Käyttäisitkö tämän tyylistä mekkoa arkena?
https://www.zalando.fi/trendyol-vapaa-ajan-mekko-black-tru21c0ae-q11.ht…
On siis musta hihaton skater-mallinen mekko.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, kun kaapista löytyy yksi tuon mallinen (paitsi ei halkiota kaula-aukossa, vaan pyöreä pääntie) joskus kymmenen vuotta sitten ostettu, että kehtaisinko vielä näin nelikymppisenä julkisella paikalla tuollaisessa näyttäytyä...
Ap
Kyllä kehtaa. Kanna itsesi upeasti. Mekko on tyylikäs.
Ei sovi lihavalle naikkoselle. 👌😂
Minun makuuni ehkä hieman lyhyehkö (itsellä pitkä selkä). Tykkään mekoista, mutta kun mekon pituus lähelle polvea, niin tuntuu mukavalta, eikä ole liian alaston olo. Tuon kanssa pukisin leggingisit alle, vaikka caprimittaiset, niin ei ole liian paljastava.
Hoikka N39
Tuo alusvaatelinkittäjä ja vastaavat ihmiset on yksi syy, miksi mietin mekon käyttämistä. Oma mekkoni on tosin vähän pidempi.
Ap
Poissa muodista ja liian epämukava.
Voisin hyvin mennä tuossa mekossa terassille tai maitokauppaan. Mekko mikä mekko.
Miksi täällä sanotaan, että tämä sopii vain hoikalle ja sirolle? Minulle sopii ton mallinen mekko, koska se piilottaa ja tasapainottaa vartaloni leveintä kohtaa - lantiota ja reisiä. Sitten se puolestaan korostaa sitä, että minulla on kuitenkin vyötärö toisin kuin esimerkiksi nämä muodottomat neliönapapaidat.
Ja ap, sinuna pitäisin vaatetta vain, jos minun ei tarvitse pohtia haluanko pitää vaatetta x.
Missä pitäisit? Kaupungille joo, töihin jos on vähän rennompi pukeutumiskoodi, koska kuitenkin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, kun kaapista löytyy yksi tuon mallinen (paitsi ei halkiota kaula-aukossa, vaan pyöreä pääntie) joskus kymmenen vuotta sitten ostettu, että kehtaisinko vielä näin nelikymppisenä julkisella paikalla tuollaisessa näyttäytyä...
Ap
Jos mietit tuota, ei ehkä kannata. Sinulla olisi kuitenkin epämukava olo koko ajan. Kummallista kyllä että monet naiset tulevat iän myötä aremmiksi pukeutumaan mihin haluavat, vaikka luulisi että käy päinvastoin.
Mulla neljänkympin kriisi liittyy ilmeisesti pukeutumiseen, vaikka onhan se vähän tyhmää miettiä liikaa muiden mielipiteitä. En haluaisi näyttää nelikymppiseltä, joka epätoivoisesti yrittää näyttää nuoremmalta.
Mun mielestä tuollainen mekko näyttää nelikymppisellä paljon paremmalta kuin vaikka iso telttamainen roikkuva mekko ja sen päällä löysä pitkä harmaa neule ja jalassa mustat sukkahousut tai legginssit, eli mahdollisimman huomaamatonta ja tylsää. Jos tuo mekko tuntuu vähän epävarmalta niin laita joku toinen tyylikäs vaate, joku jollaisessa olemuksesi on ryhdikäs, naisellinen ja normaali, että olet oma itsesi, mutta niin että et kuitenkaan ole harmaa hiirulainen, jonka vaatteet sulautuvat huomaamattomasti toimiston huonekaluihin tai prisman hyllyihin.
Tuon tyylinen mekko on perustoimistoasuni. Siihen päälle neule tai jakku, niin saa muutettua ilmettä eri päivinä.
Ei kyllä käy kaikille! Pitää olla tosi nätit koivet jos tollasta käyttää!!! Ei paksu nilkkaselle 😬 ja todella harvat siis voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Päällikankaan materiaali: 95% polyesteri, 5% elastaani.
Huh, no en käyttäisi arkena enkä juhlana, hirveä materiaali 😬
Ei ole minun tyyliä, olen tykästynyt spagettiolkaimisiin kevyisiin mekkoihin. Mutta ns oman makuni sivuuttaen mielestäni tuo mekko sopii ihan hyvin arkikäyttöön, mutta vaatii hoikan varren ja kivat kengät eikä litraan astuttuja tennareita.
Muuten hyvä arkeen, mutta vähän tylsä väri, ja iha aavistuksen pitempi saisi olla.
Erittäin tylsää kolttu niin väriltään kuin malliltaakin.
Pihahommissa voisin pitää lantsareiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos mietit tuota, ei ehkä kannata. Sinulla olisi kuitenkin epämukava olo koko ajan. Kummallista kyllä että monet naiset tulevat iän myötä aremmiksi pukeutumaan mihin haluavat, vaikka luulisi että käy päinvastoin.
Mulla neljänkympin kriisi liittyy ilmeisesti pukeutumiseen, vaikka onhan se vähän tyhmää miettiä liikaa muiden mielipiteitä. En haluaisi näyttää nelikymppiseltä, joka epätoivoisesti yrittää näyttää nuoremmalta.
Mun mielestä tuollainen mekko näyttää nelikymppisellä paljon paremmalta kuin vaikka iso telttamainen roikkuva mekko ja sen päällä löysä pitkä harmaa neule ja jalassa mustat sukkahousut tai legginssit, eli mahdollisimman huomaamatonta ja tylsää. Jos tuo mekko tuntuu vähän epävarmalta niin laita joku toinen tyylikäs vaate, joku jollaisessa olemuksesi on ryhdikäs, naisellinen ja normaali, että olet oma itsesi, mutta niin että et kuitenkaan ole harmaa hiirulainen, jonka vaatteet sulautuvat huomaamattomasti toimiston huonekaluihin tai prisman hyllyihin.
Ehkä vaikka nämä: https://www.zalando.fi/bluebella-enya-suspender-harness-with-detachable… ?
Tuollainen kaularemmi toimisi mekon kanssa hyvin.
Lopeta jo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä vaikka nämä: https://www.zalando.fi/bluebella-enya-suspender-harness-with-detachable… ?
Tuollainen kaularemmi toimisi mekon kanssa hyvin.
Lopeta jo...
Olet oikeassa. Zoomattuna tuo panta näyttää aika luokattomasta materiaalista tehdyltä. Zalandosta ei vaan löydy hirveästi parempaa :( Onko sinulla ehdotusta, mikä sopisi mekon alle?
Liian mitäänsanomaton makuuni. Enkä pidä tuosta helman leikkauksesta. Niitä normaaleja skater-mallisia mekkoja käytän arjessa.