Tiedän 100% varmuudella, että mies kuvaa/kuuntelee minua etätyöpäivien aikana
En ole vielä löytänyt sitä vehjettä. Ideoita missä se voisi olla?
Ja miksi edellinen avaukseni poistettiin??
Kommentit (95)
Mene jonnekin muualle tekemään etätöitä? Ota vain läppäri mukaan tai osta salaa uusi josta et kerro miehelle. Katso tuleeko ihmettelyä. Muistat vaan tulla takaisin kotiin, ennen kuin mies palaa omista töistään. Tai mene sittenkin toimistolle vaikka väität olevasi etänä tai ota lomapäivä ja lähde ulos.
Verhotanko, verhot, listat, lamput, huonekalun takaosa tai pohja, palovarotin, tietokoneeseen asennettu ohjelma, oven reuna, kynä, joku koriste-esine, kirja jne. On olemassa laite jolla voi tsekata huoneen, löytää ylimääräiset laitteet.
Kysy ap mieheltäsi suoraan että miksi hän tuntee tarvetta vakoilla sinua. Tai juttele työhuoneessasi kameralle/mikille tyyliin Olethan nyt tarkkana mieskulta kun soitan seuraavan työpuhelun ettei mikään mene sinulta ohi! Tulisitko itse tänne kuuntelemaan niin ei tarvitse leikkiä näillä vakoiluleluilla? Jne....Osoita siis miehellesi selvästi että hän on jäänyt kiinni.
Tarkista myös tietokoneesi johdot. Joku keylogger on helppo asentaa.
Se on istutettu pääsi sisään. Käske ottaa pois purujenvaihdon yhteydessä.
googlaa usb voice recorder. Siellä voi olla myös joku ns harmiton muistitikku joka onkin kuuntelulaite.
Salakuuntelu ja kuvaaminen on rikos. Mitä teet sen kanssa vielä yhdessä, jos kerran olet varma. Löydä itselles vähemmän mulkumpi mies.
-mies
Vaihda puhelin ja tee töitä toisessa huoneessa.Seuraa miehen reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana ex-poikaystävä laittoi kaverinsa vakoilemaan onko meidän pihassa vieraita autoja, kun oli itse töissä. Kyllä ne kaikkea keksii.
Mun ex-mies laittoi kaverinsa seuraamaan mua eron jälkeen. Ihmeteltiin sitten mun vanhempien kanssa, mitä Jakke teki tuntemattomilla kulmilla yli sadan kilsan päässä kotoaan.
Soittele tavaroiden paikkaa, mies siirtää takaisin jos ei kuule jostain kuten ennen.
Tuskin on viitsinyt nähdä hirveästi vaivaa piilottamisessa, joten tulitikkulaatikon kokoisen kuuntelulaitteen löytää, jos sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Salakuuntelu ja kuvaaminen on rikos. Mitä teet sen kanssa vielä yhdessä, jos kerran olet varma. Löydä itselles vähemmän mulkumpi mies.
-mies
Tarvitsen todisteet rikosilmoitusta varten, sitten lähden.
Ap
Pistä päiväksi soimaan joku Mayhem tms tai musiikki mitä et itse kuuntele ja katso mitä mies sanoo kun palaa.
No mitä jos sinäkin keksisit jonkun juonen. Esim annat miehen ymmärtää salakuuntelulaitteen kautta että sinulla (tai vaikka miehen äidillä) on syöpä/aids/raskaus ja sitten vaan otat popcornit esiin kun odotat miehen ryntäystä kotiin. Sitten voitkin tiedustella, että mistä kuulit.
On olemassa yksityisetsiviä, jotka osaavat auttaa ja varmasti löytävät laitteen. Eikä haittaa jos mies siellä toisessa päässä kuuntelee toimenpidettä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos sinäkin keksisit jonkun juonen. Esim annat miehen ymmärtää salakuuntelulaitteen kautta että sinulla (tai vaikka miehen äidillä) on syöpä/aids/raskaus ja sitten vaan otat popcornit esiin kun odotat miehen ryntäystä kotiin. Sitten voitkin tiedustella, että mistä kuulit.
Tai ottaa ilon irti ja tekee jotain tyhmää, esim. hokee 10 sek välein sanaa "pieru". Sitten yhdessä ollessa sanoo "pieru" ja katsoo miehen reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Tarvitsen todisteet rikosilmoitusta varten, sitten lähden.
Ap
Oletko jättänyt puhelintasi esim pöydälle mennessäsi vessaan silloin kun mies on ollut paikalla? On olemassa spy sovellus muistitikkuja mitä voi vaan törkkää toisen puhelimeen, niistä latautuu spy sovellus sun luurin ja se tiedosto piilottaa itsensä tosi tehokkaasti. Sinuna lataisin sovelluskaupasta antitracker ja antispyware sovelluksia ja käyttäisin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Työhuoneessa ei ole telkkaria ja mun työläppärille ei pysty asentamaan mitään. Ääntä voi nauhoittaa vaikka tavallisella kännykällä, mutta niin ison olisin kyllä löytänyt.
Ap
Jos vakoilusofta onkin sun puhelimella
Osta subwooferi ja pistä netistä pyörimään kova-äänistä pórnoa tunti putkeen. Ai hitto ku ois hauska nähdä sen äijän ilme sen jälkeen.
Työhuoneessa ei ole telkkaria ja mun työläppärille ei pysty asentamaan mitään. Ääntä voi nauhoittaa vaikka tavallisella kännykällä, mutta niin ison olisin kyllä löytänyt.
Ap