Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brion Twinettejen omistajia paikalla?

Vierailija
24.10.2006 |

Kannattaako kyseisiin kärryihin hankkia Brion oma (kuulema kapea ja nimenomaan twinetteihin suunniteltu) kantokoppa vai mahtuuko esim. Emman pehmeä koppa hyvin kyytiin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut hommattua omaa koppaa, vaan on käyetty isoveljen vanhaa Carenan koppaa. On tosin hieman leveä. Otettiin pohjapuu kopasta pois, sopii ihan kivasti. Ja antaa tarpeen mukaan periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme