Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ikinä enää kirpparipöytää!

Vierailija
22.08.2022 |

10 päivän myyntijakso, kaikki vaatteet (naisten, miesten ja vauvojen) siistejä ja hintaa tuotteilla pääsääntöisesti 1e, yhdestä naisten takista (käyttämätön) pyysin 5e ja vauvan talvihaalarista 4e. Ei mennyt kaupaksi, ei edes -50% lapun kera. Ei ihan kauhean tiukkaa näytä perheillä olevan, kun ei käytetyt edulliset vaatteet kelpaa.

Kova työ pesussa, hinnoittelussa, ajoa monena päivänä kirpparille järjestelemään pöytää jne. Kerta riitti tätäkin kokemusta.

Kommentit (675)

Vierailija
661/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aloittaja tarkoitakaan, että joku olisi velvollinen ostamaan mutta ymmärrän tämän purkauksen hyvin. itse luovuin samasta syystä itsepalvelukirppisten kautta myynnistä.

Tavarat oli aivan hujan hajan ja väärillä pöydillä. Merkkivaatteetkaan eivät menneet kaupaksi, oli paljon hyvää, yhden lapsen yhtenä sesonkina käyttämää vaatetta. Pikkurahalla olisi saanut lapselle hyvät talvivaatteet. ei ole meillä eläimiä, ei tupakkaa, ei hometta, ei hajusteita.

Kun paikan vuokra viikoksi vähennettiin myynnistä, jäi käteen 30 €. Se ei ollut vaivan arvoista. Parhaiten toimii Facebookin paikalliskirppis.

Vierailija
662/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirpparivarkaat sylettävät ihan huolella! Kuka vie taaperon juhliin varastetussa mekossa? Kirpparivaras. Kuka tarvitsee yhden uuden turvakengän? Yksijalkainen kirpparivaras. Kuka jättää paikalleen lapsen smokkipuvun takin (on hälytin) ja vie housut (ei hälytintä)? Kirpparivaras. Kuka vie vaatteet ja tavarat, irrottaa hintalaput ja jättää ne vieraisiin pöytiin? Kirpparivaras. Voi kun saisi yhden kiinni itse teossa...

Kirpparivaras taitaa olla harvinaista. Itse olen kierrellyt muut pöydät moneen kertaan kun niistä löytyy omia tuotteita aina. En ymmärrä miksi tuote/ vaate jätetään mihin sattuu kun kaduttaa ettei ostakaan.  Se on suurin syy häviävälle tuotteille, että ne jätetään muualle kuin myyntipöydälle.

Ihmiset ovat yksinkertaisesti niin laisko

Jospa se ei riitä kaikkiin maksuihin: tilavuokra, vesi+sähkö, vakuutukset, puhelin, netti, maksupääte, muut tarvikkeet, palkat, sivukulut jne. Kaikkihan nuo on nousseet. Harvoin millään kirppiksellä myöskään on vuokrattuna jokainen pöytä joka ikinen viikko vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lahjoitaa hätää kärsiville, saat paremman miekialan, kun niitä yksieurosia vaateita laittaa järjestyksen. Minä vaan ja ainoastaan lahjoitan kaiken mitä en tarvitse. 

Ketkä kärsivät hätää?

Jos euron lasten vaatteet (hyväkuntoiset) eivät mene kaupaksi, on selvä, ettei mitään hätää kärsiviä juurikaan ole.

Vierailija
664/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinäkin että nykyajan vaatteet vain ovat huonolaatuisia. Ei tarvitse olla rikkinäinen tai haista oudolta, mutta jo kaksi kertaa käytetty vaate alkaa näyttää jo kulahtaneelta lumpulta, joka on menettänyt muotonsa. Ei niitä kukaan halua vaikka olisi kuinka halpaa. 

Samalla hinnalla saa sitten jostain Sheiniltä kymmenen uutta kertakäyttövaatetta. 

Vierailija
665/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lahjoitaa hätää kärsiville, saat paremman miekialan, kun niitä yksieurosia vaateita laittaa järjestyksen. Minä vaan ja ainoastaan lahjoitan kaiken mitä en tarvitse. 

Ketkä kärsivät hätää?

Jos euron lasten vaatteet (hyväkuntoiset) eivät mene kaupaksi, on selvä, ettei mitään hätää kärsiviä juurikaan ole.

KUULKAAS kun Kelasta saa rahaa niin että voi ostaa tenavalle Gugguuta ja mitä niitä nyt onkaan, BRÄNDEJÄ. Työssäkäyvien veronmaksajien rahoilla voi lattea litkivät somemammat ostella vaatteita, ei niitä tarvitse kirpparilta eurolla hakea.

Vierailija
666/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kärsivät hätää?

KUULKAAS kun Kelasta saa rahaa niin että voi ostaa tenavalle Gugguuta ja mitä niitä nyt onkaan, BRÄNDEJÄ. Työssäkäyvien veronmaksajien rahoilla voi lattea litkivät somemammat ostella vaatteita, ei niitä tarvitse kirpparilta eurolla hakea.

Kuullostaapas hauskalta! Minkä kaavakkeen laitan vetämään? Ihme etten ole aikaisemmin huomannut, mutta hyvä tietää. Saako lapselle myös hoitajan latte-hetkiä varten?

Vierailija
667/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kärsivät hätää?

Kuullostaapas hauskalta! Minkä kaavakkeen laitan vetämään? Ihme etten ole aikaisemmin huomannut, mutta hyvä tietää. Saako lapselle myös hoi

SIITÄ VAAN TÄYTTELEMÄÄN: https://www.kela.fi/lapsen-syntyma-ja-hoito

Vierailija
668/675 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien keräykseen  lähes kaikki vaatteet. Hermot säästyy.

Vierailija
669/675 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kesän ja syksyn aikana kaksi kertaa viikon jakso kirpparilla. Parin vuoden tauon jälkeen innostuin viemään tavaraa. Siistejä ja ehjiä, ei kauhtuneita lasten - ja naisten vaatteita sekä kodintavaraa ja leluja. Mm. täysin ehjiä, lähes uudenveroisia toppatakkeja viidellä eurolla, ja kaikki muutkin muutamalla eurolla. Tänään kävin tyhjentämässä pöydän. Ja lopputulos en enää ikinä vie myytävää kirppikselle!! Muutama kymppi pöytävuokran jälkeen siitä vaivasta. Kannoin siis ne tavarat kestokasseissa takaisin auton paksiin ja siellä nyt ovat. Viikonloppuna käyn viemässä uffin laatikkoon. 

Vierailija
670/675 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen viikon myyntijakso ja 800e jäi käteen. Mitä myytiin: lasten harrastevälineitä, kirjoja, leluja, kenkiä ja talven ulkovaatteita. Sisävaatteista urheilumerkit meni, kokoja laidasta laitaan.

Oli siinä hommaa mutta nyt ei ole tarpeetonta tavaraa varastossa. Varastamiselta vältyttiin ja pöytä pysyi siistinä kun vaatteet oli rekissä ja tavarat hyllyillä. Oikein mukava kokemus.

Vierailija
671/675 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SIITÄ VAAN TÄYTTELEMÄÄN: https://www.kela.fi/lapsen-syntyma-ja-hoito"

Tajuatko, että noi lasten hoitotuet on paljon vähemmän rahaa kuin esimerkiksi työmarkkinatuki, mikä on alin työttömyysturva? Et ole oikeutettu työmarkkinatukeen/työttömyystukeen, jos sinulla on pieni vauva hoidettavanasi. Hyvin harva voi viedä vauvan mukana työpaikallekaan. Onhan näitäkin ja lehdet aina ihailevat lattiasta kattoon, mutta ei se mikään hyvä asia ole. Pikkuvauvaa ei oteta hoitoonkaan mihinkään.

Vierailija
672/675 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut itse kirppiksillä hyvää tavaraa myyneenä, että ilmaiseksi pitäisi antaa! Törkeää myös tuo myyntipöydän sotkeminen, ja huom! myös miehet sortuvat siihen. Myyn vain usein merkkituotteita ja melko uusia: marimekkoa, Friitalaa, Lewi`stä, Artekia, Arabiaa ym. Hinnoittelussa otan huomioon kierrätyksen ja että jos jollekin olisi niistä iloa tms. En siis hae hyvää hintaa, vaan vähän katetta ylihintaiselle myyntipaikan vuokralle ja omalle vaivalle.

Vituttaa toi tv:n ja lehtien höpinä, että VIE ylimääräiset tavarat kirpputorille ja tienaa!? 

Vierailija
673/675 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut nyt kirppispöytä kohta 5 viikkoa. Pöydän vuokra yhteensä 125 euroa. Tuotto myynnistä nyt 350 euroa. Minusta käteen jää kuitenkin ihan ok summa. Itsellä vaatteita ja astioita myynnissä. Vaatteista vain osa meni kaupaksi. Kalliimpia Iittalan ja arabian esineitä olen enemmän myynyt. Niistä se tuotto on tullut. Lisäksi askartelutavaraa sekä maaleja olen myynyt. Näin päätelmä tästä on se, ettei pelkät vaatteet olisi tuottaneet kuin noin 50 euroa. 

Vierailija
674/675 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhyn pelossa ei kukaan uskalla ostaa vaatteita.

Vierailija
675/675 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kirppiksestä.Vantaalla 55e/viikko vuokrat,viikossa meni 300e tavaraa, joten ihan ok.Lähinnä lastenvastetta, lelua ja koristekrääsää...naisten vaatteet ei juurikaan myyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi