Kuinka usein olette viikonlopun erossa puolisostanne?
Kuinka usein olette koko tai melkein koko viikonlopun erossa puolisostanne esim. harrastusten, kavereiden/sukulaisten tapaamisten tai muiden reissujen takia? Onko se teille ok?
Kommentit (45)
Tällä hetkellä aika harvoin, ehkä 3-5x vuodessa vkloput erillään. Eli just jos jompikumpi sopinut kaveriporukan kanssa jonkun mökkiviikonlopun tms.
Ennen paljon enemmän, koska olin lähihoitaja ja usein vkloput töissä, silloin mies saattoi useammin lähteä lasten kaa mummolaan tms, etenkin jos mulla yövuoroa. Nyt olen ihan virka-aikaan töissä.
Muuten erossaoloon kyllä totuttu, mies oli vuosia reissutyössä viikot, tuli viikonlopuiksi kotiin. Edelleen nykyisessäkin työpaikassa miehellä jonkunverran yön yli kestäviä reissutöitä, mutta max pari yötä kerrallaan.
Ei koskaan. Hyvin harvoin edes yhden yön.
4-5 kertaa vuodessa on omia menoja kavereiden kanssa, minulla noista 3 ja miehellä 1-2. Yhdessä oltu 24 vuotta.
Ehkä kerran kuussa, ja se johtuu siitä, että minä menen johonkin. Miestä ei saa mihinkään jos haluaisin olla joskus viikonlopun kotona yksin :(
Ei sen oikeastaan väliä, mutta rankkaa oli. Näin kaksi vuotta painajaisia joka yö. Nyt yritämme päästä takaisin siihen että näemme edes suhteellisen säännöllisesti.