Taas päädyin suhteeseen missä miehellä ei ole aikaa suhteelle
aina lopulta työt, kaverit, harrastukset menee parisuhteen edelle, vaikka alussa vaikuttais muulta ja puhuttais toista. Siinä sitten kuitenkin taas istun kotona yksin, oottamassa, koska toisella olisi aikaa nähdä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä kysyy että seurustellaanko, hänen ei kannata vastata ei, mikäli haluaa vielä saada seksiä tältä naiselta.
Ainoa oikea vastaus on kyllä.
Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma elämä, omat kiinnostuksen kohteet, omat ystävät ja aktiivisia harrastuksia, älä jää himaan odottamaan/ mätänemään.
Olen eri, jolla on oma elämä, mutta en haluaisi parisuhdetta, jossa kumpikin tekee vain omia asioitaan eikä mitään yhdessä.
Veikkaan, että ongelmasi on se, että olet tukahduttava, siis miesten mielestä. Kun on aina saatavilla ja odottamassa, ei mies jaksa kiinnostua. Toisaalta jos on kiireinen ja vaikeasti tavoitettava, niin se pitää mielenkiinnon yllä. Tämä on nähty lukemattomia kertoja. On tottakai ihan Ok, että et halua pelata pelejä. Valitettavasti se vain johtaa sinua tuohon ansaan uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko? Mun mies ei muuta teekään vapaalla kuin on kotona. Mä tarvitsen omaa tilaa.
Oisko helpompaa, jos asuisitte omissa asunoissa, niin ei tarvitse sitä miestä niin kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma elämä, omat kiinnostuksen kohteet, omat ystävät ja aktiivisia harrastuksia, älä jää himaan odottamaan/ mätänemään.
Olen eri, jolla on oma elämä, mutta en haluaisi parisuhdetta, jossa kumpikin tekee vain omia asioitaan eikä mitään yhdessä.
Veikkaan, että ongelmasi on se, että olet tukahduttava, siis miesten mielestä. Kun on aina saatavilla ja odottamassa, ei mies jaksa kiinnostua. Toisaalta jos on kiireinen ja vaikeasti tavoitettava, niin se pitää mielenkiinnon yllä. Tämä on nähty lukemattomia kertoja. On tottakai ihan Ok, että et halua pelata pelejä. Valitettavasti se vain johtaa sinua tuohon ansaan uudestaan ja uudestaan.
Älä nyt viitsi, aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko? Mun mies ei muuta teekään vapaalla kuin on kotona. Mä tarvitsen omaa tilaa.
No oliko pakko muuttaa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä kysyy että seurustellaanko, hänen ei kannata vastata ei, mikäli haluaa vielä saada seksiä tältä naiselta.
Ainoa oikea vastaus on kyllä.
Ja juuri tämän takia naisen ei kannata tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jatkaa suhdetta, lakkaa odottamasta. Itsestäänselvä ei jaksa kiinnostaa.
En alennu pelaamaan mitään pelejä. Mies tietää että haluan nähdä enemmän ja kun ei vissiin kiinnosta, niin eri tiet on ainoa vaihtoehto.
En ole neuvon kirjoittaja, mutta veikkaisin sen olevan varsin yleinen ohje yleensäkin, eli lopetat odottelut. Kai sinullakin on muita elämää kuin se kierrossa oleva mies? Töitä, kavereita, harrastuksia, perhe ja tietenkin tärkein, eli oma aika.
Yritä tästä lähtien sanoa heti tapailun alussa, että et jouda sitten odottelemaan, vaan sinulla on tekemistä ja sitten myös huolehdit, että et todellakaan jää kotiin odottamaan miehen mahdollisesti sinulle ehdottamaa aikaa. Sanot, että perjantaina on vapaata töiden jälkeen, lauantai ja sunnuntai on näillä näkymin täynnä, otatko vai jätätkö? Et siis anna yhtään sellaista mielikuvaa, että mies saa pyörittää sinua omien aikataulujensa mukaan, vaan pelaat samaa peliä ja sanot omat aikataulusi. Joskus sinullakin saattaa mennä vaikka vanhempiesi luona enemmän aikaa kuin olit ajatellut ja voit oikein hyvin siirtää tapaamista muutamalla tunnilla olematta ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiireinen ei todellakaan pidä mielenkiitoa yllä vaan latistaa tunteet ihan pohjiin. Minä ainakin lopetin suhteen tällaisen kiireellisen kanssa.
Eri
Minäminäminä!!!!! Kaikki aika minulle ja kaverit pois!
Kyllä teitä on sitten riittävästi joiden mielestä mies siirtyy naisen omistukseen kun parisuhde alkaa.
Kannattaa jättää tuollainen mies. Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Aivan alussa voi olla ok nähdä harvemmin, mutta suhteen jatkuessa suhteelle pitää löytyä aikaa.
Yleensä tuollaiset suhteet ovat vain seksiä varten. Raukkamaista, jos ei sitä tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole aina saatavilla, ihan jo työt ja koulu tekee sen että en ole :D Enkä edes ole koko ajan ehdottamassa ja ruikuttamassa tapaamista, koska onhan minulla nyt sentään hieman itsekunnioitusta. Ihan asiallisesti olen miehelle sanonut, että tuntuu että hänellä on kovin vähän aikaa nähdä, ja haluaisin nähdä enemmän. Ja sitten odottanut kiltisti, tekisikö mies jotain muutoksia, jotta se olisi mahdollista. Mutta eipä ole tehnyt.
