Mites sijoitushommat sujuu?
Onko osakkeesi hinnat laskeneet?
Tuleeko paljon osinkoja?
Oletko sijoittanut mielestäsi viisaasti?
Jne. Jne.
Kommentit (94)
Suomi osakkeet putosivat eniten ja toipuivat hitaasti ja usa osakkeet putosivat vähiten ja toipuivat nopeasti nyt molemmat selvästi plussalla.
Todella paljon on tullut tappiota. 36 000 €, säästöt sulavat. Ei tässä voi muuta kuin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Todella paljon on tullut tappiota. 36 000 €, säästöt sulavat. Ei tässä voi muuta kuin katsoa.
Ostin osakkeet, kun olivat kalleimmillaan.
Lähes -25%, ihan päin helvattia. Huonosti valitut osakkeet huonoista firmoista.
Kivasti. Salkku +17% ja osingot maksettu monena vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Suomi osakkeet putosivat eniten ja toipuivat hitaasti ja usa osakkeet putosivat vähiten ja toipuivat nopeasti nyt molemmat selvästi plussalla.
Itsellä niin vahva USA painotus, että dippi on jo historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on -55 %. Aina ei voi onnistua. Huonosti sijoitin. Luotin nousun jatkuvan. Tässä valossa hiukan typerää. Siinä vaiheessa, kun Venäjä alkoi tuoda veripusseja Ukrainan rajalle, olisi pitänyt myydä kaikki osakkeet.
Nyt kärsin tappiot, ei siinä mitään. Luotan vain, että osakkeet eivät enää laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pelkkää USAa ja syöksy on lohduton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on -55 %. Aina ei voi onnistua. Huonosti sijoitin. Luotin nousun jatkuvan. Tässä valossa hiukan typerää. Siinä vaiheessa, kun Venäjä alkoi tuoda veripusseja Ukrainan rajalle, olisi pitänyt myydä kaikki osakkeet.
Nyt kärsin tappiot, ei siinä mitään. Luotan vain, että osakkeet eivät enää laske.
Aina ei voi onnistua. Olen tehnyt ihan ok sijoituksia, joten nyt tuosta tulee sitten takkiin. Sellasta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pelkkää USAa ja syöksy on lohduton.
Ei ole mennyt sitten kuin Tromssassa. Seligsonin passiiveista esimerkiksi vain Suomi ja Eurooppa ovat miinuksella 1 v aikajanalla.
Huonosti täälläkin. Täytyy odotella aikaa parempaa ja toivoa, ettei ne sula ihan kokonaan. Fortum oli pahin vikatikki. Sitä ei osannut edes aavistaa. Finnairiin en onneksi sotkeentunut.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti täälläkin. Täytyy odotella aikaa parempaa ja toivoa, ettei ne sula ihan kokonaan. Fortum oli pahin vikatikki. Sitä ei osannut edes aavistaa. Finnairiin en onneksi sotkeentunut.
Minä ostin sitäkin paskaa salkkuun. Nyt -46 %. Eipä taida nousta. Tiedä, vaikka menisi konkurssiin, loputkin rahat menee sinne.
Harvia -67 %. Eikä saunomisen pitänyt olla nouseva trendi? Sota muutti senkin sitten.
Onko osakkeesi hinnat laskeneet?
Tuleeko paljon osinkoja?
Oletko sijoittanut mielestäsi viisaasti?
Jne. Jne.
Ei ole, viime viikolla oli ATH.
Tulee. 5 numeroinen summa tänäkin vuonna
Kyllä
jne jne
.
Ajattelin tehdä päiväkauppaa ja viikkokauppaa, en odottanut osinkoja. Jotain pennosia tipahteli tilille yllättäen.
Kannattaisiko sijoittaa rahastoihin? Siellä joku miettii sijoituksia kuitenkin. Paremmin se varmaan menee, kuin omat sijoitukset mututuntumalla.
Mulla mitään rahoja ole stna sijoittaa. Kaikki menee ruokaan ja bensaan.
Tai sit joku kodinkone hajoaa ja kaikki säästöt menee taas siihen. Aivan hanurista.
Säästötilillä taas joku kakssataa kun auto hajos ja sitä piti korjata.
Että vitt uilkaa siellä vaan sijoituksilla ja niiden tuotoilla. Mä lähen ettii punalaputettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin osakkeet, kun olivat kalleimmillaan.
Ja sitten lopetit ostot kun kurssit rupesi tippumaan? Vai mikä logiiikka?
Sijoittaminen. Annat tuntemattomalle naapurin miehelle 2 euroa ja tuurilla saat takaisin 4 euroa, mutta siinä on riski ettei saa mitään jos miehelle iskee lompakkoinflaatio ja vaimo.
Olut parempi kohde. Pystyy enempi juomaan ja tölkistä saa 0,15e