Kun näät tosi hyvännäköisen?
Mitä teet, kun näät jonkun todella hyvännäköisen (siis seksikkään) vieraan ihmisen?
Minua alkaa jotenkin naurattaa, kun nään jonkun erittäin hyvännäköisen miehen. Meilläpäin supekomeita nuoria miehiä näkee silloin tällöin kaupan kassoilla. Kauheaa sitten vaan virnistellä ja pakata ostoksiaan tirskuen itsekseen.
En todellakaan halua, että nämä nuorukaiset huomaisivat, että tuo vanha limainen täti katselee heitä.
Kommentit (41)
Oon hyvällä tuulella loppupäivän, on niin harvinaista :D En pidä ketään rumana, mutta sellaisia omaa silmää miellyttäviä, "mun tyylisiä", on tosi vähän.
Todella outo reaktio naisilta aina tuo tirskuminen ja hihittely kun näkevät viehättävän mieshenkilön. Miehillä kun se on vakava paikka kun näkee hyvännäköisen naisen, ilme vakavoituu ja hengitys muuttuu raskaaksi. Ei todellakaan mikään naurun paikka.
En ymmärtänyt, että miksi ap alkaa nauraa. Selitä vähän.
Jos itse näen tosi komean miehen, niin muutun vähän ujoksi, enkä kehtaa katsoa suoraan häntä päin.
N
Mäkin oon jo vanha mutta hyvin harvoin näen kauniin tai komean ihmisen.
En tee yhtään mitään mutta katson kyllä.
Viehätyn tosi harvoin kenenkään miehen ulkonäöstä, olen sillä tavalla vähän outo. Kokonaisuus ratkaisee, tunne joka jonkun ihmisen kohtaamisesta tulee. Suurin osa ihmisistä, vaikka kuinka komeita tai kauniita olisivat, ei aiheuta yhtään minkäänlaista reaktiota
Olen tavallinen. He joutuvat ihan tarpeeksi hihittelyn kohteeksi.
Vilkaisen salaa ja ihmettelen. Mutta tiedostan että luonne voi olla mitä vaan. Riippuu habituksesta. Nuorempana vaan tuijotti, jos jollakin naisella oli komea mies.
Jos se on nainen, yleensä käyn sanomassa sille, että se on mun mielestä tosi kaunis. Silloin siis, kun tilanne on sellaiselle mitenkään luonteva, muuten vain katson kauempaa ja totean ehkä kaverille.
Jos se on mies, totean korkeintaan kaverille. Ottaisi vain turhaan pokausyrityksenä, jos menisin suoraan luokse kertomaan.
Asiakastilanteessa miettisin hiljaa mielessäni ja ehkä kertoisin myöhemmin jollekulle, että oli hyvännäköinen ihminen mun palaverissa. Käytökseen mulla ei koskaan kenenkään ulkonäkö vaikuta.
Ihailen toki kauniita tai komeita ihmisiä, en kuitenkaan tuijota. Hyvin harvoin kuitenkaan näen ihmistä jota pitäisin todella kauniina. En oikeastaan koskaan. Sellaista joka olisi omasta mielestä todella kaunis. Perus kauniita tai komeita näkee melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt, että miksi ap alkaa nauraa. Selitä vähän.
Jos itse näen tosi komean miehen, niin muutun vähän ujoksi, enkä kehtaa katsoa suoraan häntä päin.
N
No naiset nyt keskimäärin luonnostaan alkavat hihitellä, kun näkevät jonkun komean. Ehkä se jotenkin biologisesti viehättää miehiä, kun nainen söpöilee hihitellen.
Jos vain näen hyvännäköisen miehen jossain eikä mitään kontaktia ole, käytökseni ei ulospäin muutu mitenkään. Jos kontakti on, käytökseni riippuu siitä miten mies käyttäytyy. Jos flirttailevasti, mulle tulee just tuo hihitysmoodi päälle. Jos mies on vakavampi, silloin pysyn vakavana itsekin eikä päällepäin todennäköisesti huomaa, mitä miehestä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Todella outo reaktio naisilta aina tuo tirskuminen ja hihittely kun näkevät viehättävän mieshenkilön. Miehillä kun se on vakava paikka kun näkee hyvännäköisen naisen, ilme vakavoituu ja hengitys muuttuu raskaaksi. Ei todellakaan mikään naurun paikka.
Joo, ne ikään kuin jähmettyy. Ja siinä on jotain tosi söpöä. Mitä ne mahtaa silloin ajatella?
Häkellyn, tulee semmoinen wow-fiilis. Tuntuu että sydän jättää lyönnin väliin.
Joskus vaan käy hassusti sillai, et tuntuu se fyysinen vetovoima puolin ja toisin.
Sen vaan toisinaan tuntee.
Kävis kyllä semmone 25-30 mimmi hyvin!
M42
Ilmankos kun naiset aina kääntää pään, kun ne näkee mut:P
T:188cm ja tummat hiukset
Eräs mies rapussa oli ihania kun hän vain tuijotti vakavana, ja siis meinaan todella tuijotti vaan silmät suurina vaikka sanoin hänelle moi ja hymyilin rappukäytävässä kohdatessa.
Suloista oli myös kun hän katsoi perään ja sieltä vasta kuuluu se moiiiiiiiii.
Melkein hihitytti ja sydän pamppaili hänen suloisuudelleen
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaan käy hassusti sillai, et tuntuu se fyysinen vetovoima puolin ja toisin.
Sen vaan toisinaan tuntee.
Kävis kyllä semmone 25-30 mimmi hyvin!
M42
Sen värähdyksen kyllä tuntee vaikka ihminen olisi tuntematon. Se on mystinen juttu.
Jokin ihmisessä
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan kertoo siitä että miehet on naisille lähinnä sellanen vitsi.
Imen sen kaulaa.