Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas päädyin suhteeseen missä miehellä ei ole aikaa suhteelle

Vierailija
23.08.2022 |

aina lopulta työt, kaverit, harrastukset menee parisuhteen edelle, vaikka alussa vaikuttais muulta ja puhuttais toista. Siinä sitten kuitenkin taas istun kotona yksin, oottamassa, koska toisella olisi aikaa nähdä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies teki viime kesänä ulkomaanmatkan ja viikonloppureissuja muiden tapailunaisten kansa. Ei hän sitä suoraan sanonut mutta aistin sen hänen käytöksestään sekä kuvista, jotka jakoi somessa (tai ei jakanut). Oli mökillä ja tiesin että hänen vanhempiensa mökki sijaitsee eri paikkakunnalla jne.

Kyllä sen näkee heti, jos tapailee muita.

Ei minulla ole sellaisia fiiliksiä ollut ollenkaan että tapailis muita. Ja hän laittelee minulle kuvia töistään ja kaveri-illoistaan, eikä niissä ole mitään epäilyttävää. Noh, joku voisi ajatella että ovat lavastettuja ja koittaa vaan peitellä tekemisiään, mut jos sellaista nyt alan epäilemään niin sit voin samalla askarrella ittelleni foliohatun.

Ja olen kyllä ollut pettäjienkin kanssa suhteissa, joten on siltäkin saralta ikävä kyllä kokemusta. Nyt vaan ei ole sellaista fiilistä ollenkaan tullut. Sen tosiaan jotenkin aistii ja tietää.

Vierailija
42/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies teki viime kesänä ulkomaanmatkan ja viikonloppureissuja muiden tapailunaisten kansa. Ei hän sitä suoraan sanonut mutta aistin sen hänen käytöksestään sekä kuvista, jotka jakoi somessa (tai ei jakanut). Oli mökillä ja tiesin että hänen vanhempiensa mökki sijaitsee eri paikkakunnalla jne.

Ei minulla ole sellaisia fiiliksiä ollut ollenkaan että tapailis muita. Ja hän laittelee minulle kuvia töistään ja kaveri-illoistaan, eikä niissä ole mitään epäilyttävää. Noh, joku voisi ajatella että ovat lavastettuja ja koittaa vaan peitellä tekemisiään, mut jos sellaista nyt alan epäilemään niin sit voin samalla askarrella ittelleni foliohatun.

Ja olen kyllä ollut pettäjienkin kanssa suhteissa, joten on siltäkin saralta ikävä kyllä kokemusta. Nyt vaan ei ole sellaista fiilistä ollenkaan tullut. Sen tosiaan jotenkin aistii ja tietää.

Oletko tavannut ne kaverit? Onko mies ottanut sut osaksi elämäänsä, vai oletko vain muusta elämästä irrotettu tapailunainen? Jos jälkimmäistä, niin ei taida kovin vakava suhde olla kyseessä, ja toki mies siis laittaa kaiken muun sun edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tavannut ne kaverit? Onko mies ottanut sut osaksi elämäänsä, vai oletko vain muusta elämästä irrotettu tapailunainen? Jos jälkimmäistä, niin ei taida kovin vakava suhde olla kyseessä, ja toki mies siis laittaa kaiken muun sun edelle.

Osan olen tavannut.

Vierailija
44/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoitko silti tapailua?

Jatkoin.

Vierailija
45/45 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää tuollainen mies. Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Aivan alussa voi olla ok nähdä harvemmin, mutta suhteen jatkuessa suhteelle pitää löytyä aikaa.

Yleensä tuollaiset suhteet ovat vain seksiä varten. Raukkamaista, jos ei sitä tunnusta.

Minusta alussa pitää nimenomaan nähdä usein, eihän siihen heppuun muuten pysty kunnolla edes tutustumaan. Ainakaan mulle ei riitä pelkät viestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan