Ostan pelkästään Espritin vaatteita ja vähänkös jotkut on kateellisia
Kommentit (28)
espritin sateenvarjon ja nyt hieman epäilen kehtaanko sitä käyttää.... en tykkää mainostaa merkin nimeä, siksi suosin periaatteessa sitä perinteistä mustaa.
Vierailija:
Sama kuin joku Teema-muki. Jos jollain on Espritin farkut tai Teema-muki, en ajattele mitään. (Mulla on molempia, enkä ole niistä ylpeä tai häpeä niitä.)
ja kaikki on mulle ihan törkeen kateellisia, koska mä oon niin kaunis ja hyväkroppainen!
ja lapsillakin on melkein pelkästään Esprittiä
esim. nyt mulla on päällä espritin housut, sandin t-paita ja hilfigerin villatakki. Ihan normaali päiväasu mulle. Muuten, miksiköhän espritin vaatteet kutistuu niin helposti?? Vaikka kuinka niitä pesisin oikeassa lämpötilassa, niin silti kutistuvat, ja menevät tosi helposti huonon näköiseksi (paidat ainakin, housut ihan ok).
Mun mielestä niillä ei ole niin paljon hyvännäköisiä vaatteita, että niillä saisi vaatekaapin täytettyä.
Tosin taitaa olla makukysymys?
ja mun vartalolle Espiritin farkut on must, ainut merkki, josta löytyy heti kuin minulle ainoastaan tehdyt housut. Niin ja en ole merkkitietoinen, vaan ostan vaatteeni fiiliksen ja maksukyvyn mukaan, joskus Seppälästä ja joskus jostain merkkitietoisesta pikkuliikkeestä.
Sama kuin joku Teema-muki. Jos jollain on Espritin farkut tai Teema-muki, en ajattele mitään. (Mulla on molempia, enkä ole niistä ylpeä tai häpeä niitä.)