Puhukaa mulle nyt järkeä päähän
Että tajuaisin lopettaa itseni kidutuksen yhden miehen vuoksi. Ollaan tapailtu 6 kk, näkemiset todella harvoin, mies ei näe minkäänlaista vaivaa viedäkseen tätä eteenpäin. Vastaa viesteihini helvetin myöhään, vaikka näenkin olleen onlinessa Whatsapissa ja Instagramissa. Nytkin odotin omaan viestiini vastausta 26 tuntia.
Eihän tää mies oo musta kiinnostunut tosissaan? Miks mä enää roikun tässä?
Kommentit (28)
No joo käsikin jo väsyy kun pitää roikkua ja 25 tuntia .
Päästä jo irti voitit varmasti vedon nälkähän sulla jo on kun 25 tuntia oot roikkunut miehessä kiinni.
Ja on sekin mies sitte, voimamies ja eikä ole huomannut kauan, että Sinä roikut hänestä kiinni.😁
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Tuskin se mulkkukaan niin hyvältä tuntui.
Se oli täyttä sähellystä. En tajua miksi mä edes keksin koko ajan tekosyitä sen käytökselle. Ehkä on kiire, ehkä on sitä ja tätä. Mutta 6 kuukautta kulunut eikä mikään muutu. Eniten satuttaa nähdä hänet onlinessa. Konkretisoituu se, etten ole prioriteetti.
En aio vetää mitään raivoja. Olen ihan loppu, mut on imetty kuiviin henkisesti, sanotaan näin. Parasta antaa äijän kokea lääkettään ja ignoorata - tosin lopullisesti
Ap
Alle tuntiin vastaus txt tai JSS :)
Äm 190/85
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehessä kiinnostaa? Juuri sekö, ettei ole sinusta kiinnostunut?
Olen psykologisoinut tätä itsekseni ja pakko sen on näin olla. Kun en keksi mitään erikoista, mies on mitä tavallisin ja tylsin tyyppi. Eikä meillä ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ehkä en kestä ns. tappiota, että joku noinkin tavallinen mies ei ole minusta kiinnostunut?
Ap
Sanoudu irti suhteesta. Soita hänelle ja kerro, ettei mitään yhteyksiä enää. Hänen hitautensa yhteydenpidossa ärsyttää sinua. Näin toimiessasi nouset hänen yläpuolelleen ja saat uuden vaihteen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Tuskin se mulkkukaan niin hyvältä tuntui.
Se oli täyttä sähellystä. En tajua miksi mä edes keksin koko ajan tekosyitä sen käytökselle. Ehkä on kiire, ehkä on sitä ja tätä. Mutta 6 kuukautta kulunut eikä mikään muutu. Eniten satuttaa nähdä hänet onlinessa. Konkretisoituu se, etten ole prioriteetti.
En aio vetää mitään raivoja. Olen ihan loppu, mut on imetty kuiviin henkisesti, sanotaan näin. Parasta antaa äijän kokea lääkettään ja ignoorata - tosin lopullisesti
Ap
Äijä tuskin kokee ignooraamista yhtään minään, ainakaan ei siitä pahastu. Ei ehkä edes huomaa sitä ja jatkaa vaan elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut, tai saattaa olla tyytyväinen kun viimenään pääsee sinusta eroon. Hyvä ratkaisu siis kaikkien kannalta.
"Moi,
Kaipaamme selvästi eri asioista. Sinä taidat kaivata satunnaista tekstailukamua, minä kaipaan aktiivisesti viestittävää ja tapaamisia ehdottavaa kumppania rakastavaan parisuhteeseen. Kaikkea hyvää jatkoon, tämä oli tässä."
Tuskin on vaikeaa testata jotakin tämän suuntaista?
Mieheni sanoi jo parisuhteemme alkuaikoina, että ihmisellä on kyllä aikaa tehdä kaikkea, mitä hän todella haluaa tehdä, joten jos tämä tyyppi olisi sinusta todella kiinnostunut, hän kyllä ottaisi nopeammin yhteyttä ja varmistaisi, ettei kukaan muu pääse siihen väliin. Sinun on turha odottaa puolen vuoden jälkeen, että hän äkkiä alkaakin toimia kuten sinä haluat, jos tähän mennessäkään hän ei ole niin toiminut. Lähetä simppeli eroviesti - sen tämäkin ansaitsee - ja jatka eteenpäin sitä ihmistä etsimään, jollaisen haluat.
Kaipaat ihastumisen/rakastumisen tunnetta. Kuvittelit, että nyt sitä saat, ja siksi pidät edelleen kiinni toiveestasi. Sinua surettaa ja ehkä jopa hävettää myöntää, että käytit puoli vuotta turhaan.
Mutta usko pois: vielä enemmän sinua surettaa, kaduttaa ja hävettää vuoden, puolentoista tai kahden kuluttua. Et sinä häneen ole rakastunut, et edes ihastunut, vaan mielikuvaan parisuhteesta hänen kanssaan.
Nyt piste tuolle suhteelle ja jotain parempaa tilalle.