Minun ei tarvitse alkaa esittää kiireistä ja oman elämän independenttiä naista, koska olen sellainen ihan oikeastikin. Mutta jos jostakusta välitän, olen valmis antamaan hänelle paljonkin aikaani, enkä ala sitäkään mitenkään peittelemään. Jos miestä ei saa pidettyä ilman tuollaisia lapsellisia leikkejä, niin eipä ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Sitä kutsutaan sinkkuudeksi.
Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin varmasti useimmilla. Olen ollut mieheni kanssa kauan ja tottakai meillä on omat työmme ja harrastuksemme, mutta tykkäämme olla paljon yhdessä ja meillä on paljon yhteisiä harrastuksia. Elämä ei ole mitään pelaamista tai sitä, että toinen pitäisi väkisillä tunkea johonkin koloon, vaan yhteistä aikaa, jolloin voi tehdä erilaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää tuollainen mies. Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Aivan alussa voi olla ok nähdä harvemmin, mutta suhteen jatkuessa suhteelle pitää löytyä aikaa.
Yleensä tuollaiset suhteet ovat vain seksiä varten. Raukkamaista, jos ei sitä tunnusta.
Samaa mieltä tästä. En jäisi odottelemaan tuleeko suhteesta mitään. Suhteen alkuaikoina pitäisi olla ihan erilaista.
🇺🇦🇮🇱
Jostain luin hyvän ohjeen: laske suhteen hyvät ja huonot hetket viimeisen kuukauden ajalta. Kumpia on enemmän? Jos huonoja, pistä poikki.
Ehkä teidän suhteesta ei edes voi vielä puhua jos miestä näkee vain harvoin. Mutta jos huomaat jatkuvasti vain odottavasi, anna olla. Miestä ei seurasi oikeasti kiinnosta, muuten hän olisi luonasi. Se on ikävä totuus.
Tapailemani mies teki viime kesänä ulkomaanmatkan ja viikonloppureissuja muiden tapailunaisten kansa. Ei hän sitä suoraan sanonut mutta aistin sen hänen käytöksestään sekä kuvista, jotka jakoi somessa (tai ei jakanut). Oli mökillä ja tiesin että hänen vanhempiensa mökki sijaitsee eri paikkakunnalla jne.
Kyllä sen näkee heti, jos tapailee muita.
Tämä on kuvio, jonka se vähemmän kiireinen osapuoli itse mahdollistaa. Itse olin myös samassa tilanteessa pitkään. Miehellä oli vuoroviikkolapset, työ, harrastukset, kaverit. Minä pidin aina koko hänen lapsivapaan viikkonsa kalenterin tyhjänä ja odotin kotona josko hän soittaisi enkä uskaltanut tehdä mitään koska mies tapasi sopia asioita viime minuuteilla kun kuulemma tykkäsi ex tempore-jutuista. Minäkin tykkään, mutta tosiasia on myös se, että jos sopii asiat ex temporena, täytyy tottua siihen että ne eivät useinkaan toteudu. Tämä miehenkin piti oppia.
Jossain vaiheessa päätin että jos kalenterissani on tyhjää, en varaa sitä miehelle ellei hänen kanssaan ole erikseen jotain sovittu. Kun muutaman kerran kävi niin ettei hänen lapsivapaallaan ehdittykään nähdä kertaakaan, alkoi kummasti kiinnostaa sopia tapaamiset etukäteen ja pitää niistä kiinni. Sen lisäksi olen hänelle aivan suoraan sanonut, että minun fiilikseni latistuvat jos olen pitkään erossa, eli jos haluaa olla kanssani niin se edellyttää yhteistä aikaa. Nykyään olen jakanut hänelle kalenterini ja käydään toistemme menot alkuviikosta läpi suunnitellen mitkä illat ollaan yhdessä. Ex tempore -tapaamiset tulee vasta sen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies teki viime kesänä ulkomaanmatkan ja viikonloppureissuja muiden tapailunaisten kansa. Ei hän sitä suoraan sanonut mutta aistin sen hänen käytöksestään sekä kuvista, jotka jakoi somessa (tai ei jakanut). Oli mökillä ja tiesin että hänen vanhempiensa mökki sijaitsee eri paikkakunnalla jne.
Kyllä sen näkee heti, jos tapailee muita.
Jatkoitko silti tapailua?
Vierailija kirjoitti:
Jep sen takia pitää olla oma elämä.
Järjestele omat menosi ja kun mahdollisesti ottaa yhteyttä, tapaatte jos sulla on aikaa.
Tilanne ei tule muuttumaan.Itse tulin siihen tulokseen että vedän puoleeni näitä joten antaapa olla.
Mielummin yksin kuin huonossa seurassa.
Joillain on hirveesti harrastuksia ja kavereita. Sellaiset ihmistyypit sopivat parhaiten samanlaisen kanssa kimppaan. Joukolla sitten useimmiten liikutaan ja matkustetaan ja niin edelleen.
Muuta omaan asuntoon tai eroa ja elät sinkkuna loppuikäsi.