Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveriin ihastuminen

Vierailija
23.08.2022 |

Kuinka kauan menee, että pääsee ihastuksen tunteesta työpaikalla? Olen aivan koukussa erääseen naistyökaveriin jonka kanssa kemiat vaan toimivat paremmin kuin minulla koskaan aiemmin. Nytkään en malta odottaa, että pääsen töihin vain hänet nähdäkseni ja kuullakseni hänen naurua. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa ja vaan vaikenee entisestään. En haluaisi vaihtaa työpaikkaa tai kertoa hänelle (aistii varmaan jo muutenkin) koska pidän työstäni.

Samaa kokeneita linjoilla?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle, hän voi olla ihastunut sinuun jos kerran nauraa jutuillesi.

Vaikea sanoa sillä hän on aika nauravainen muutenkin, ei vain minun jutuille.

Vierailija
2/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat toimivat hyvin niin jotainhan tuossa on. Kirjoita vaikka viesti hänelle jossa kerrot miten olet huomannut että teidän kemiat toimivat hyvin ja tunnet ihastuneesi. Tuskin ihastus menee ohi itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikenee? Vaikeutuu. Vaikeneminen on hiljaa olemista.

Vierailija
4/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu häneen kaikessa rauhassa. Jos jotain on tapahtuakseen, niin se tapahtuu.

Vierailija
5/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa edetä hissukseen työkaverin kanssa, ehkä ihastus menee ohi tai päädytte yhteen. On vain aika suuri riski hätiköidä jos molemmat viihtyy työssään.

Vierailija
6/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle, hän voi olla ihastunut sinuun jos kerran nauraa jutuillesi.

Vaikea sanoa sillä hän on aika nauravainen muutenkin, ei vain minun jutuille.

Usein naiset kuitenkin odottaa että mies tekee jonkinlaisen aloitteen. Pyydä vaikka syömään häntä tai jonnekin elokuviin tai harrastukseen mukaan. Kun olette kaksin näet paremmin miten juttu etenee.

Vierailija
7/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimalla selviää onko tunteita.

Vierailija
8/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kokemusta on. Tänäänkin tämä ihastunut miestyökaveri kävi moikkaa mua työpaikallani, vaikka on lomalla. Onhan tätä peliä kestänyt jo kolme vuotta. (Vaimo on kuulemma ei mieleinen. Hyvin toimeentulevan vaimon vuoksi ei ilmeisesti halua erota. Mies siis tienaa vähemmän kuin vaimo.)Hän varattu, mä en.

Ajattelin ennen etten varattujen kanssa ala. Muutin mieleni, koska enhän mä ketään petä, koska olen sinkku.eli antaa soida vain. Mieshän pettää vaimoaan joten siksi en miestä koskaan huoli vakavaan suhteeseen kanssani. Pettäisi varmasti muakin, koska verissään se touhu.

Vierailija
9/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli statuksemme olisivat toisenlaiset, ottaisin toki sen riskin. Olisi sen arvoista. Mutta koska molemmat varattuja niin kysyinkin, että kauan menee tunteiden laantumiseen.

- AP

Vierailija
10/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni oli, että työpaikkaihastus tiesi kyllä tunteistani mutta hän ei ole kiinnostunut vaan sillä on sutinaa toisen työkaverin kanssa (joka kuitenkin lähtee kohta) ja viimeksi eilen kiehnäsi vielä yhden toisen työkaverin kanssa. Pelatkoon pelejänsä keskenänsä, itse en enää ikinä lankea.

Vierailija
11/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli statuksemme olisivat toisenlaiset, ottaisin toki sen riskin. Olisi sen arvoista. Mutta koska molemmat varattuja niin kysyinkin, että kauan menee tunteiden laantumiseen.

- AP

No ei välttämättä mene ohi koskaan. Itse kärvistelin viisi vuotta työpaikassa, jossa olin ihastunut työkaveriin ja hän minuun. Olimme molemmat varattuja kuitenkin tahoillamme. Hän muutti toiselle paikkakunnalle, mutta samassa firmassa jatkoi silti. Ei mennyt ohi ihastus silloinkaan. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa, kun olen vaihtanut työpaikkaa eikä olla yli vuoteen nähty.

Vierailija
12/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin varatulle työkaverille tunteistani ja pyysin että nähtäisiin työajan ulkopuolella. Hän torjui minut ja otti etäisyyttä. Luulen että minua pidetään ihan kelvottomana nykyään, tuntuu aika pahalta.

Vierailija
13/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tapaavat, milloin missäkin, joskus synkkaa. Se on vain elämää.

Vierailija
14/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että aika monia kohtalotovereita on. Kiitos kun jaatte tarinanne.

- AP

Vierailija
15/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene, ellei jompikumpi vaihda työpaikkaa

Vierailija
16/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi roihahtaa helposti pikkujouluissa ja jos sattuu olemaan työmatkoja, kannattaa vähän varoa

Vierailija
17/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- AP

Mulla kestänyt kolmisen vuotta ihastus puolituttuun naiseen työpaikalla. En tiedä onko varattu, minä en ole. En aio tehdä mitään, koska molemmat viihdymme erinomaisesti työssämme. Koko ajan tunne että olemme sielunkumppaneita, niin vatvon asiaa koko ajan. Ehkä senkään takia ei laannu.

Kannattaa kuitenkin jotain yrittää, jotain todella pientä esim yhteistä lounasta ehdotat. Sekin voi olla iso askel varatuille..

Vierailija
18/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerroin varatulle työkaverille tunteistani ja pyysin että nähtäisiin työajan ulkopuolella. Hän torjui minut ja otti etäisyyttä. Luulen että minua pidetään ihan kelvottomana nykyään, tuntuu aika pahalta.

Ja oltiin siis käyty lounaalla useasti kahdestaan ja muutenkin erittäin läheiset ja hyvät välit..

Vierailija
19/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusaset kerran, loppuu ne tunteet heti

Vierailija
20/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

Mulla kestänyt kolmisen vuotta ihastus puolituttuun naiseen työpaikalla. En tiedä onko varattu, minä en ole. En aio tehdä mitään, koska molemmat viihdymme erinomaisesti työssämme. Koko ajan tunne että olemme sielunkumppaneita, niin vatvon asiaa koko ajan. Ehkä senkään takia ei laannu.

Kannattaa kuitenkin jotain yrittää, jotain todella pientä esim yhteistä lounasta ehdotat. Sekin voi olla iso askel varatuille..

3 vuotta, huhuh... Eli aika kauankin voi kestää tällaiset. Sinulla kuitenkin parempi tilanne kun et ole kenellekään velvollinen. Suosittelisin viemään asiaa eteenpäin ja selvittämään edes mikä hänen status on. Itse en kestäisi ainakaan 3 vuotta epätietoisuudessa.

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme