Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näät tosi hyvännäköisen?

Vierailija
19.08.2022 |

Mitä teet, kun näät jonkun todella hyvännäköisen (siis seksikkään) vieraan ihmisen?

Minua alkaa jotenkin naurattaa, kun nään jonkun erittäin hyvännäköisen miehen. Meilläpäin supekomeita nuoria miehiä näkee silloin tällöin kaupan kassoilla. Kauheaa sitten vaan virnistellä ja pakata ostoksiaan tirskuen itsekseen.

En todellakaan halua, että nämä nuorukaiset huomaisivat, että tuo vanha limainen täti katselee heitä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset saisi hymyillä toisilleen enemmän. Piristetään toistemme päivää jos katseet kohtaa

Vierailija
22/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on nainen, yleensä käyn sanomassa sille, että se on mun mielestä tosi kaunis. Silloin siis, kun tilanne on sellaiselle mitenkään luonteva, muuten vain katson kauempaa ja totean ehkä kaverille.

Jos se on mies, totean korkeintaan kaverille. Ottaisi vain turhaan pokausyrityksenä, jos menisin suoraan luokse kertomaan.

Asiakastilanteessa miettisin hiljaa mielessäni ja ehkä kertoisin myöhemmin jollekulle, että oli hyvännäköinen ihminen mun palaverissa. Käytökseen mulla ei koskaan kenenkään ulkonäkö vaikuta.

Tollaset ihmiset on ihania ja liian harvassa. Täytyy olla hyvä itsetunto :) Mullekin on muutama nainen käynyt kertomassa kohteliaisuuksia. Olen yrittänyt laittaa hyvän kiertämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi korrekti tapa kertoa tuntemattomalle miehelle, että hän on tyrmistyttävän hyvän näköinen?

Ilman, että hän millään muotoa luulisi isku-yrityksesksi tms taka-ajatusta?

T. Keski-ikäinen onnellisesti naimisissa oleva perheenäiti, joka vuosi sitten huoltsikalla näki niin sykähdyttävän täydellisen miehen, että tyrmistyin kun katseemme kohtasivat. Mies huomasi tämän. En tiedä mitä ajatteli. Jäi harmittamaan, kun en sanonut mitään.

Vierailija
24/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän häntä kotiini jauhobileisiin. Sen jälkeen imen Hänen kaulaa. Ja lopuksi vakuutan koko Suomen kansalle, että avioliittoni on onnellinen!!!

Tämä oli hyvä kommentti.

Vierailija
25/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa edes katsoa päin. Muistan kun kerran Sokoksella oli paidaton mies promoamassa hajuvettä, menin äkkiä ohi. En halua jäädä kiinni katsomisesta 😳🤭

Vierailija
26/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran nuorena naisena yksin asuntoesittelyyn. Vastassani oli kiinteistövälityksen mies, joka häkeltyi ja meni sanattomaksi minut nähdessään. Sitten hän vähän nolostui ja kokosi itsensä ja toivotti tervetulleeksi. Esittely sujui ammattimaisesti. Tästä on kauan, mutta on jäänyt lämpimänä muistona mieleeni. Olin tuolloin jo nykyisen mieheni kanssa, yhteistä asuntoa etsimme, eikä välittäjä muutenkaan ollut lainkaan minun tyyppiäni, silti suloista, mieltä piristävää ja itsetuntoa kohentavaa. Terkkuja vaan tälle välittäjälle!

Vierailija
27/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tohdi katsoa, vaivaannun, kun pelkään punastuvani tai jotain.

Vierailija
28/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo reaktio naisilta aina tuo tirskuminen ja hihittely kun näkevät viehättävän mieshenkilön. Miehillä kun se on vakava paikka kun näkee hyvännäköisen naisen, ilme vakavoituu ja hengitys muuttuu raskaaksi. Ei todellakaan mikään naurun paikka.

Joo, ne ikään kuin jähmettyy. Ja siinä on jotain tosi söpöä. Mitä ne mahtaa silloin ajatella?

Käyvät mielessään läpi kaikki seksiasennot mitä naisen kanssa voisi harrastaa.

Vierailija
29/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli yksi jumalaisen komea, miehekäs mies, minun silmiini hänessä kaikki oli täydellistä. Aina kun tiesin, että tulen tekemään hänen kanssaan töitä, jännitin etukäteen ja kun töitä tehtiin, piti kovasti tsempata, että olisin ollut mahdollisimman älykäs ja "cool", eikä hän olisi huomannut, miten paljon ihailin häntä. Jos pystyin, katsoin vaivihkaa hänen kaikinpuolin hyvännäköistä olemustaan ja ihmettelin, miten sellainen ihminen voi olla olemassa.

Vierailija
30/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen minkä tahansa näköisen naisen, koitan olla huomioimatta sitä, ettei tule metoo

Vierailija
31/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vilkaisen nopeasti ja sen jälkeen en katso sitä enää, ja ajattelen jtn muuta.

Vierailija
32/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset saisi hymyillä toisilleen enemmän. Piristetään toistemme päivää jos katseet kohtaa

poikkeuksena, se, että miehet eivät saa hymyillä naisille tai tulee metoo

Vierailija
33/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin kyllä olevani melko suomalainen, kun ehkäpä ensimmäisen kerran elämässäni ulkona lenkillä ollessani törmäsin viime talvena tuntemattomaan nuorehkoon naishenkilöön, joka katsoi silmiin, hymyili ja jopa tervehti. Mietin jälkikäteen, että olikohan kyseessä piilokamera, vai oliko nainen joku hullu. M34

Vierailija
34/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan sitä salaa ja saan nielemisvaikeuksia ja leukavapinaa mutta pidän kaiken salassa ja omana tietonani, ehkä kuitenkin vuodattaen tuntamuksiani Ylikselle

Vierailija
35/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reakointivideot joissa joku katsoo piisin aikanna  "silmiin" useita sekunteja ovat kyllä aika jees. Tosielämässä varmaan vielä kivempi kokeemus olisi.

Harmi vaan kun ei muista missä kohtaa tuijotus tuli

Vierailija
36/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kehtaa enkä varmaan edes muista reakoida mitenkään vaikka näkisin minkänäköisen naisen hyvänsä. Olen hiljaa ja äänetön kuin setelissä tuijottava Linna tai Sibelius. Ei liioin ole aavistustakaan kuinka flrittaillaan, keimaillaan, isketään tai osoitetaan kinostusta

Vierailija
37/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusauksen pitkäaikainen vastaanottaminen teki minusta reagointikyvyttömän puunaaman eikö ole itsetuntoa kenenkään kehumiseen vaikka tietäisin mikä havaitsemassani hengilössä ilostuttaa ja niin muodoin vähän kuhin keventääkin elämääni hetkeksi

Vierailija
38/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin jo yo-koekuvissa niin sietämättömältä yrittäessäni hymyillä, etten uskalla sitä vieläkään yrittää muiden nähden. Kaikki net kirootut kuvat poltin antaumuksella ja yo-kuvatriptyykinhi olen piillottanut lipaston uummeniin mutta eivät ne feikkihymy-muistot siltikään ole kadonneet mielestäni

Vierailija
39/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran nuorena naisena yksin asuntoesittelyyn. Vastassani oli kiinteistövälityksen mies, joka häkeltyi ja meni sanattomaksi minut nähdessään. Sitten hän vähän nolostui ja kokosi itsensä ja toivotti tervetulleeksi. Esittely sujui ammattimaisesti. Tästä on kauan, mutta on jäänyt lämpimänä muistona mieleeni. Olin tuolloin jo nykyisen mieheni kanssa, yhteistä asuntoa etsimme, eikä välittäjä muutenkaan ollut lainkaan minun tyyppiäni, silti suloista, mieltä piristävää ja itsetuntoa kohentavaa. Terkkuja vaan tälle välittäjälle!

Mulla kans muutama vastaava kokemus, jossa mies silminnähden häkeltyy minut nähtyään. Asiakaspalvelijana työskennellessäni tätä on tapahtunut jokusen kerran, ja lisäksi parilla tindertreffeillä heti kohdatessamme. Vähän vaivaannuttavaa.

Vierailija
40/41 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän liikaa tietoa tuossa "limainen täti" osuudessa. Ei kukaan halua kuulla kuinka sä kiihotut nähdessäs kaksilahkeisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan