Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan pelkästään Espritin vaatteita ja vähänkös jotkut on kateellisia

Vierailija
25.10.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin joku Teema-muki. Jos jollain on Espritin farkut tai Teema-muki, en ajattele mitään. (Mulla on molempia, enkä ole niistä ylpeä tai häpeä niitä.)

Vierailija
22/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

espritin sateenvarjon ja nyt hieman epäilen kehtaanko sitä käyttää.... en tykkää mainostaa merkin nimeä, siksi suosin periaatteessa sitä perinteistä mustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sama kuin joku Teema-muki. Jos jollain on Espritin farkut tai Teema-muki, en ajattele mitään. (Mulla on molempia, enkä ole niistä ylpeä tai häpeä niitä.)

Vierailija
24/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on mulle ihan törkeen kateellisia, koska mä oon niin kaunis ja hyväkroppainen!

Vierailija
25/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsillakin on melkein pelkästään Esprittiä

Vierailija
26/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nyt mulla on päällä espritin housut, sandin t-paita ja hilfigerin villatakki. Ihan normaali päiväasu mulle. Muuten, miksiköhän espritin vaatteet kutistuu niin helposti?? Vaikka kuinka niitä pesisin oikeassa lämpötilassa, niin silti kutistuvat, ja menevät tosi helposti huonon näköiseksi (paidat ainakin, housut ihan ok).

Vierailija
27/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niillä ei ole niin paljon hyvännäköisiä vaatteita, että niillä saisi vaatekaapin täytettyä.

Tosin taitaa olla makukysymys?

Vierailija
28/28 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun vartalolle Espiritin farkut on must, ainut merkki, josta löytyy heti kuin minulle ainoastaan tehdyt housut. Niin ja en ole merkkitietoinen, vaan ostan vaatteeni fiiliksen ja maksukyvyn mukaan, joskus Seppälästä ja joskus jostain merkkitietoisesta pikkuliikkeestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan