Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö tämän tyylistä mekkoa arkena?

Vierailija
17.08.2022 |

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes juhlassa

Vierailija
2/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arjessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
4/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sisällä tai mahdollisesti pihalla.

Vierailija
5/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian pitkä helma makuuni.

Vierailija
6/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuo pääntien halkio on aika outo.

Mikäs siinä, jos on nuori ja hoikka ja kauniit sääret, niin ihan kiva mekkohan tuo muuten olisi.

Vierailija
7/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi arjessa. Olen mekkoihminen henkeen ja vereen.

Vierailija
8/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksi ei? Ei tuo mitenkään juhlava ole.

Vierailija
9/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekko hoikalle, nuorelle.

Vierailija
10/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, kun kaapista löytyy yksi tuon mallinen (paitsi ei halkiota kaula-aukossa, vaan pyöreä pääntie) joskus kymmenen vuotta sitten ostettu, että kehtaisinko vielä näin nelikymppisenä julkisella paikalla tuollaisessa näyttäytyä...

Ap

Vierailija
11/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sopii alle 20 v.

Vierailija
12/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttäisin. Simppeli perusmekko.

Vierailija
13/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, kun kaapista löytyy yksi tuon mallinen (paitsi ei halkiota kaula-aukossa, vaan pyöreä pääntie) joskus kymmenen vuotta sitten ostettu, että kehtaisinko vielä näin nelikymppisenä julkisella paikalla tuollaisessa näyttäytyä...

Ap

Jos mietit tuota, ei ehkä kannata. Sinulla olisi kuitenkin epämukava olo koko ajan. Kummallista kyllä että monet naiset tulevat iän myötä aremmiksi pukeutumaan mihin haluavat, vaikka luulisi että käy päinvastoin.

Vierailija
14/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä kehtaisin ihan helposti. Käytän muutenkin mekkoja lähes aina, vuodenajasta riippumatta. Eikä kyllä kiinnosta muiden mielipiteet, pääasia että itse tykkään. Olen 40v nainen.

Vierailija
15/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Eikä tuommoisessa mekossa ole ikärajaa. Jos olet hoikka niin hyvältä näyttää!

Vierailija
16/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin voisin käyttää toimistolla, jos helma olisi pitempi. Kuvassa oleva mekko on itselleni liian lyhyt. Helma saisi ulottua hieman polven yläpuolelle.

Vierailija
17/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä kehtaisin ihan helposti. Käytän muutenkin mekkoja lähes aina, vuodenajasta riippumatta. Eikä kyllä kiinnosta muiden mielipiteet, pääasia että itse tykkään. Olen 40v nainen.

Minäkin olen kohta 40 ja toivon että en ikinä ala miettiä että en iän takia kehtaisi pukeutua johonkin. Olen yhtä hoikka kuin kaksikymppisenä ja käytän lukioaikaisiakin vaatteita jos siltä tuntuu.

Vierailija
18/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisin. Eikä tuommoisessa mekossa ole ikärajaa. Jos olet hoikka niin hyvältä näyttää!

Polvipituisena käyttäisin vielä nyt 62v:nä. Hoikka ja siro olen

Vierailija
19/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mietit tuota, ei ehkä kannata. Sinulla olisi kuitenkin epämukava olo koko ajan. Kummallista kyllä että monet naiset tulevat iän myötä aremmiksi pukeutumaan mihin haluavat, vaikka luulisi että käy päinvastoin.

Mulla neljänkympin kriisi liittyy ilmeisesti pukeutumiseen, vaikka onhan se vähän tyhmää miettiä liikaa muiden mielipiteitä. En haluaisi näyttää nelikymppiseltä, joka epätoivoisesti yrittää näyttää nuoremmalta.

Vierailija
20/54 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, mutta en maksaisi tuosta mekosta noin hirveää hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi