Puhukaa mulle nyt järkeä päähän
Että tajuaisin lopettaa itseni kidutuksen yhden miehen vuoksi. Ollaan tapailtu 6 kk, näkemiset todella harvoin, mies ei näe minkäänlaista vaivaa viedäkseen tätä eteenpäin. Vastaa viesteihini helvetin myöhään, vaikka näenkin olleen onlinessa Whatsapissa ja Instagramissa. Nytkin odotin omaan viestiini vastausta 26 tuntia.
Eihän tää mies oo musta kiinnostunut tosissaan? Miks mä enää roikun tässä?
Kommentit (28)
Mikä miehessä kiinnostaa? Juuri sekö, ettei ole sinusta kiinnostunut?
Miksi haluat olla jonkun kanssa joka ei halua olla sun kanssa? Vau mitä ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehessä kiinnostaa? Juuri sekö, ettei ole sinusta kiinnostunut?
Olen psykologisoinut tätä itsekseni ja pakko sen on näin olla. Kun en keksi mitään erikoista, mies on mitä tavallisin ja tylsin tyyppi. Eikä meillä ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ehkä en kestä ns. tappiota, että joku noinkin tavallinen mies ei ole minusta kiinnostunut?
Ap
Hommaat jostakin kihomato tartunnan ja kutina vie huomion pois miehestä.
Ehkä hän on narsisti joka pelaa kanssasi omaa peliään ja tietää että vastaamattomuus on hänelle eduksi vielä tässä vaiheessa. Olen kerran itse ollut tällaisen idi-ootti-pään kanssa tekemisissä ja hän paljastui narsistiksi. Karsee tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Hommaat jostakin kihomato tartunnan ja kutina vie huomion pois miehestä.
🤣🤣🤣
Luin hänen viimeisimmän viestin. Eipä ollut kovin iso panostus, eikä mitään pahoittelua, että vastaus kesti 26 tuntia. Ajattelin olla vastaamatta enää mitään.
Olkoot.
Enpä yhtään ihmettele enää, että sanoi alkuvaiheessa tulleensa aiemmin ghostatuksi. Jos panostus on tuota luokkaa..
Ap
Aika ajoi ohi tollasesta jankkaajasta. Levy jäi päälle, toistat itseäsi, ei mitään uutta, kyllästyin, et ollutkaan kuin hyvin lapsellinen ja pelokas muiden selkien taakse piiloutuva hiiri.
Mitä muita perusteluja kaipaat?
Jos olisit itse paras ystäväsi, mitä neuvoisit?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit itse paras ystäväsi, mitä neuvoisit?
Poistamaan moisen kiusan elämästäni. Olen koko ajan ahdistunut, stressaantunut, huolissani ja huonolla tuulella, kun mietin mikä mussa on vikana kun miestä ei kiinnosta, onko joku toinen kiikarissa vai mikä tässä mättää. Huomasin, että hiuksiakin on alkanut lähtemään ihan älyttömästi viime päivinä, vatsa on koko ajan sekaisin enkä nuku kunnolla.
Ap
Äläpä nyt tyttö luovuta, kun se mies on ihan kohta hyppysissäsi. Sun tarvii vaan kilahtaa sille kunnolla ja haukkua se! Ehdotus saa todennäköisesti mammoilta alapeukkua, mutta kokeile. Toimii. Hauku mies vätykseksi, vetelykseksi, flegmaattiseksi p skaksi joka ei laita tikkua ristiin ja on vielä kaiken lisäksi v t un tylsäkin. Muista mainita, että kyllä intohimoisia ja se ks ik käitä miehiä sulle seuraksi löytyy, ei ole tarvetta odotella arvon herran minimiviestejä enää tästä lähtien.
Ensin mies menee lukkoon, ne menee aina. Vastausta ei kuulu ja ehkä jopa blokkaa sut. Miehet on hitaita. Hän prosessoi asiaa vähintään kaksi viikkoa ja myöhemmin palaa astialle kysellen huolettomasti kuulumisia ja osoittaen aivan uudenlaista intoa tavata ja panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on narsisti joka pelaa kanssasi omaa peliään ja tietää että vastaamattomuus on hänelle eduksi vielä tässä vaiheessa. Olen kerran itse ollut tällaisen idi-ootti-pään kanssa tekemisissä ja hän paljastui narsistiksi. Karsee tyyppi.
Kuule, ei niitä narsisteja nyt ihan joka oksalla istu. Ihminen voi olla mulkkku ilman mitään diagnoosiakin.
Ap:n pitää parantaa itsetuntoaan ja lopettaa tuollaisessa alennustilassa rypeminen. Älä vain enää laita miehelle viestejä, älä edes mitään "ei tästä taida tulla mitään, hyvää loppuelämää" -draamailua.
Jatkossa vältät tällaiset pakkomielteiset roikkumiset sillä, että käyt treffeillä monen miehen kanssa ja tutustut niihin rauhassa (ei sänkyyn hyppäämistä!). Ja jos mies ei halua nähdä vaivaa, ei se ole kovin kiinnostunut.
Sä varmaankin unohdat miehen sitten kun olet valmis unohtamaan. Jos taas asiasta muodostuu sinulle oikea ongelma, joka vaikuttaa elämänlaatuusi ja hyvinvointiisi, niin hae ammattiapua.
No ei todellakaan ole sen arvoista.
Voit toki kysyä, että haluaisiko mies jotain sun kanssa, koska se "ei" vastaus tekisi konkreettiseksi tuon tilanteen turhuuden. Ja toisaalta jos mies jotain meinaa, niin tulee semmonen kiire tehdä siirto (toivottavasti).
Onko sulla joku ongelma elämässä ja kaipaat harhautusta? Mielesi askartelee mieluummin tämän ongelman parissa kuin niiden asioiden, joille oikeesti voisi ja pitäisi tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt tyttö luovuta, kun se mies on ihan kohta hyppysissäsi. Sun tarvii vaan kilahtaa sille kunnolla ja haukkua se! Ehdotus saa todennäköisesti mammoilta alapeukkua, mutta kokeile. Toimii. Hauku mies vätykseksi, vetelykseksi, flegmaattiseksi p skaksi joka ei laita tikkua ristiin ja on vielä kaiken lisäksi v t un tylsäkin. Muista mainita, että kyllä intohimoisia ja se ks ik käitä miehiä sulle seuraksi löytyy, ei ole tarvetta odotella arvon herran minimiviestejä enää tästä lähtien.
Ensin mies menee lukkoon, ne menee aina. Vastausta ei kuulu ja ehkä jopa blokkaa sut. Miehet on hitaita. Hän prosessoi asiaa vähintään kaksi viikkoa ja myöhemmin palaa astialle kysellen huolettomasti kuulumisia ja osoittaen aivan uudenlaista intoa tavata ja panostaa.
Tässä on paras neuvo. Tilanne tulee takuulla muuttumaan tuon viestin jälkeen: joko et kuule hänestä koskaan enää pihaustakaan (kun pitää sua hulluna raivariämmänä) tai sitten käy kuten edellinen kuvaili, mutta ainakin tämänhetkinen tilanne poistuu. Ja sä sait tyhjennettyä stressin sinne minne se kuuluukin.
Tee se.
Anna olla. Tuskin se mulkkukaan niin hyvältä tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ei niitä narsisteja nyt ihan joka oksalla istu. Ihminen voi olla mulkkku ilman mitään diagnoosiakin.
Ap:n pitää parantaa itsetuntoaan ja lopettaa tuollaisessa alennustilassa rypeminen. Älä vain enää laita miehelle viestejä, älä edes mitään "ei tästä taida tulla mitään, hyvää loppuelämää" -draamailua.
Jatkossa vältät tällaiset pakkomielteiset roikkumiset sillä, että käyt treffeillä monen miehen kanssa ja tutustut niihin rauhassa (ei sänkyyn hyppäämistä!). Ja jos mies ei halua nähdä vaivaa, ei se ole kovin kiinnostunut.
Mutta ei se välttämättä edes ole hirveä kusipää, ap vaan on ihastunut. Jos sen mielestä ap on suostunut friends with benefits tms casual suhteeseen, ja yrittää viestittää sitä suhteen tilaa juuri noilla hitailla ja tylsillä vastauksilla. Jos toinen ei ole verbaalisesti tehnyt täysin selväksi mitä haluaa ja mihin on tyytymätön, niin ei sitä toista osapuolta voi ihan täysin syyllistää manipuloinnistakaan.
Ap. Tuo mies ei ole sun arvoinen. Ajatuksesi ja stressailusi kuulostaa tosi tutulta, olen ollut samassa veneessä. Tutki kiintymyssuhdemalleja ja ala arvostaa itseäsi. Tuo mies saa sinulle aikaan vain pahan mielen eikä edes vaivaudu ottamaan yhteyttä. Ansaitset parempaa.
Tuhlaat elämääsi. Ala tapailla muita niin ex unohtuu.