Ostan pelkästään Espritin vaatteita ja vähänkös jotkut on kateellisia
Kommentit (28)
Mä en ainakaan ole vielä löytäny ainuttakaan espritin vaatetta, joka ei menis huonoksi muutaman käyttökerran jälkeen. Siksi en suosi kyseistä merkkiä.
mahtaa olla huono itsetunto ap:lla. kiva kuitenkin, että olet löytänyt jotain, mistä voit olla ylpeä.
Minun mielestäni osoittaa huonoa makua ja idearikkauden puutetta jos pukeutuu vain yhden merkin vaatteisiin. Minullakin on paljon Espritiä ja välillä oikein hävettää kun huomaan, että farkut, neule ja takki on kaikki Espritiltä.
Oliko tämä aloitus vitsi, vai miksi luulet muiden olevan kateellisia?
mulla työ ja arkivaatteet espritiä, paremmat sitte jotain in wearia tms, enkä ole kuullu että kukaan olis kateellinen=)
pääasia että näyttää hyvältä päällä!
Vierailija:
mahtaa olla huono itsetunto ap:lla. kiva kuitenkin, että olet löytänyt jotain, mistä voit olla ylpeä.
nyyhkin ja itken täällä lukiessani ap:n kirjoitusta.
voi kun minullakin olisi espritin vaatteita.
t. 5
Mikä on merkkivaate?
Eikö juuri Esprit ole merkkivaate? Onhan se tunnettu merkki, eikä hintakaan ole ihan halvimmasta päästä.
Merkkivaatteiksi itse kutsun huomattavasti kalliimpia vaatteita, tyyliin Kenzo, DKNY, Dior, Channel, Burberry, Vuitton, etc. Siis oikeesti kalliit ja taatusti korkealaatuiset merkit.
Nämä Espritit, Gapit yms. ovat keskihintaistaista perusvaatetta. Toki ehkä kalliinpia kuin Henkkamaukan kamat, mutta HM onkin sitten halpaketju.
Ihan tavallisia käyttövaatteita. Itselläkin niitä on jonkin verran komerossa.
eli ei Esprit ole mikään mainittava merkki... eikä PTA:kaan enää kun Anttilasta löytyy. MUtta eihän PTA ole ollutkaan kotimainen laatumerkki enää vuosiin (tehdään Virossa ja suunittelijat ei ole enää samoja kuin Pirin aikaan)
Puhumattakaan esim. HT-Collectionin sohvista..
;)
VM-carpetin matoista, Turun Kristallin kattokruunuista jne..
Ei se paikka mistä ostaa vaan mitä ostaa!!
T. Anttila rules
kun sitä myyvät kaikenlaiset Anttilat tai Tarjoustalot.
Niille, joille tuttu ja turvallinen laatu on se pääasia (jos ajatellaan vaikka nyt noita HT-Collectionin sohvia), on ihan sama ostaako sen sohvan Vepsäläiseltä vai Anttilasta...
Snobit on sitten asia erikseen..
Tuota,..kyllä Esprit taitaa nykyään olla enemmänkin sellainen keskihintainen tuote, josta nyt ei kannattaisi olla kovin kateellinen. Se oli silloin joskus kaukaisessa nuoruudessa kun Esprit oli jotakin hienoa.
Vierailija: