Paljonko olet tienannut huutonet kaupoilla?
Kommentit (6)
ostan pojalle vaatteet uutena, myyn hyväkuntoisena pieneksi jääneet, jolloin vaatteista saan melkein alkuperäisen hinnan. Joskus tulee jopa pientä voittoa, jos alesta löytämiäni myyn. Ei voi siis sanoa, että tienaisin...
200-300 euroa per kuukausi.
Myyn leluja, lasten vaatteita, pleikkari pelejä, dvd:itä, kirjoja ym. Mitkään ei ole uusia.
En millään jaksais - olin vähän suunnitellut lahjottaa kaikki johonki... en tiedä mihin. Noi teidän tienestit kyllä pistää miettimään...
jos ostaa esim. lapselle vaatteita (uusina) vaikka 100e:lla ja myy ne eteenpäin 80e:lla käytön jälkeen... Sillä lapsen vaatteethan maksavat näin vain 20e.
Vähän sama juttu jos on vaatemyyjänäpaikassa jossa kaupan vaatteista saa alennusta esim. 50%, saa tavallaan vaatteet " ilmaiseksi" mikäli myy ne edelleen kavereille tmv. Jos vaikka käyttää 80e:n farkkuja jotka on saanut ostaa 40e:llä muutaman kuukauden, ja myy ne sitten eteenpäin 35e:llä, niin vaatehan on maksanut vain 5e!
Myyn siis meidän lasten leluja ym.
Myyn yleensä vaatteet yksitellen ja sitten sellaisia Henkan ja Maukan perusbodeja tms. myyn pienenä pakettina.
Esim. tässä on hintoja, joita olen saanut:
Vanhoja My little ponyja (mun vanhoja ja meidän neiti ei ole kiinnostunut poneista) 7-15 euroa kappale.
Bambse vaatteet (lähinnä bodeja) 7-10 euroa kappale.
Snoopy vaatteet (bodeja ja yhdet housut) 10-15 euroa kappale.
Kansallispuku 150 euroa.
Yksi lelupaketti 170 euroa.
Välikausihaalari 30 euroa (ei ollut Reimatec).
Lasten kirjoja 2-4 euroa kappale.
Kenkäpaketti 20 euroa (jossa oli 7 kengät).
Pleikkari pelejä 5-10 euroa kappale.
trokaa, myy varastettua, myy omia tekeleitä