Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuota pukeutumismoka-ketjua luin. Rintsikoista ja muhkuroista, mulle ainakin niitä tulee vaikka liivit on sopivat

Vierailija
07.06.2023 |

Enpä tiennyt että ihmisvartalon täytyy olla täysin sileä joka kohtaa. Eihän se ole edes mahdollista?

Selässä mulla näkyy ihan selkeät muhkurat. Itselläni nyt vaan on siinä kohtaa sen verran läskiä että liivi niihin painautuu. Mitään long line mallisia en halua käyttää. Koko on oikea.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun en ota kantaa paitsi siihen että suurin osa naisista pukeutuu väärän kokoisiin liiveihin. Ja karseinta mitä näkee, on just ne liian pienet kupit ja niissä liian suuret rinnat. Ja sit se liha pursuaa ulos sieltä kupin yläosasta. Takaosan muhkuroihin ei juuri voi vaikuttaa, jos ei osta sit erilaisia liivejä, mut etuosan muhkuroihin voi käymällä edes kerran elämässä esim asiantuntevasta alusasuliikkeessä, niin voi yllättyä oikeasta kuppikoosta. Eipä mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepppppis kirjoitti:

Muun en ota kantaa paitsi siihen että suurin osa naisista pukeutuu väärän kokoisiin liiveihin. Ja karseinta mitä näkee, on just ne liian pienet kupit ja niissä liian suuret rinnat. Ja sit se liha pursuaa ulos sieltä kupin yläosasta. Takaosan muhkuroihin ei juuri voi vaikuttaa, jos ei osta sit erilaisia liivejä, mut etuosan muhkuroihin voi käymällä edes kerran elämässä esim asiantuntevasta alusasuliikkeessä, niin voi yllättyä oikeasta kuppikoosta. Eipä mulla muuta.

Mulla on kuppikoko ihan oikea. Ja ilman alusvaateliikkeen avustusta löydetty. Ap

Vierailija
4/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoon voi laskea mittanauhan avulla. Rinnanympärys miinus mitta rinnan alta.

Selkäläskit johtuu ylipainosta.

Vartaloita on monen mallisia. Toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivat liivit.

Pienirintaisen läskin on helpompi löytää vaatteita kuin isorintaisen läskin.

Vierailija
5/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepppppis kirjoitti:

Mä en ikinä enää mene asiantuntevaan alusasuliikkeeseen. Joka jumalan kerta mulle yritetään myydä ympärysmitaltaan liian pieniä liivejä joissa on äärettömän epämukava olla... koska liivien pitää tukea.

No, nämä mun A/B kokoiset rinnat eivät ihan hillitöntä tukea tarvitse.

Vierailija
6/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tulee muhkura/muhkuroita selkään rintaliivien takaosaan. Myös pienirintaisille ja laihoille. Täysin mahdotonta, että ei tulisi, koska rintaliivien funktio on pitää rinnat kasassa. 

Vierailija
7/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppikoon voi laskea mittanauhan avulla. Rinnanympärys miinus mitta rinnan alta.

Selkäläskit johtuu ylipainosta.

Vartaloita on monen mallisia. Toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivat liivit.

Pienirintaisen läskin on helpompi löytää vaatteita kuin isorintaisen läskin.

Tuo mittauskaava toimii vain jos rinnat on kiinteät pallot.

Vierailija
8/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tulee muhkura/muhkuroita selkään rintaliivien takaosaan. Myös pienirintaisille ja laihoille. Täysin mahdotonta, että ei tulisi, koska rintaliivien funktio on pitää rinnat kasassa. 

Toki itselleni tulee paitaan näkyvät muhkurat itse liivistä, jos päällä esim. tyköistuva toppi tai t-paita, muttei minulle tule muhkuroita ihosta. Ehkä mulla on väärän kokoiset liivit :D

Vierailija
9/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepppppis kirjoitti:

Mä en ikinä enää mene asiantuntevaan alusasuliikkeeseen. Joka jumalan kerta mulle yritetään myydä ympärysmitaltaan liian pieniä liivejä joissa on äärettömän epämukava olla... koska liivien pitää tukea.

No, nämä mun A/B kokoiset rinnat eivät ihan hillitöntä tukea tarvitse.

Munkaan tissit eivät tarvitse paljoakaan tukea, käytän rintsikoita lähinnä nännien peittämiseen. Joskus ajattelin noin niinkuin jotkur Changen myyjät, että rintsikoiden pitää olla tosi tiukat, nykyään käytän koon-kaksi kokoa isompia ympärysmitaltaan, koska ne joidenkin myyjien mielestä oikean kokoiset ovat tosi tiukat ja kauhean epämukavat.

Vierailija
10/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule, kun en käytä ylitiukkoja liivejä. Tissit pysyvät "kasassa" ihan itsestäänkin.

Vierailija
11/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepppppis kirjoitti:

abrathatfits laskuri on parempi. Googlatkaa. Myös redditissä on subreddit abrathatfits.

Vierailija
12/12 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muhkuroita kun liivit on liian tiukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi