Oikeastiko miehet ei valitse puolisoaan vaan tulevat naisen valitsemiksi?
Kommentit (1279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se osalle noinkin.
Kun naiset ovat juoksunsa juosseet ja vihdoin on luotettavan mutta vähän tylsän perusmiehen vuoro, on hänen otettava ensimmäinen semikelvollinen nainen joka kiinnostuu, tai voi jäädä ilman.Tämä koskee lukuisia miehiä jotka ovat keskiarvon alapuolella ulkonäön/viihdyttävyyden/statuksen suhteen, mutta yhä perusmiehiä jotka käyvät töissä ja suihkussa.
Toki tilanne voi olla samankaltainen niille "valitsijoillekin", eli alle keskitason naisille jotka olivat nuorina riittävän nättejä saadakseen tasokkaan miehen vähäksi aikaa, mutta parhaan ulkonäön rapistua 25+ tienoilla alkavat katsella betaelättäjää.
Kukaan ei elämänkumppaniksi tylsimystä halua. Ne juoksuja juosseet miehet ja naiset menevät naimisiin kaltaistensa kanssa.
Eivät mene.
Ja syyn tiivisti koomikko Jim Jefferies:
Lähes kuka tahansa nainen voi juosta juoksuja. Sen kun sanoo lukuisille miehille "joo". Mieheltä, saadakseen seksiä lukuisilta naisilta, vaaditaan huomattavasti enemmän. Toisin sanottuna monet näistä miehistä ovat komeita ja viihdyttäviä.
Ja todella monet juoksuja juosseet miehet eivät halua lapsiensa äidiksi juoksuja juossutta naista, vaikka ehkä muutaman avioeron jälkeen sellaisen kanssa päätyvätkin yksiin joskus nelikymppisinä jolloin ei enää lapsia tehdä.
Siis joku kaksinaismoralistinen koomikko laukoo tällaista ja sinä otat sen kritiikittä faktana vastaan?
kannattaa vain hyväksyä, että miehillä ja naisilla on eri kriteerit toisilleen. Kaksinaismoraalin itkeminen ei auta mitään.
Keskimäärin voi olla. Mutta kun katsotaan niitä hyviä onnellisia parisuhteita niin onko niissä olevilla miehillä ja naisilla enää niin eri kriteerit? Epäilen että ei ole vaan varsin samat kriteerit.
Eli olisiko niin että juuri ne miehet joilla on kovin eri kriteerit kuin naisilla jäävät helpoiten yksin.
Pitääkö maskuliinisen miehen etsiä maskuliinista naista tai jää helposti yksin?
No ei kai se sitä tarkoita. Vaan että ne kriteerit painottavat enenmmän tunnepuolta.
Kummasti on nimittäin niin että jos suhtaudut naiseen muunakin kuin ulkomäköobjektina, saatat saada myös ulkonäön puolesta paremman kumppanin kuin jos menet ulkonäkö edellä.
Naiset kertovat itselleen etteivät ole ulkonäkökeskeisiä koska eiät vaadi kalsarimallia tai komeinta miestä jonka olisivat saaneet (yhdeksi yöksi).
Mutta kumppani on aika harvoin ulkonäöllisesti naista alempaa tasoa. Ja silloin harvoin kun on, tätä kompensoi raha.
Mulla ei ole mitään tarvetta esittää, etteikö miehen ulkonäöllä olisi merkitystä. Kaikissa antamissani pakeissa yksi syy on ollut miehen ulkonäkö. En todellakaan halua miestä, joka on huomattavasti vaatimattomampi ulkonäöltään kuin mitä itse olen, vaan haluan, että myös näytämme pariskunnalta. Jos ulkonäkö riittää, vasta sitten lähden tutustumaan mieheen tarkemmin.
On silti eri asia että onko ulkonäön ensivaikutelmalla väliä vain sillä että mielyttääkö ulkonökä pidemmällä tähtäimellä.
Itse olen aina yrittänyt tutustua hyvin monenlaisiin miehiin ihan avoimin mielin. Ulkonäköä on ollut laidasta laitaan. Vasta ajan kuluessa sitten näkee että alkaako se toinen kiinnostaa ihan koko pakettina (johon toki ulkonäkö kuuluu). Hassua muuten että ne miehet joiden kanssa olen mennyt suhteessa yhtään pidemmälle eivät ole oikein koskaan olleet niitä komeimpia vaan kyllä ne parhaat kokonaisuudet ovat löytyneet lopulta aika lailla muiden asioiden kautta.
Sama neuvo sitten vaan miehille: lähestykää naisia, joita pidätte ensinäkemältä rumana. Kyllä se nainen voi alkaa näyttää kauniilta kun tutustuu.
Näkee helposti että mikä on teidän ongelmanne: piikikäs ja ikävä luonne. Se ilmenee niin että kaikki viedään aina ääripäihin eikä nähdä mitään siinä välillä.
Tietenkään ei kannata olla ihmisen kanssa jota pitää ihan selkeästi rumana ja luotaantyöntävänä. En tiedä olenko minä sitten joku poikkeus kun minun mielestäni aika iso osa ihmisistä on ihan ok näköisiä ja vain pieni vähemmistä on selkeästi (minun silmissäni) rumia tai erityisen kauniita. Suurin osa on siis sellaisia että ulkonäkö ei ole ylitsepääsemätön este jos muut osa-alueet alkavat natsaamaan poikkeuksellisen hyvin.
Ehkä olisi ruman sijaan pitänyt käyttää sanaa epämiellyttävä. Mulla ei ole mitään valimuotoa olemassa miesten ulkonäön suhteen - joko miellyttää tai ei miellytä. Ja heti ekalla sekunnilla tiedän, kummasta on kyse. Jos ei miellytä, mitään ei ole tehtävissä. Mies voi etsiä naisen jota hänen ulkonäkönsä miellyttää.
Onko siis niin että todella pidät isoa osaa miehistä epämielyttävän näköisinä? Sinulle ei siis ole olemassa ollenkaan mitää neutraalin näköistä miestä joka ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta minusta valtaosa ihmisistä on neutraalin näköisiä. Kuitenkin jos ajattelen seksuaalista kanssakäymistä, niin valtaosan kohdalla ajatus intiimistä läheisyydestä heidän kanssaan on enemmän tai vähemmän epämiellyttävä. Ja ei, en ole mikään aseksuaali, vaan tykkään seksistä ja tunnen seksuaalisia viboja kyllä joitain ihmisiä kohtaan, eikä niihin tarvitse liittyä tunteita. Mutta valtaosa miehistä on sellaisia, joiden kanssa ei vaan tee mieli harrastaa seksiä, joita ei tee mieli mitenkään koskettaa. Ja silloin ajatus heistä siinä mielessä on epämiellyttävä, vaikka pelkkinä ohikulkijoina olisivatkin ihan neutraalin näköisiä.
Ei minullakaan naisena ole vaihtoehtoa olla neutraalin näköisen ja oloisen miehen kanssa intiimisti. Se on ajatuksenakin epämiellyttävää. Mies joko miellyttää tai ei. Ilmeisesti tässä on miesten ja naisten ero. Mies voi panna sitä neutraalin oloisena ja näköisenä pitämäänsä naista ihan vain koska saa ylipäätään panna. Nainen ei voi rikkomatta itseään.
Ehkä pointti on se että osalla naisista se neutraali mies voi muuttua ajan myötä haluttavan näköiseksi jos se mies muuten on erityisen sopiva. Osalla naisista taas sitten tällainen ei ole mahdollista. Olemme kaikki erilaisia.
Minulla on läheinen miespuolinen ystävä, joka on paperilla täysi 10, ulkonäöllisesti miellyttävä, ja jonka seurassa voin olla aito oma itseni. Silti, tässä 10 vuoden tiiviin yhteydenpidon ja ystävyyden aikana seksimittarini ei ole värähtänyt kertaakaan hänen seurassaan. Tekisin hänen vuokseen ja hänen kanssaan mitä vaan, vaikka hautaisin ruum1in, mutta en tosiaankaan koskisi seksuaalisesti tai romanttisesti häneen pitkällä tikullakaan.
Jokin siinä mättää. En keksi muuta kuin sen, että biologisesti emme ole yhteensopivia ja lapsistamme tulisi geneettisesti sairaita. Nämä seikat vaikuttavat hirvittävästi ihmisten käyttäytymiseen.
Eikö tuo mies ole ihastunut sinuun? Eli onko molemminpuolista tuo ei-värähtelemättömyys?
Minä olen luopunut kaikista miespuolisista ystävistä, koska ovat joka ikinen jossain vaiheessa ihastuneet. Ei se heidän geenivainuunsa ole siis vaikuttanut. Olen myös tiennyt, miksi heistä jokainen on ollut epäsopiva viimeistään siinä vaiheessa, kun olen huomannut sen tietynlaisen pehmeän katseen. Ennen sitä en ole ajatellut heistä mitään romanttista, koska pidin ystävänä. Mutta sitten sen epäsopivuuden asian huomaa, kun sitä aletaan esille kaivaa ja pitää koettaa jotenkin selvitä pois tilanteesta. Ulkonäkösyyt yhdistyvät silloin myös tiettyihin luonteen ja persoonan "virheisiin" eli asioihin, joista en pitäisi parisuhdekumppanina.
