Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näin tänään kaupassa lihavan äidin, joka osti ruokaa.
Kommentit (3)
Se oli mua ennen kassajonossa, joten en voinut olla huomaamatta. Ja pakko myöntää että ihan kyyläämällä kyyläsinkin mitä se osti. Sillä oli pakastepizzoja, pakastepatonkeja, suklaamuroja, italianpatapussi, kermaa ja geisha-suklaalevy!
Mukana oli kaksi tyttölasta ja paikka oli Keravan prisma. Terveisiä vaan tälle äidille, jos tämän lukee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näin tänään kaupassa isän joka osti perheelleen ruokaa!! Ajatelkaa. Kyllä on huono vaimo ja äiti kun miehen pitää ruuatkin ostaa.
Alue: Aihe vapaa
osti vaan pelkkää kaljaa ja siiderii.
No sai lapset sipsejä ja suklaata jos vaikka nälkä yllättää.
Oisit varmaan saanu sydärin.