Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartijoiden käytös kaupassa

Vierailija
19.08.2022 |

Tilanne siis se, että olen kuumeessa ja oksennustaudissa. Olon hiukan helpotuttua lähdin lapseni kanssa hakemaan mehukeittoa ja mehujäätä kaupasta. Kassalla huomasin kadottaneeni kortin. No ei siinä, koitin maksaa toisen pankin kortilla, mutta se pyysikin pin-koodia, jota en sillä hetkellä kuumehoureissani muistanut. Yritin sitten saada toisen pankin mobiilikorttia toimimaan, kunnes huomasin vartijan tulleen seisomaan selkäni taakse. Tunnelma oli todella painostava enkä siinä kuumehoureissani yksinkertaisesti ymmärtänyt, miten mobiilikortin saa ladattua. Kävelin sitten vartijan saattamana kaupasta ulos. Kotona onneksi tajusin tilata woltilta, en ymmärrä miten ei käynyt mielessä aiemmin. Mietin, laittaisinko kauppaan vähän palautetta vartijan toiminnasta, sillä hän olisi esimerkiksi voinut kysyä tarvitsenko apua sen sijaan, että vain seisoi selän takana ja seurasi kaupan ulko-oville saakka. Ei ollut mielestäni asiallista käytöstä. Olin todella huonossa voinnissa, n.39 asteen kuumeessa, siistin näköinen ja pienikokoinen nainen, joten miksikään narkkariksi tai muuten uhkaavaksi tyypiksi hän ei voinut minua luulla.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne on merkannu sut kasvotunnistusta käyttävään vartijoiden kamerasovellukseen mahdollisena nistihäirikkönä josta saattaa olla vaaraa kaupassa ja mahdollisena varkaana koska ei ollut varaa maksaa.

Vierailija
62/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että: miksi pitää mennä korkeassa kuumeessa kauppaan, tartuttaen muut asiakkaat 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihmeellistä että repun tai laukun kanssa ei saisi mennä kauppaan. Jos tulee suoraan töistä tai kävelee pidemmän matkan kauppaan niin kyllähän siinä kassi tai reppu on yleensä mukana.  Ehkä autolla liikkeellä olevat voivat jättää reppunsa tai laukkunsa autoon. Moni kuitenkin kulkee myös kävellen kauppaan. 

Sen repun voi jättää lokerikkoon.

Siihen reppuun pakataan ne ostokset.

Vierailija
64/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on se varavarjo, joka aukaistaan, kun päävarjo pettää. Samoin kengät auttaa silloin, kun pyörät lakkaa pyörimästä.

Vierailija
65/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin aina kuurupiiloa hyllyjen välissä, huudan bööö ja täällähän minä

Vierailija
66/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta, että olet vienyt juoksukaljat monesti samasta kaupasta. Paranna tapasi!!!

Vierailija
67/67 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikin aina kuurupiiloa hyllyjen välissä, huudan bööö ja täällähän minä

Huudatko böö valvontakameroille, vai oletko vartija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan