Miksi töissäkäyvät olettaa että työttömät makaa vain kotona?
Itse ainakin makasin enemmän kun olin töissä, nyt työttömänä jaksaa tehdä ja touhuta joka päivä jotakin.
Kommentit (14)
Koska nostavat omaa statustaan/ovat olevansa parempia. Vit.. N urpot tietää kyllä mikä nykyään tilanne on. Ei oo töitä. Tai on hyvin vähän. Suomalainen maksaa 50e et naapuri menettää 100e.Kun toisella menee työt käännetään veistä.
T MailmanOnnellisinKansa
Eiks jee
Vierailija kirjoitti:
Koska nostavat omaa statustaan/ovat olevansa parempia. Vit.. N urpot tietää kyllä mikä nykyään tilanne on. Ei oo töitä. Tai on hyvin vähän. Suomalainen maksaa 50e et naapuri menettää 100e.Kun toisella menee työt käännetään veistä.
T MailmanOnnellisinKansa
Eiks jee
Selitä tuo huomenna selvinpäin.
Työ elämässä olen mutta ei kyllä makoilemaan kerkeä
vaarana on kuten AP:lla että semmoista työpaikkkaa missä makaillaan Ei kukaan tarvitse!
En oikeastaan ajattele työttömistä yhtään mitään. Hyvähän se on jos elämästä nauttii, itselle se olisi varmasti paha ja stressaava paikka enkä pystyisi nauttimaan. Nyt työ on ihan mukavaa ja ehtii vapaa-ajalla kaikenlaista.
neikllä työttömillä on harrastuksia ja bisneksiä niin ettei töitä ehdi katsella. Hyvä kun ehtii täyttää kela-tukihakemukset.
Niinhän mä makaankin ja töihin en halua edes mennä, vaikka jankutetaan että kyllä meillä työhalujakin on.
No ei s**tana ole!
No kun työkkärissäkin oletetaan, että osa-aikainen "työtön" on aina tavoitettavissa, niin ennakkoluulot istuu aika syvällä yhteiskunnassa, ihan virkamiestasolla asti.
Koska aina pitää syyttää jotain.
Juuri tänään saatiin lukea kuinka Suomen Pankki laski tämän vuoden ennusteen talouskasvulle 0,5 %. Nousua ei ole tulossa.
Mutta oikeistopelleille on tärkeämpää syyttää työtöntä, kuin itseään jolle hallitus kyllä antaa veroalen lisäten valtionvelan huippulukemiin.
Miksi halisin töitä? Menettäisin ansiopäivärahan ja asumistuen. Ja vapaa-ajan. Ei aikaa harrastuksille.
Jos olette työttöminä niin kauhean tyytyväisiä tapaanne elää niin miksi koette että sitä pitää aina kauheasti puolustella täällä? Jos on onnellinen ja tyytyväinen niin hyvä vaan, ainahan työttömiä tulee olemaan, oli hallitus mikä hyvänsä. Harrastakaa, liikkukaa, nauttikaa elämästä, ei sitä täällä kannata tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halisin töitä? Menettäisin ansiopäivärahan ja asumistuen. Ja vapaa-ajan. Ei aikaa harrastuksille.
Huomattava osa meistä lomailee talven espanjassa. "Töitä" on mukava katsella aamuauringossa kahvin kanssa Fugen loma-asunnon parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattava osa meistä lomailee talven espanjassa. "Töitä" on mukava katsella aamuauringossa kahvin kanssa Fugen loma-asunnon parvekkeelta.
Ja sun kämppä Suomessa on vuokrattu eteenpäin.?!! Ettet vaan nosta asumistukia siitäkin, kelmi!
Koska työssäkäyviä itseään väsyttää töissä juokseminen, joten he itsekin haluaisivat sohvalle makoilemaan ja luulevat samalla, että työttömät tekevät samaa.