Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Häistä! Missä vaiheessa ilmoititte kanttorille, mitkä häämarssit soivat kirkossa?
Kommentit (2)
että jos on joku perinteisestä poikkeava, niin kuukautta ennen että kanttori ehtii harjoitella ja jos on perinteinen niin riittää kun vihkikeskustelun yhteydessä (samalla kun valitaan virret) ilmoittaa. Meillä oli vihkikeskustelu muistaakseni noin viikkoa ennen häitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sen sijaan jos valintanne on joku vähänkään oudompi, kannattaa mainita jo hyvissä ajoin, että selviää voiko sitä soittaa häämarssina, osaako urkuri soittaa sitä, ja pitääkö ehtiä vielä harjoitella.