Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-o-O-o keskiviikon HELMInauha

25.10.2006 |

Huomenta siskot! Aloitetaanpas uusi päivä.

Koko illan etsin mittanauhaa niin, että oli hermot mennä! Eipä löytynyt! Illalla mennään mummulaan saunomaan eli pitänee lainata äidiltä, että saan minäkin masuni mitattua. En tosin tiedä alkuperäistä vatsani ympärysmittaa, mutta on sitten myöhemmin kiva seurata kasvua :)

Tänään vapaapäivä jumpasta, kun täällä on syysloma. Muuten ei mitään ihmeellistä tai uutta kuulu. Asukki on alkanut potkimaan myös aamuisin. Yleensä on eloisimmillaan illalla klo. 22. jälkeen. Ehkä nyt alkaa se tietty rytmi hahmottumaan hereillä ja valveilla olon välillä asukillakin...

Lunta odotellessa, Pessi80 rv22+4

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut enää väsytystaistelua itseni kanssa vaan, koska miehelläkin oli vapaapäivä niin mepä sitten vedettiin kämppä sekaisin ja laitettiin nyytin huone kuntoon. Nyt sitten enää vaan lissää leluja, vaatteita ja se kaiken TÄRKEIN, eli nyytti ite. En sitten enää malttanut.

Lentämisestä on ollut tänään kovasti puhetta. Enpä voi sanoa että kauheemmin olisi kokemusta, koska olen lento pelkoinen. Mutta voisinpa kuvitella että minusta ei olisi niin kauan istumaan paikallani. Kun en töissäkään pysty. Mulla alkaa jalat puutua ihan kamalasti jos istun yli puoltuntii. Joten on pakko aina jaloitella.

Neuvolaan on aika vasta parinviikon päästä, eikä malttaisi taas yhtään odottaa että saa nyytin sydämen tikitystä kuunnella. Ja siellähän sitten varataan mulle ultra ja tehään kaikkii kurjia kokeita. Toivottavasti mun rauta-arvo on noussu tuol ruokavaliolla. Koska en pysty syömään rautatabuja. Oiskohan arvo viimeks ollu joku hieman alle 120.

Huomenna ajattelin hiukan pestä pikkuruisia vaatteita valmiiksi. Siinäpä tekemistä. Joku on ollut ahkerana ;)

Hyviä vointeja edelleen kaikille :)

Emppu-mamma ja " Eetu" 22+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla