Miksi moottoripyörien täytyy pitää niin hemmetinmoista ääntä?
Taas naapuri pisti pyöränsä käyntiin ja päräytti johonkin, seinät lähes tärisi sen moottorin pöpöttämisen tahdissa. Ihan vaan sen cooliuden takiako niiden täytyy pitää tollasta mekkalaa, varmasti hiljaisempiakin voisivat olla.
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarttis mutta tulee miehekäs olo kun perseen alla pärisee.
Kuulostaa homomaiselta. Ajatko kenties harrikalla, se voi selittää seksuaalista suuntautumista.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole pyörää mutta pidän silti niistä.
Harrikan papatus tai peräti Boss Hossin jylinä on hienoa kuultavaa. Se kertoo että byrokraatit ja viherpiipertäjät eivät ole vielä voittaneet.
Harrasteauto löytyy ja se on kyllä keskimääräistä äänekkäämpi. :)
Papatus on homomaista, mutta juuri homothan pitävät itseään tosimiehinä.
Minun wt-naapurini auto pitää samanlaista ääntä. Aivan järkyttävä mökö kun tyyppi kurvaa pihasta pois tai tulee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi hävettävän ajaa mölymasiinaa.
Varmasti hävettää, kun ei ole varaa oikeaan laadukkaaseen moottoripyörään.
Ainakin Harrikkahomojen mielestä kalu saa lisää mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun wt-naapurini auto pitää samanlaista ääntä. Aivan järkyttävä mökö kun tyyppi kurvaa pihasta pois tai tulee kotiin.
Sama juttu. Yöllä ei saa nukuttua.
HooDee kirjoitti:
Täällä saa lukea perhe-elämän kyllästyttämien koti rouvien ja heidän munattomien myötäilijä miestensä pientä piipitystä moottoripyörien äänistä. Se on paha asia kun ,toisten jotka pystyy harrastamaan asioita joita itse ei, alkaa kadehtimaan ja vikisemään. Näiden kateellisten mielestä kaikkien pitäisi liikkua samoilla välineillä kun itse eli corolla pihaan, mielummin hybridi tai tosi hurjalla sähköpotkulaudalla... ;-)
Miksi homopiireissä on tapana ajella harrikalla, joka vie käyttäjänsä ja kanssaihmistensä kuulon? Miksi juuri homot ajavat harrikalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan lakimuutosta, jolla rajoitetaan moottoriajoneuvojen desibelejä. Uskon että on tulossa, ajoneuvojen melu on kansanterveydellinen riski. Sähköautot ei pidä juuri lainkaan ääntä.
Itse asiassa Teslojen sisätilamelu maantieajossa on huonosta äänieristyksestä johtuen korkeampi kuin useimpien polttomoottoriautojen ja ohiajomelukin luokattonan korkea. Olet oikeassa, että melu on sekä häiritsevää, että vaarallista ihmiselle. Siksi joissain Keski-Euroopan maissa ei saa esim. asentaa mölyputkia autoihin. Suomessa näitä pakoputki virityksiä on aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska 1% kerholaisia ei kiinnostaisi ajelu jos niistä kuuluisi vieno piippaus. Niihin lisätään ukkojyristimet oikean äänen saamiseksi.
Eikö seksuaalivähemmistöjen kuuluvia miehiä ole enemmän kuin 1% miehistä?
Ovat olevinaan "kovia" jätkiä. Tosiasiassa ovat jääneet kehityksessä 14-vuotiaan fillarikeulijan tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Mieslapset ovat ärsyttäviä
Homppelit ovat usein ärsyttäviä
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun käsityksen mukaan pyörän pitää pitää mahdollisimman ärsyttävää ääntä, jotta tytöt ja naiset pysyis mahdollisimman kaukana. Toimii siis naisenkarkottimena.
Tämän takiako homppelipiirit ajavat harrikalla?
Vierailija kirjoitti:
Koskee vai keskenkasvuisia, omassa on ihan vakioputki enkä turhaan kierrättele ainakaan taajamissa.
M34
Työkaverini 62v on keskenkasvuinen kun on pyörässään suorat putket. Joskus iltavuorosta jääty kuuntelemaan niin kuulee kun pysäyttää pihassaan. Linnuntietä n.2,5km ja hyvin kuuluu.
En tiedä saanko ymmärtämään mutta yritetään.
Minusta ei ole hienompaa ääntä kuin vuoden -63 Panheadin ilmajäähdytteinen v2, astetta kireämmillä nokka-akseleilla ja juuri timmiin säädetyillä venttiileillä. Ei kiinnosta vaikkei muut pidä siitä tai pitäisivät leuhkimisena. Minä pidän sitä musiikkina ja harrastukseen kuuluvana osana. Uskomatonta, että 50 vuotta vanha moottorin voi saada soimaan niin hyvin.
Tiedostan kuitenkin kovan äänen. Vältän kuitenkin turhaa ärsyttämistä enkä revittele varsinkaan asutuksen lähellä.
Kiitos kun arvostatte meidän unta, järki lähtee kun kuukausi kaupalla valvoo öitä ja heräilee tunnissa monta kertaa. Hulluksi ralli on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus, millaista kukkahattuilua taas...
Aloituksesta saa sen käsityksen, ettei naapuri edes kierrättänyt, vaan ainoastaa käynnisti prätkän ja ajoi sillä pois.
Ja AP valittaa siitäkin.
Niin, koska jo siitä tyhjäkäynnistä tärisee seinät. Kai nyt jokainen moottoripyörän kuullut tietää, ettei ne joutokäynnilläkään mitään hiljaisia ole.
Hyvä BMW on melkein äänetön.
Ihan ovat äänekkäämmät putket viranomaisen epävirallisella ohjeella vaihdettu alkuperäisten tilalle. Heillä itselläänkin oli juuri todella äänekkäät putket koska: NE AUTTAVAT SÄILYTTÄMÄÄN HENKESI, KUN SUOMALAINEN EI N Ä E 550KG MOOTTORIPYÖRÄÄ, TULLESSAAN LIITTYMÄSTÄ ESIM KOLMION TAI STOPMERKIN TAKAA, MUTTA VARMASTI KUULEE SINUT, VAIKKA RÄPLÄISI KÄNNYKKÄÄNSÄ SAMALLA! Näin siis tehty. Eikä sillä moottoripyörällä kaasutella parkkipaikoilla, tai asuinalueilla "turhaan". Sillä siirrytään paikasta A paikkaan B! Anteeksi vain tahaton häiriö! PS. Moottoripyöräilijät, lukuunottamatta kyykky- ja kevyt"moottoripyöriä", eivät aiheuta kolareita liikenteessä, vaan ovat itse aina uhreina!
Simppelisti sanottuna syys mopojen ja moottoripyörien möykkään: SE ON JATKE.
"hyvää jatkoa jos oma ei riitä"
Vierailija kirjoitti:
Simppelisti sanottuna syys mopojen ja moottoripyörien möykkään: SE ON JATKE.
"hyvää jatkoa jos oma ei riitä"
siis syy eikä syys.
syksy saa mutta minä en - siis moottoripyöräilen!
Milloin olet kuullut oikeiden moottoripyörien, esim. BMW:n pitävän juurikaan ääntä? Harley Davidson ei ole mikään moottoripyörä.