Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juotko maitoa ruoan kanssa?

Vierailija
19.08.2022 |

Itse juon vettä tai vissyä. Naisystäni juo maitoa jopa pizzan kanssa. Viimeksi ravintolassa tilasi taas maidon :D

T. Perussuomailainen mies

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo maitoa ruoan kanssa. Käytän maitoa kahviin. Juustossa on kalsiumia moninkertaisesti verrattuna maitoon.

Juustossa on myös paljon proteiinia, laatuja (valikoimaa) sekä rasvapitoisuuksia moneen tarpeeseen/makuun.

Juustoa pitää olla aina jääkaapissa. Plussana kynnet kasvaa hyvin.

Vierailija
22/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko todella vettä ja joskus jopa "vissyä", sitten joku juo maitoa. Missä nämä nerot piileskelee on niin nerokas ja älykäs kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa yleensä vettä, joskus piimää. Kahviin mulla menee reilusti maitoa.

Vierailija
24/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin maidon juonin 1985 , koska jo viisivuotiaana tajusin, että kannattaa seurata ( maatilan perheen ) isäni mallia

Vierailija
25/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän  Oivariinia, juustoa, jogurttia ja joskus kermaa leivontaan tai ruoanlaittoon. Maitoa en juo, koska se on pahaa ja ruoka menee alas ihan sellaisenaan.[/quote

Samoin, lopetin maidon juomisen jo lapsena. Maito on tarkoitettu imeväisikäisille, ei  ole tarpeellista aikuisille. Ruokajuomana vesi (tai viini).

Vierailija
26/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join noin 20-vuotiaaksi asti maitoa litran päivässä. Lopetin yli viideksi vuodeksi (tuntui väärältä juoda maitoa aikuisena, eihän mikään nisäkäs tee niin). Koitin sitten ihan piruuttani juoda maitoa viikon ajan, vatsa oli koko ajan kuralla. Juustot eivät jostain syystä sekoita vatsaa..

Vierailija
27/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko todella vettä ja joskus jopa "vissyä", sitten joku juo maitoa. Missä nämä nerot piileskelee on niin nerokas ja älykäs kysymys.

Kyllä. En käytä alkoholia ollenkaan. Nainen saattaa ottaa joskus, mutta ruoan kanssa menee se maito. Itsellä ylipainoa ja vähän sitä sun tätä. Kihtikin todettiin.

Ap

Vierailija
28/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. Muita maitotuotteita tulee käytettyä esim. voita ja juustoa.

Vierailija
29/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En käytä alkoholia ollenkaan. Nainen saattaa ottaa joskus, mutta ruoan kanssa menee se maito. Itsellä ylipainoa ja vähän sitä sun tätä. Kihtikin todettiin.

Ap

Itse juon kahvia, maitoa, oluta ja olen normaali painoinen, ei kihtiä. Sun nainen on onnekas kun saa puhua kanssasi näistä asioista.

Vierailija
30/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vasta ruuan jälkeen hieman vettä. Maha ei vedä ylettömiä määriä ja saan alas syömiseni ilman juomaakin.

Vierailija
31/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee enemmän kalsiumia kuin mies. Naisesi on kaukaa viisas

mies54v

Vierailija
32/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eikä juo puolisoni. Eikä kukaan työkavereistani eikä kavereistani, joiden kanssa käyn syömässä.

Viimeisin maitoa juova tuntemani ihminen oli 80+ vuotias isäni.

Vierailija
33/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo maitoa ruoan kanssa enkä muutenkaan juo tai käytä lehmänmaitoa. 

Kahviin kauramaitoa. Ruoanlaittoon soijamaitoa. 

Vierailija
34/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa, kaljaa tai vettä. Yleensä maitoa tai vettä. Kaljaa ravintolassa ja no, kotonakin,

Eli juon. Maito on h*lvetin hyvää.

N30

Vierailija
35/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten käytän kahvissa maitoa, rasvatonta. Ruoan kanssa taitaa useimmiten tulla juoduksi appelsiinituoremehua, joskus kyllä maitoakin.

Vierailija
36/36 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä maitoa ollenkaan. Kahvikin mustana. Ruokajuomana vesi.

Maito on epäterveellistä ja on monien sairauksien takana. Ihmisen ruoansulatuselimistöle kelpaamaton tuote!

Oletko penskana juonut vettä, keskiolutta vai molempia mutta et maitoa lainkaan?

Olen eri, mutta penskana (siitä alkaen kun itse muistan) join vettä, kaivovettä.  Ala-asteella oli joku kilpailu siitä, mikä luokka juo eniten maitoa, ja silloin yritin sitä juoda, mutta inhosin sitä jo silloin.

Maito lisää minulla limaneritystä. Käytin maitotuotteita kuten makukermoja ruoanlaitossa vielä muutama vuosi sitten, ja aina sen jälkeen oli nenä tukossa ja limaa kurkussa. Nykyisin en enää käytä mitään maitotuotteita eikä ole samaa ongelmaa.

(Laktoosi-intoleranssini oli sitten vielä oma lukunsa.)