epäkohteliasta ja loukkaavaa, jos et tykkää jostain naisesta.
https://metro.co.uk/2016/09/06/woman-wants-to-be-so-fat-she-cant-move-6…
Normaalipainoisen miehen tulee viehättyä tällaisista daameista tottakai. Tasoja vastustavat naisetkin varmasti ovat jossain mielensä perukoissa samaa mieltä, että tässä on samantasoiset löytäneet toisensa, sillä eihän moista miestä voi kuvitella jonkun hoikan mallikaunottaren kanssa.
En näe ongelmaa molemmat ovat yhtä terveitä. Eli niillä toimii keuhkot ja sydän lyö. Tuhdimpi tapaus saattaa hieman hikoilla sohvalta noustessa, mutta kuuluu asiaan. Brad Pitt voisi sopia naiselle kainaloon, kun lemppaa tuon oksettavan rasvatukkakääpiön.
T. Kaikki palstamammat
Suurin osa miehistä joutuu enenmmän tai vähemmän tekemään juuri niin eli tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä joutuu enenmmän tai vähemmän tekemään juuri niin eli tyytymään.
Miksi? Siinä vain potkii itseään nilkkaan. Kun sitten vastaan tulee se ihannenainen, hän ei haluakaan mitään, kun mies on jo parisuhteessa. Lennosta naisesta toiseen vaihtava on monelle naiselle ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisilla on yhtä lailla velvollisuus viehättyä ihan kaikista miehistä, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisilla on yhtä lailla velvollisuus viehättyä ihan kaikista miehistä, niinkö?
Ei tietenkään ole! Nainen tekee päätöksen kenen kanssa haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt, miten saisin päästäni pois tämän mieltymyksen normaalipainoisiin/hoikkiin naisiin. Kun sellaisiin ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (en itse ole ylipainoinen), niin pitäisi jotenkin saada mieltymykset kääntymään niihin tuhdimpiin tyttöihin, vaan kun heitä ei vaan koe siinä mielessä vetävinä.
Mun mielestä sun ei kannata tyytyä koska muuten edistäisit naisten hypergamista karkkikauppaa.
Jos nainen on pullukka niin hän ansaitsee pullukkamiehen. Pidetään tasoista kiinni niin nirsoilu ei ole mahdollista.
Mies miettii miten saisi itsensä mieltymään tuhdeista naisista -> alapeukutetaan.
Miestä kehoitetaan olemaan laskematta rimaansa -> alapeukutetaan.
Naiset, mitä tässä pitäisi sitten oikein tehdä? Vaikutatte vähän tistiriitaiselta peukutuksinenne.
Pysykää sinkkuina siihen asti, kunnes se mieleinen nainen tulee vastaan ja on kiinnostunut. Tuo on ainoa oikea tapa toimia. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisen naisen kanssa kukaan halua olla. Kuten ei sinunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on pakko Aina mennä henkilökohtaisuuksiin. Se on niinku aina pakko tulla tää "susta kukaan tykkää"-heitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt, miten saisin päästäni pois tämän mieltymyksen normaalipainoisiin/hoikkiin naisiin. Kun sellaisiin ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia (en itse ole ylipainoinen), niin pitäisi jotenkin saada mieltymykset kääntymään niihin tuhdimpiin tyttöihin, vaan kun heitä ei vaan koe siinä mielessä vetävinä.
Mun mielestä sun ei kannata tyytyä koska muuten edistäisit naisten hypergamista karkkikauppaa.
Jos nainen on pullukka niin hän ansaitsee pullukkamiehen. Pidetään tasoista kiinni niin nirsoilu ei ole mahdollista.
Mies miettii miten saisi itsensä mieltymään tuhdeista naisista -> alapeukutetaan.
Naiset, mitä tässä pitäisi sitten oikein tehdä? Vaikutatte vähän tistiriitaiselta peukutuksinenne.
Koska puhut pyöreistä naisista kuin he olisivat jotenkin alempiarvoisia.
Jos et pidä pyöreistä naisista älä seurustele heidän kanssa. He ansaitsevat paremman miehen muutenkin.
Ilmoitin asiattomaksi. Ei jaksa. Provoilua ja spämmiä 7-23/365.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pidä pyöreistä naisista älä seurustele heidän kanssa. He ansaitsevat paremman miehen muutenkin.
No, mutta ovathan NE jotenkin mieleltään vajavaisia, kun eivät jaksa nähdä vaivaa elämäntaparemonttiin.
Kannattaa suunnata katse omaan lapsuuteen,mikä on kiintymyssuhdemallisi? Yleensä ihminen ei viehäty ihmisistä jos ne ovat erilaisia kuin mitä olet tottunut näkemään lapsuudenkodissasi. Jos äidin ja isän suhde on ollut riippuvuussuhde, sitä haet aikuisena koska olet saanut sen esimerkkinä rakkaudesta. Ihan vaan esimerkkinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa ensin, millainen nainen olisi sopiva. Sit voidaan arvioida, onko odotuksissasi vikaa.
No olis kiva jos nainen miellyttäisi ulkonäöllisesti ja olisi hyväkäytöksinen
Peukuista päätellen täällä on vähemmän ulkonäöllisesti miellyttäviä, hyväkäytöksisiä naisia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa oikein hieno yritys, mutta tulit sitten viimeisellä paljastaneeksi että ihan samanlainen olet itsekin ja arvotat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on pakko Aina mennä henkilökohtaisuuksiin. Se on niinku aina pakko tulla tää "susta kukaan tykkää"-heitto.
Naisissa harvemmin on todella vajaaälyisiä toisin kuin miehissä. Naiset ovat melko usein älykkyydeltään tasalaatuista massaa, joilla älykkyysosamäärä huitelee normaalijakauman keskellä.
Toisaalta mitään älykköjäkään tai naisista ei löydy. Eli, kun argumentit loppuvat tulee näiltä tyhjäpäiltä melko usein henkilökohtaisuuksiin meneviä herjoja, joka ilmentää vain loogisen ajattelun päätepysäkkiä.
Itse pyrin tapaamaan kaikki deittini ainakin kaksi kertaa, mikäli toinen minut vielä haluaa nähdä. Kiinnyn ihmiseen vasta, kun olen oppinut toista edes hieman tuntemaan. Myöskin ensimmäiset treffit voi olla hieman jäykät, kummatkin jännittää, vielä etsitään niitä yhteisiä keskustelunaiheita, pyritään antamaan se paras kuva itsestä ym. Yleensä jo toisilla treffeillä juttu rupeaa luistamaan paremmin ja rennommin. Tämän jälkeen vasta itse teen sen päätöksen, että haluanko nähdä naisen vielä kolmannen kerran. Kannattaa antaa mahdollisuus.
M30