Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä 90-luvun alussa olin luonnonkaunis - ei tietenkään vieläkään ole "lisäosia"

Vierailija
25.08.2022 |

Minulla oli/on:
- paksut, pitkät hiukset
- kynnet olivat pitkät ja näyttivät ranskalaiselta manikyyriltä luonnon tilassa
- ripset olivat myös tummat ja pitkät

Mitä iloa niistä enää on, kun kaikki voi halutessaan näyttää upealta eikä kukaan tiedä, että ne on vain feikkiä?

Toki ikääkin on, mutta mietin vaan nuoruuden aikaista tilannetta.
Tisseistä en puhu mitään sen enempää. Ne on tavalliset eikä haittaa, jos joku ne haluaa suuremmiksi. Joskus vain erotuin noilla "avuillani".

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nykyään, jos akka lähtee mukaan paarista niin aamulla siitä ei ole mitään jäljellä. Viime viikonloppuna ohjeistin nätisti muijan lähtemään kotiinsa niin ripset jäi tyynylle. Pistin ne vessanpönttöön.

Vierailija
2/58 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia sovinkin aina ensitreffit uimahalliin tai saunaan. Niissä ei voi huijata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nykyään, jos akka lähtee mukaan paarista niin aamulla siitä ei ole mitään jäljellä. Viime viikonloppuna ohjeistin nätisti muijan lähtemään kotiinsa niin ripset jäi tyynylle. Pistin ne vessanpönttöön.

Joo paarissa pöyhivät tekotukkaansa ja yrittävät ottaa poseasentoja niin, että perse näyttäis hyvältä. Luin tuon "poseasento" jostain. 😖

Vierailija
4/58 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siunaantui mainitsemasi asiat ja siitä on se ilo, että säästän hurjat määrät rahaa kun ei tarvitse ostaa tekositä ja -tätä. Hiukset, ripset ja kynnet on paikallaan vielä kuukaudenkin päästä ilman vaivannäköä.

Vierailija
5/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime viikonloppuna "kissatappelun" baarissa. Siinä yhteydessä selvisi, että toisella ei ainakaan ollut oma tukka. Pari kynttäkin irtosi.

Vierailija
6/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poke vei ne irronneet hiuskisäkkeet pihalle niille muijille. Kynsiä ei sentään kerännyt lattialta.

Vierailija
7/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poke vei ne irronneet hiuslisäkkeet pihalle niille muijille. Kynsiä ei sentään kerännyt lattialta.

Vierailija
8/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle siunaantui mainitsemasi asiat ja siitä on se ilo, että säästän hurjat määrät rahaa kun ei tarvitse ostaa tekositä ja -tätä. Hiukset, ripset ja kynnet on paikallaan vielä kuukaudenkin päästä ilman vaivannäköä.

Minulle ei ole siunaantunut luonnostaan mainittuja asioita, mutta olen silti säästänyt vuosikymmenissä hurjat määrät rahaa. En ole tarvinnut paksuja hiuksia, pitkiä ripsiä ja kynsiä mihinkään, ja miehiä on silti riittänyt valittavaksi asti. Eihän noilla ominaisuuksilla työelämässä mitään virkaa ole.

Vierailija
9/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ysärillä tuollaiset asiat erottuivat, kun muoviosat eivät olleet se normi. Minun luultiin käyttävän ripsaria, kun ripset olivat luonnontilassa - nykyään kioskin kassallakin on ne pullasudit silmissä. Eivät paksut huuletkaan erotu täytettyjen joukosta. Hiukset kyllä edelleen huomataan, niistä saa kuulla paljon kommentteja, vaikkei ole lisäkarvaa niissä. En tässä tarkoita, etteikö lisäosia saisi teetättää, kunhan pohdin ääneen.

Vierailija
10/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että kaikki voivat kasvattaa kyntebsä pitkiksi. Eikö näin olekaan?

Vierailija
11/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samoin, mutta tissit korvasivat puuttuvia kynsiä. Nyt ne ovat alkaneet vähentyä, mutta ap:n kynnet lienevät jäljellä.

Vierailija
12/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ihan oikeasti. Selitä vähän.

Vierailija
13/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole siunaantunut luonnostaan mainittuja asioita, mutta olen silti säästänyt vuosikymmenissä hurjat määrät rahaa. En ole tarvinnut paksuja hiuksia, pitkiä ripsiä ja kynsiä mihinkään, ja miehiä on silti riittänyt valittavaksi asti. Eihän noilla ominaisuuksilla työelämässä mitään virkaa ole.

Eikä lopulta parisuhteessakaan. Aamulla jos herää tuommoisen ei niin aidon emännän vierestä niin nopeasti pistää sen menemään kotiinsa. Jos siis on vienyt sen omaan kotiin.

Petivaatteet menee pesuun, kun se järjetön määrä meikkiäkin on sotkenut tyynyliinat ja kaikki.

Vierailija
14/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? Eikäkö leikisti. Miksi selittäisin tätä jollekin pissikselle. Ne ei ymmärrä vaikka selittäisi kuinka.

Vierailija
15/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli kauniit kasvonpiirteet ja treenattu kroppa. Tietysti kauneusleikkaulsiakin tehdään, mut ei niin paljon, että kokisin tämän asian merkityksen muuttuneen.

Vierailija
16/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan sattunut huomaamaan kenelläkään todella lyhyitä kynsiä? Joillakin ne vaan murtuvat ja katkeavat heti, kun on sen verran pituutta, että saa saksilla leikattua. Siksi me mieluummin viilamme ne mahdollisimman lyhyiksi, sillä liian lyhyeksi revennyt kynsi on todella kipeä.

Tällä vuosituhannella on epäilty, että tyttärilläni olisi nuo lisäosat ostettuna. Heillä on myös kynnet, lienevätkö aina alkuperäisinä.

Vierailija
17/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se onnistu, jos kynnet ovat heikot ja lohkeilevat tai niitä pureskellaan.

Vierailija
18/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, ysärillä tuollaiset asiat erottuivat, kun muoviosat eivät olleet se normi. Minun luultiin käyttävän ripsaria, kun ripset olivat luonnontilassa - nykyään kioskin kassallakin on ne pullasudit silmissä. Eivät paksut huuletkaan erotu täytettyjen joukosta. Hiukset kyllä edelleen huomataan, niistä saa kuulla paljon kommentteja, vaikkei ole lisäkarvaa niissä. En tässä tarkoita, etteikö lisäosia saisi teetättää, kunhan pohdin ääneen.

Ysärillä paksuja huulia ei edes pidetty kauniina, kapeita ihailtiin.

Vierailija
19/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? Eikäkö leikisti. Miksi selittäisin tätä jollekin pissikselle. Ne ei ymmärrä vaikka selittäisi kuinka.

Et ole kyllä kauheasti yrittänytkään. Jännä, että ensimmäisenä sinulle tulee mieleen haukkua minua ja juuri pissikseksi, vaikka itse olet tehnyt avauksen, jossa kerrot katkeruudestasi siitä, ettet erotu ulkonäölläsi.

Ehdotan, että unohdat haukkuminsen ja yrität selittää, miksi tämä ulkonäköasia on sinulle niin tärkeä. Teithän tästä oikein avauksenkin.

Vierailija
20/58 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä paksuja huulia ei edes pidetty kauniina, kapeita ihailtiin.

Ei niin, ja kyllä se harmitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi