Viikko aikaa raapustaa 4 työhakemusta mutta ei vaan huvittaisi.
Ihan turhaan kun vastaus on kuitenkin ei kiitos, jos vastausta edes saa.
Liuta ilmoituksia tallennettu muistiin, mutta ei vaan huvita alkaa personoimaan ja kirjoittamaan.
Oon vaipunut johonkin saamattomuustilaan.
Kommentit (33)
Minä teen nuo pakkohakemukset aina 1. viikolla niin saan huoleti. Sitten haen, jos haen, vain kiinnostavia. Sinänsä sama, koska olen yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrain googlailin vanhan tuttavan tietoja, että miten hänellä nykyään menee, niin googlen tuloksista lävähti eteen monia työhakemuksia, jotka siis oli kaikkien luettavissa ja sisälsi mm. hyvin sensitiivisiä terveystietoja.
Sen jälkeen päätin että itse en ainakaan laita omaa elämäkertaani mihinkään kaikkien luettavaksi, enkä siis ole lähetellyt cv:tä enää yhtään minnekään.
Varmaan niin joo. Ja miksi ihmeessä kukaan laittaisi terveystietojaan hakemukseen?!
No mm. siksi että kertoo miksi on tietyn ajan ollut pois työmarkkinoilta ja siksi että mitä työtä hän ei voi tehdä. Et ole tainnut itse koskaan väsätä cv:tä??
Kato Baronan avoimet paikat ja valitset sieltä neljä. Ehkä ottavat yhteyttä ehkä ei. Sinä sait kuitenkin oman osasi tehtyä.
Minä samassa tilanteessa hain Baronan kautta töitä. Pääsin töihin seuraavana päivänä. Ei liippaa edes etäisesti läheltä omaa alaa tai koulutusta mutta eipä tarvi olla työkkärin kiusattavana. Surkuhupasaa tehdä perus duunarihommaa kahdella korkeakoulututkinnolla. Ei ihan mitä ajattelin elämässä olevani tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrain googlailin vanhan tuttavan tietoja, että miten hänellä nykyään menee, niin googlen tuloksista lävähti eteen monia työhakemuksia, jotka siis oli kaikkien luettavissa ja sisälsi mm. hyvin sensitiivisiä terveystietoja.
Sen jälkeen päätin että itse en ainakaan laita omaa elämäkertaani mihinkään kaikkien luettavaksi, enkä siis ole lähetellyt cv:tä enää yhtään minnekään.
Varmaan niin joo. Ja miksi ihmeessä kukaan laittaisi terveystietojaan hakemukseen?!
No mm. siksi että kertoo miksi on tietyn ajan ollut pois työmarkkinoilta ja siksi että mitä työtä hän ei voi tehdä. Et ole tainnut itse koskaan väsätä cv:tä??
🤦
Cv:hen EI TODELLAKAAN laiteta terveystietoja! Jos on ollut pitkään sairaana töiden välissä, ja haluaa sen selittää muulla kuin työttömyydella (mitään ei edes tarvitse selittää btw), voi laittaa yksinkertaisesti "Sairauslomalla". Ei mitään yksityiskohtia hyvänen aika sentään!
Cv:hen EI TODELLAKAAN myöskään kirjoiteta mitä töitä EI voi tehdä, voi luoja...
Hain saikkua sanoin että työkkärin vaatimukset ahdistaa
Nyt kuulolle jos haluatte CHEAT CODEN rottaelämään. Paskasti tehtyyn hakemuskeen tämä alkuun, tai loppuun ihan mihin vaan
Työkkärin ja sosiaali työn tekiän mielestä teidän tarjooma avoin tyä paiikka voisi olla sopiva minule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦
Cv:hen EI TODELLAKAAN laiteta terveystietoja! Jos on ollut pitkään sairaana töiden välissä, ja haluaa sen selittää muulla kuin työttömyydella (mitään ei edes tarvitse selittää btw), voi laittaa yksinkertaisesti "Sairauslomalla". Ei mitään yksityiskohtia hyvänen aika sentään!
Cv:hen EI TODELLAKAAN myöskään kirjoiteta mitä töitä EI voi tehdä, voi luoja...
Nämä taitaa ihan syystä olla työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Hain saikkua sanoin että työkkärin vaatimukset ahdistaa
Tuo se on kohta itselläkin edessä. Stressiä pukkaa kun loppuu paikat mihin hakea ja työkkärin täti hokee vain että neljään paikkaan pitää hakea. Sama kun olisi kuunnellut nauhoitetta kun soitti sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole yhtään paikkaa johon on koulutus lähimaillekaan ja avointen paikkojen lähettelyosoitteet alkaa loppua niin mitä sitten? Uusi kierros? Ei tule kaivinkoneenkuljettajaa, hitsaajaa tai rakennusmiestä sitten millään.
Mitä sitten meinasit, olla loppuikäsi työttömänä? Jos itselle sopivia paikkoja ei vaan ikinä ole eikä tule omalla alueella, silloin joko vaihdetaan aluetta tai päivitetään omaa sopivuutta. Eihän tuohon tilanteeseen voi ikuisesti jäädä.
Totta kai voi. Kyllä yhteiskunta elättää.
Satoja tuhansia ihmisiä on jo tuossa tilanteessa Suomessa, ja määrä kasvaa koko ajan.
Niin kauan kuin saadaan lainaa se 5-20 miljardia euroa vuodessa, homma jatkuu noin.
Työsopimuspohjan muuttaminen haku paikkaa n sopivaksi vie noin 5 minuuttia. Neljä hakemusta tekee 20 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Työsopimuspohjan muuttaminen haku paikkaa n sopivaksi vie noin 5 minuuttia. Neljä hakemusta tekee 20 minuutissa.
Lisäksi se noin 5 päivää ton suunnittelua/murehtimista/siitä kirjoittamista nettiin.
On helppoa olla tekemättä jotain tunnin hommaa vaikka 10 vuotta.
Kopioi yksi valmis hakemusteksti netistä ja lähetä se neljään paikkaan. Ei ole vaikeaa.