Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko aikaa raapustaa 4 työhakemusta mutta ei vaan huvittaisi.

Vierailija
23.08.2022 |

Ihan turhaan kun vastaus on kuitenkin ei kiitos, jos vastausta edes saa.
Liuta ilmoituksia tallennettu muistiin, mutta ei vaan huvita alkaa personoimaan ja kirjoittamaan.
Oon vaipunut johonkin saamattomuustilaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan kirjoitin 17 työhakemusta yhdessä iltapäivässä. Suurin osa copy-pastella kuitenkin. Työhaastattelu oli seuraavana päivänä, jonne sitten lopulta vaihdoinkin.

Vierailija
2/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ei taida olla vain nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku yleispätevä teksti, tai kopsaa vaikka netistä. Lähetä neljään sattumanvaraiseen paikkaan. Et sinä niitä töitä kuitenkaan oikeasti halua.

Vierailija
4/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ois ikinä saanu työpaikkaa kirjottamis taidollani, enkä saanutkaan. Soittamalla sain.

Siinä sovittiin haastattelu aika.

Vierailija
5/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole yhtään paikkaa johon on koulutus lähimaillekaan  ja avointen paikkojen lähettelyosoitteet alkaa loppua niin mitä sitten? Uusi kierros? Ei tule kaivinkoneenkuljettajaa, hitsaajaa tai rakennusmiestä sitten millään.

Vierailija
6/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkorako on aina huono vaihtoehto saada aikaan jotain hyvää, joten työhakemuksen pakkokirjoitus ei todellakaan tuota tulosta. 

Vierailija
7/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole yhtään paikkaa johon on koulutus lähimaillekaan  ja avointen paikkojen lähettelyosoitteet alkaa loppua niin mitä sitten? Uusi kierros? Ei tule kaivinkoneenkuljettajaa, hitsaajaa tai rakennusmiestä sitten millään.

Teet väliaikaisesti jotain muuta alalla jossa paikkoja on-moniin tehtäviin perehdytetään- tai osallistut työkkärin kautta lyhyeen työvoimakoulutukseen ja teet sen kautta jotain muuta.

Vierailija
8/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso homma. Teet nyt vaan. Yksi päivässä niin jää vielä 3 vapaata.

Vierailija
9/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työnantajat suhtautuvat tähän työnhakemuspommitukseen?

Vierailija
10/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtöntä ei huvita? No eipä ollut uutinen minulle.

Vierailija
11/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aina vaan vastaus on ei niin siihen masentuu. Ymmärrän hyvin aloitusta.

Vierailija
12/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun juuri noita hakemuksia tarvitse edes personoida.

Sama teksti vaan kaikkialle.

Vierailija
13/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aina vaan vastaus on ei niin siihen masentuu. Ymmärrän hyvin aloitusta.

Oletko hakenut ikinä avustajaksi? Kotihoitoon tai vammaistyöhön?

Vierailija
14/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yks pohja ja lähetän sen kaikkialle

Vierailija
15/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on yks pohja ja lähetän sen kaikkialle

Mullakin on vähintään 80 % tekstistä aina samaa. Olen töissä ja haen vain sellaisia paikkoja, joita oikeasti haluan saadakin. Jos tekstistä joutuu muuttamaan muuta kuin juuri sille firmalle kohdistetut jutut, olen hakemassa väärää paikkaa. Sen on elämä jo opettanut.

Vierailija
16/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työnantajat suhtautuvat tähän työnhakemuspommitukseen?

No, voi olla ettei niitä juurikaan pommiteta. Työpaikkojahan on kertoman mukaan netissäkin ilmoitettuina auki tuhansittain. Ei jokainen työtön niitä kaikkia hae.

Lisäksi voi tehdä avoimia hakuja.

Ja jos on te-toimiston sivuilla jotain paikkoja niin jotkut ovat sellaisia, ettei niitä hakemuksia luetakaan, etenkin jos ne tehdään lomakkeelle täyttäen, vaan sen paikan saa se joka soittaa ja pääsee linjoista läpi ja saa sovittua haastattelun.

Vierailija
17/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO älä personoi. Ei ole pakko. Ei kannata ottaa elämää niin vakavasti. joskus kantsii relata.

Kirjoita vain: Haen teille töihin, koska olen luotettava hyvä tyyppi. Siinäpä se . 

Vierailija
18/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrain googlailin vanhan tuttavan tietoja, että miten hänellä nykyään menee, niin googlen tuloksista lävähti eteen monia työhakemuksia, jotka siis oli kaikkien luettavissa ja sisälsi mm. hyvin sensitiivisiä terveystietoja.

Sen jälkeen päätin että itse en ainakaan laita omaa elämäkertaani mihinkään kaikkien luettavaksi, enkä siis ole lähetellyt cv:tä enää yhtään minnekään.

Vierailija
19/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten meinasit, olla loppuikäsi työttömänä? Jos itselle sopivia paikkoja ei vaan ikinä ole eikä tule omalla alueella, silloin joko vaihdetaan aluetta tai päivitetään omaa sopivuutta. Eihän tuohon tilanteeseen voi ikuisesti jäädä.

Vierailija
20/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrain googlailin vanhan tuttavan tietoja, että miten hänellä nykyään menee, niin googlen tuloksista lävähti eteen monia työhakemuksia, jotka siis oli kaikkien luettavissa ja sisälsi mm. hyvin sensitiivisiä terveystietoja.

Sen jälkeen päätin että itse en ainakaan laita omaa elämäkertaani mihinkään kaikkien luettavaksi, enkä siis ole lähetellyt cv:tä enää yhtään minnekään.

Varmaan niin joo. Ja miksi ihmeessä kukaan laittaisi terveystietojaan hakemukseen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä