Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhausta valtion virastoissa

Vierailija
25.10.2006 |

Eli kyselen onko kellään tietoa työnhausta / haun kulusta valtion virastoihin. Itse hain avoinna olevaan valtion hommaan johon hakuaika päättyi 13.10. Hakemukset piti toimittaa postitse (ei sähköpostilla) ja vaikutti mielestäni aika kankealta systeemiltä. Mitään ei ole ko. työpaikasta kuulunut, onkohan siellä valinnat jo suoritettu ja toivo osaltani mennyt vai onko rekryprosessi valtiolla vain hidasta ja kankeaa, vieläkö odottelen yhteydenottoa? Vai soittaisinko itse ja kysyisin asian etenemisestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa kannattaa kuitenkin odottaa, sitten toivo on mennyttä

Vierailija
2/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halu päättyi samana päivänä kun sinulla. Mä olin viime viikolla haastattelussa ja valinta tehdään kuulemma tämän viikon lopussa.

Eli veikkaisin, että et saanut kutsua haastatteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain juuri (nyt on lokakuu) kirjeen yhdestä valtion virastosta johon hain viime maaliskuussa: olemme valinneet toisen hakijan--- no mullakin on jo töitä muualta joten ihan hyvä niin.

Toisissa paikoissa taas valinta tehdään viikossa ja on usein ollut selvillä jo ennen hakuajan päättymistä.

Vierailija
4/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ty, saat kirjeen, missä kerrotaan, montako hakijaa oli, ja kuka valittiin.

Vierailija
5/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ennen hakemuksen lähettämistä ko. paikkaan ja sisäisistä siirroista ei liene kysymys eli paikka on oikeasti avoinna, itse asiassa sinne haettiin useampaakin henkilöä. t. ap

Vierailija
6/6 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomoilla ei ole aikaa moiseen. kuukausi voi hyvin mennä ennen kuin ketään on haastateltu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän