Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon polttoainetta säästyy jos ajaa 80/kmh satasen sijaan

Vierailija
25.08.2022 |

maantiellä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan noin 10% - 20%. Autona Skoda Octavia farkku.

Olen huomannut että usein Skodakuskit kuuluu näihin ns.tulppiin.

Auta armias jos haluat ohittaa, sitten se kaasu löytyy ja vielä nainen haluaa ohi 😳

Tää kuvitelma siitä, että ihmiset alkaisivat aina kiihdyttää, kun joku on ohittamassa, on tosiaan vain kuvitelmaa.

No 80km/h rajotuksella pappa ajour 50 km/h kun Olin ohittamassa pappa löysi kaasupolkimen vihdoinkin.

Mulla mittarissa 110 km/h että pääsin ohi.

Onneksi tie oli tyhjä.

Mutta tämähän onkin kuvitelmaa kaikki

No, mä ohitin tässä juuri traktorin, ja kun menin nopeasti ohi, mulla oli n. 115 km/h mittarissa. Et kai väitä, että se traktorikin löysi jostain kaasupolkimen, jolla se yhtäkkiä pääsi kovempaa?

No kiva että Skodassakin on kaasupoljin 😀

Vierailija
22/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tästäkö sitten johtui, että jouduin ajamaan Oulusta Jyväskylään 4. tietä 80 km/h. Kaikki rekat ajoivat tuolla nopeudella. Kyllä turhautti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala ajamaan satasen alueella 80km/h. 

Vierailija
24/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan noin 10% - 20%. Autona Skoda Octavia farkku.

Olen huomannut että usein Skodakuskit kuuluu näihin ns.tulppiin.

Auta armias jos haluat ohittaa, sitten se kaasu löytyy ja vielä nainen haluaa ohi 😳

Tää kuvitelma siitä, että ihmiset alkaisivat aina kiihdyttää, kun joku on ohittamassa, on tosiaan vain kuvitelmaa.

No 80km/h rajotuksella pappa ajour 50 km/h kun Olin ohittamassa pappa löysi kaasupolkimen vihdoinkin.

Mulla mittarissa 110 km/h että pääsin ohi.

Onneksi tie oli tyhjä.

Mutta tämähän onkin kuvitelmaa kaikki

No, mä ohitin tässä juuri traktorin, ja kun menin nopeasti ohi, mulla oli n. 115 km/h mittarissa. Et kai väitä, että se traktorikin löysi jostain kaasupolkimen, jolla se yhtäkkiä pääsi kovempaa?

No kiva että Skodassakin on kaasupoljin 😀

En tiedä, mistä sä tuon Skodan tuohon sait, mutta kuten sanottua, sitä vauhtia pitää olla, että pääsee ohi.

Vierailija
25/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellaan uuden karheilla +40.000€ autoilla ja sitten säästetään 2€ sadalla kilometrillä. Aika koomistahan tuon on olla tien tukkona.

Vierailija
26/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästääkö siinä? Jos ajat siis 80km tunnissa, verrattuna 100km tunnissa ja sulla on 100km matka, niin nopeammalla vauhdilla olet tunnissa perillä ja moottori kii, verrattuna 80km tunnissa vauhtia, tunnin päästä köröttelet vielä 20km matkan perille. Eikö se säästöä tule, kun moottori sammuu?

Vierailija
27/27 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava säästö. Itsellä 6.5 tippui 5.4 kun muutin ajotapaa rauhallisemmaksi ja 80-85 km/h tasolle.

Ford Focus 1.6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi