Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas päädyin suhteeseen missä miehellä ei ole aikaa suhteelle

Vierailija
23.08.2022 |

aina lopulta työt, kaverit, harrastukset menee parisuhteen edelle, vaikka alussa vaikuttais muulta ja puhuttais toista. Siinä sitten kuitenkin taas istun kotona yksin, oottamassa, koska toisella olisi aikaa nähdä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko? Mun mies ei muuta teekään vapaalla kuin on kotona. Mä tarvitsen omaa tilaa.

Vierailija
2/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko? Mun mies ei muuta teekään vapaalla kuin on kotona. Mä tarvitsen omaa tilaa.

Vaihdetaan vaan. Tai no siis, eiköhän tämä tästä pidä taas markkinoille vapauttaa... kohta tarpeekseni olen yrittänyt jotain suhdetta rakentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sen takia pitää olla oma elämä.

Järjestele omat menosi ja kun mahdollisesti ottaa yhteyttä, tapaatte jos sulla on aikaa.

Tilanne ei tule muuttumaan.

Itse tulin siihen tulokseen että vedän puoleeni näitä joten antaapa olla.

Mielummin yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
4/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tapailee myös muita?

Vierailija
5/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompastuitko portaissa suhteeseen, vai miten päädyit?

Vierailija
6/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestele omat menosi ja kun mahdollisesti ottaa yhteyttä, tapaatte jos sulla on aikaa.

Mulla on kyllä oma elämä myös. On opiskelut, työt, kavereita ja omat harrastukset. Sen ulkopuolelta varaan aikaa mahdollisimman paljon myös suhteelle (tai järjestelen noita niin parhaani mukaan, että voidaan nähdä). Mutta ei ole tavatonta nykyään että esim. sovitaan että nähdään töiden jälkeen, ja sit toisen työt venyykin ilta yhteentoista. Tai molemmilla olis vapaa viikonloppu, mutta toinen sopii siihen omia menojaan.

Joo, sinkkunahan se on parempi. V*tuttaa vaan kun on taas mennyt investoimaan tähän jo aika paljon, tunnetasolla jne. Ja sit taas todettava kuitenkin näin.

Vierailija
7/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä koskaan voi tietää, mutta ei minulla nyt ainakaan ole mitään syytä epäillä sellaista. Kyllä minä häviän surullisesti ihan vaan tylsille töille, vanhoille kavereille ja auton rassaamiselle. Surullista.

Vierailija
8/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miekkonen halusi tavata noin joka toinen viikko. Aika nopeasti kaikki tunteet loppuivat kun toista ei selvästi kiinnostanut.

Vierailija
9/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä koskaan voi tietää, mutta ei minulla nyt ainakaan ole mitään syytä epäillä sellaista. Kyllä minä häviän surullisesti ihan vaan tylsille töille, vanhoille kavereille ja auton rassaamiselle. Surullista.

Jos ei olla muusta sovittu niin kyse on nykyään tapailusuhteesta. Sitten kun on muutettu yhteen, on tilanne toinen. Enää ei oikeastaan seurustella.

Vierailija
10/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä riittää. Tapailin miestä joka ehti nähdä tosi harvoin, ja ihan suoraan sanoikin että työt ovat hänelle tärkeämpiä. Epäilen kyllä että näihin töihin lukeutui myös muiden naisten tapaileminen - ei kellään ole niin kiire töiden kanssa että ehtii nähdä yhtenä iltana joka toinen viikko, jos sitäkään.

Vierailija
11/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olla muusta sovittu niin kyse on nykyään tapailusuhteesta. Sitten kun on muutettu yhteen, on tilanne toinen. Enää ei oikeastaan seurustella.

No kyllä me olemme sopineet ihan seurustelusta, vaikka ei saman katon alla asuta.

Vierailija
12/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä, omat kiinnostuksen kohteet, omat ystävät ja aktiivisia harrastuksia, älä jää himaan odottamaan/ mätänemään.

Vierailija
13/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä me olemme sopineet ihan seurustelusta, vaikka ei saman katon alla asuta.

Ehkä määrittelette seurustelun eri tavalla.

Vierailija
14/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki oma elämä, omat kiinnostuksen kohteet, omat ystävät ja aktiivisia harrastuksia, älä jää himaan odottamaan/ mätänemään.

Kyllä vain. Sitä kutsutaan sinkkuudeksi.

Vierailija
15/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä oma elämä myös. On opiskelut, työt, kavereita ja omat harrastukset. Sen ulkopuolelta varaan aikaa mahdollisimman paljon myös suhteelle (tai järjestelen noita niin parhaani mukaan, että voidaan nähdä). Mutta ei ole tavatonta nykyään että esim. sovitaan että nähdään töiden jälkeen, ja sit toisen työt venyykin ilta yhteentoista. Tai molemmilla olis vapaa viikonloppu, mutta toinen sopii siihen omia menojaan.

Joo, sinkkunahan se on parempi. V*tuttaa vaan kun on taas mennyt investoimaan tähän jo aika paljon, tunnetasolla jne. Ja sit taas todettava kuitenkin näin.

Tarkoitukseni ei ollut syyllistää.

Laita vaan uutta matoa koukkuun ja muista itsessäsi muuttaa jotain toimintaa koska muutoin saat samanlaisen tilalle.

Itse valitsin sinkkuuden koska en tajua mikä pitäisi muuttaa. Mikä on se magneetti mikä vetää puoleeni nämä?

-3

Vierailija
16/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa suhdetta, lakkaa odottamasta. Itsestäänselvä ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
17/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä määrittelette seurustelun eri tavalla.

Joo no mutta lopulta siis mitä väliä, asia nyt kuitenkin on näin, ja olen siitä surullinen. Ja siksi halusin siitä johonkin purkautua. Ei se asia tule muuksi muuttumaan, puhui, teki tai määritteli mitä tahansa, olen tämän ennenkin kokenut. En vaan löydä miestä joka haluaisi samoja asioita. En, vaikka kuinka helkutin tarkasti ne toiselle heti alkuun artikuloisin.

Vierailija
18/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat jatkaa suhdetta, lakkaa odottamasta. Itsestäänselvä ei jaksa kiinnostaa.

En alennu pelaamaan mitään pelejä. Mies tietää että haluan nähdä enemmän ja kun ei vissiin kiinnosta, niin eri tiet on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
19/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheltä kysyy että seurustellaanko, hänen ei kannata vastata ei, mikäli haluaa vielä saada seksiä tältä naiselta.

Ainoa oikea vastaus on kyllä.

Vierailija
20/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, jolla on oma elämä, mutta en haluaisi parisuhdetta, jossa kumpikin tekee vain omia asioitaan eikä mitään yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän