Tiedän 100% varmuudella, että mies kuvaa/kuuntelee minua etätyöpäivien aikana
En ole vielä löytänyt sitä vehjettä. Ideoita missä se voisi olla?
Ja miksi edellinen avaukseni poistettiin??
Kommentit (95)
Mun ei tarvi testata miestä ja sen ilmettä millään tavalla, olen tehnyt sen jo. Nyt vaan pitää löytää todiste. Työhuoneessa on robotti-imuri, oliskohan se?
Ap
Siirrä se imuri pois muutamaksi päiväksi nyt alkuun.
Muitakin videoita löytyy aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla 100% varma jos sinulla ei ole todisteita?
On sellainen kutina pyllyssä, on mulla tosin haavaumia ja kihomatoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkista myös tietokoneesi johdot. Joku keylogger on helppo asentaa.
Tietokoneen johtoihinhan softat asennetaan...
Tällaista tosiaan käy, mun exä myös salakuvasi mua kun olin yksin kotona. Myönsi itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse pitäisin salakuvausta/kuuntelua luottamuksen pettämisenä - > ero
Paranoidi skitsofrenia voi olla myös syy erota.
Minä veisin puhelimen ja tietokoneen jollekin asiantuntijalle tarkastettavaksi, jos mitään laitetta ei ala löytyä.
Jep vie asiantuntijalle ja lopeta ruiskutus.
Kuuntelulaitetta ei ole löytynyt, mutta.. Mies kertoi nyt , että tietää kenen kanssa olin työmatkalla! Voitonriemuisena näytti videopätkää, jossa minä työkavereineni (3 naista ja 2 miestä) tullaan hissistä ja mennään hotellin aamupalalle. Ja siinä näkyy kun kerran katson toista miestä kohti!!
Ei juma, mies on palkannut yksityisetsivän. Tää selittääkin aika monta muutakin outoa juttua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salakuuntelu ja kuvaaminen on rikos. Mitä teet sen kanssa vielä yhdessä, jos kerran olet varma. Löydä itselles vähemmän mulkumpi mies.
-mies
Tarvitsen todisteet rikosilmoitusta varten, sitten lähden.
ApOletko jättänyt puhelintasi esim pöydälle mennessäsi vessaan silloin kun mies on ollut paikalla? On olemassa spy sovellus muistitikkuja mitä voi vaan törkkää toisen puhelimeen, niistä latautuu spy sovellus sun luurin ja se tiedosto piilottaa itsensä tosi tehokkaasti. Sinuna lataisin sovelluskaupasta antitracker ja antispyware sovelluksia ja käyttäisin niitä.
Mun entinen miesystävä oli tehnyt ilmeisesti noin. Se oli vain tyhmä, kun paljasti itsensä. Olin mennyt kauppakeskukseen A, jossa ei kuitenkaan ollut tuotetta, jota etsin. Lähdin toiseen kauppakeskukseen. Kotona mies alkoi tenttaamaan, miksi olin ollut siellä. Kuulemma sattumalta oli nähnyt autoni. Tyhmintä tuossa oli, että olin hankkimassa sulle miehelle lahjas tuolla reissulla. Hankin prepaid-puhelimen, josta aloin lähettää viestejä muka jonakin miehenä ja sovin tapaamisia. Pimahti ja paljasti lukeneensa viestini. Se juttu oli sitten siinä.
Joka ikisen laitteen avulla voidaan kuunnella. Myös kuuntelulaitteita on helppo asentaa mihin vaan. Suosittelisin sinua muuttamaan joksikin aikaa lapsuuden perheeseen tai sisarukselle.
Googleta sal akuunte lulaitteet. Sieltä löytyy ammattilaisten laitteen joka tarpeeseen.
Nää vauva.fi mediat seuraa ja Google myös joka ostarilla videokuvaa kaikkia ja kaupoissa. Aina kun menet ostarin ovesta olet kuvassa eli valvonta . Vaikka on tuhat kameraa silti varkaat pystyy varastaan kaupoista. Vauva.fi hakkeroi jokaisen tietokoneen mistä tulee ja samaa tekee Suomi24. Google kuuntelee myös evästeet jakaa tiedot . Vanhan ajan puhelinkoneet oli sentään vähemmän medioiden käytössä kuin älypuhelimet. Älykoneet häiritsee ihmisiä jopa sotkee elämän. Siksi vanhan ajan kännykkä. Puhelin liittymien henkilöstö kyllä tietää kaiken kun ne tekee niitä samoin sivuja tekevät tietää mitä tekevät. Joku seuraa varastaakseen joku urkkii tietoja joku vahingoittaa muiden elämää. Keskustelu palstan pitäisi olla AIHE VAPAA mielipide vapaa vaan ei olekaan. Kaupassa takahuoneessa katsellaan asiakkaita tietokoneella. Paskaiset pölyiset hyllyt ei niin väliä kun o muuta hauskaa. Teidän omat Facebook naamat leviää ympäri maapalloa nytkin. Et tiedä sitäkään mihin kaverisi levittää kuviasi. Vakoilu ja urkinta kuuluu myös uskontojen rutiineihin. Mistä ne muuten tietäisi osoitteesi kuin huijata mökkisi. Sitten on nämä jotka seuraa autoja. Niissä on seurantalaitteena usein pelkkä toinen kännykkä. Piilokamera voi olla myös piilolaseissa kuin silmälaseissa kuin timantit piilossa kengässä tai kultakoru kultahampaassa. Myy kauppiaat sulle sekundaa kuin kierrättää vanhaa ja viallista. Kuin väärentää kuten nuoriso nykyään jopa passeja kuin pankkikortteja. Stalinistit voi väärentää vaikka työkkärin tai terveyden tai tilit. Hakkerointi ilkeys väärennökset kuin varkaudet. Syntiensä mittaa täyttävät. Lue Raamatusta. Ottakaa kuitti takseissa ja auton numero aina. Myös paikallaan seisova auto missä joku voi seurata jotain. Dronet vakoilee ikkunoista niissä on kamerat. Uskonnot harrastaa sitäkin. Useimmat huijattavat on huumeilla huumattu ja siten se on onnistunut. Ja kyllä puhelimeen voi asentaa seuranta sovelluksen kuin tyyliin Bluetooth siirtää toiseen puhelimeen kuvat ja muuta. Pohjoismaissa ei ole ollut viruhotellin jälkeen enää samaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla 100% varma jos sinulla ei ole todisteita?
lyhyt matematiikka tai elämämkoulu?
Miten niin ison. Katsokaas medioiden toimittajien minikokoisia äänitys koneita ja haastateltavan vaatteessa rinnassa olevia mini mikrofoneja. Hyvin pieniä osassa päällä karvapallo. Joten pehmopörrö voi olla. Tupsu. Koru. Ihan pieniä ne on. Älypuhelimessa on kuuntelu laite mikki koska äänitoiminnot. Voiko auton älyllä kuunnella mutta takseissa on videokamerat. Busseissa on videokamerat. Kun soitat yritykseen jotkut nauhoittaa ne puhelut. Vainoharhat liittyy usein vakoilun tai rahastukseen. Piraatti kopiointi liittyy myyntiin myös. Sanoma yhtiö myy juoruja uutisia kerää mielipiteitä muokkaa niitä. Myy lehteä. Kyse on rahasta. Miehelle nainen voi olla rahaa tai naiselle mies. Rahasta kyse. Leffoissa on seuranta ja kuuntelulaitteet kuin TV sarjoissa. Parasta kun pysyy erossa näistä kuin kaikesta medioista kuin Tiktok Insta jutuista mitä voi seurata kaikki . Selfien ottaminen jo kertoo missä sinä liikut. Pankkisi tietää mitä ostit mistä millon. Käteistä ei voi seurata niin helposti vaikka nekin on numeroituja. Kiinalaista kierrätys paperia. Pankkiautomaateilla on kamerat joten hymyile kun nostat rahaa.
YLE areenasta voi katsoa haastateltavien tai iltalehti mikrofoneja. Pieniä. Pienen pieniä. Joku kertoi että jos on piilossa mikki niin äänitys päällä siinä palaa pieni valo. Mut ei noissa pala mitä toimittajat käyttää. Vauva.fi on Sanoma yhtiön kun taas muilla medioille on omansa. Sitten on eri maiden muut vakoojat ja heitä pyörii uskonnoissa. Mustasukkainen mies ei ole oikeasti rakastunut sillä rakkaus ei tee mitään pahaa . Pakottaminen ei ole rakkautta. Se on vihaa.
Sänky eli patjassa. Patjan sisällä voi olla vaikka älypuhelin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennainen kysymys on se, mistä tiedät vakoilevan. Kun siihen annat vastauksen, kerromme, missä laite on.
Tiesi yhdestä puhelusta minkä olin päivän aikana puhunut ja yks toinenkin juttu.
Ap
Mitä mies vastasi kun kysyit, mistä hän tiesi tuosta puhelusta ja "toisestakin jutusta"?
Oletko varma ettei voi asentaa? Se että sinä et osaa ei tarkoita etteikö joku joka tietää mitä tekee osaisi.