Minulla on yksi miespuolinen ystävä, hänestä ei tartte pelätä, koska on homo. Olemme tunteneet melkein 40 vuotta eli teinistä asti.
Ei. Minulla on ollut koko elämäni ajan, lapsesta lähtien, poikia ja miehiä ystäväni ihan ilman mitään sutinaa, kolmea tapausta lukuunottamatta. Kaksi ihastui, mutta minä en. Yhteen ihastuin, mutta mies, vaikka ihastunut oli itsekin, selitti koko ajan että hän on liian ruma ja lyhyt. En jaksanut jäädä seuraamaan itsesäälissä rypemistä, kun kaikki tsemppipuheetkin kuitattiin, että varmaan valehtelen.
Tiedän, että näin ei kaikilla naisilla ole. Minä näemmä satun olemaan tyyppiä, johon ei ihastuta helpolla, enkä itsekään ihastu helpolla. Otan tämän sinänsä ihan kohteliaisuutena, koska ei tarvitse pelätä seuraan lyöttäytyjiä tai miehiä, jotka esittävät vain ystävää päästääkseen pidemmälle. Mulla on kyllä luontaisesti resting bitch face ja olen vakavamielinen :D
Omat nuoruuden ystävyyden miesten kanssa kaatuivat siihen, että löytyi tyttöystävä ja tyttöystävä oli mustasukkainen olemassa olostani. Ihan kuin mies olisi ylipäätään vapaana hänelle, jos sekä häntä että minua kiinnostaisi seurustella toistemme kanssa.
Olen kuullut tuollaisesta mustasukkaisuudesta, mutta itse en ole sellaista huomannut. Tosin nuo nuoruuden ystävämiehet olivat vapaita (kuten itsekin silloin olin) ja pieni ihastus on silloin ihan ymmärrettävää. Vanhempana taas olen ollut myös vaimojen ystävä, mikä on juuri se vaikein asia koko jutussa. En ole koskaan puhunut ko. vaimojen kanssa asiasta, mutta kyllä he tiesivät. Se on kamalaa ja arvostus todella laskee tällaista miestä kohtaan, joka ei voi peittää ihastustaan, vaikka vaimo on paikalla. Alkaa vituttaa oikeasti, vaikkei se mies sille mitään voi. Jollain lailla ihastuminen tekee ihmisen myös normaalia tyhmemmäksi, koska tyhmistä miehistä ei ole ollut kyse. Kemiallinen hulluustila koko ihastuminen.
Kyllä näinhän se toimii luonnossa muillakin nisäkkäillä. Ei ihminen ole siinä poikkeus. Nainen on se, joka päättää, kenet päästää maaliin asti eli siis valitsee jonkun ja torjuu suurimman osan. Luonto toimii niin - emme me evolutiivisesti ole muuttuneet niin nopeasti, vaikka maailma onkin mennyt teknologisesti ja yhteiskunnallisesti eteenpäin hyvin lyhyessä ajassa. Evoluutiossa muutokset tapahtuvat hyvin pitkillä aikaväleillä. Olemme biologisesti eläimiä ja parinvalintamme on hyvin hienostunutta: siihen liittyy juuri se endorfiini/ tuoksut; eli sellaiset ihmiset joiden immuunijärjestelmä on tarpeeksi erilainen todennäköisimmin pariutuvat. Kun taas liian samanlaiset eivät pariudu keskenään koska heidän jälkeläisillään ei olisi niin hyviä mahdollisuuksia jne.
Evoluutiopsykologia ja evoluutiobiologia ylipäätään on mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamattomilla se on otsikon mukaisesti. Itse saanut aina haluamani. Nykyinen tuli silloin kuvioihin kun tapailin erästä haluamaani naista, jonka kanssa vakavissani halusin edetä pidemälle. Sitten tuli tilanne kokeilla toista, joka oli täysin vastustamaton ja ajattelin että miksi ei, en ole vielä luvannut parisuhdetta tälle toiselle. Tää yö vei jalat alta, muutti kaiken. Oli pakko heivata haluamani nainen pian sen jälkeen, kuin vielä haluttavampi nainen tuli tilalle. Naisten saanti on oikeasti helppoa.
Provohan tämä oikeasti vaan on.
Mutta halveksin tarinan kaltaisia ihmisiä yli kaiken. Toivon aina, että kyllä karma asian joskus hoitaa. Kyllähän tuollainen mies naista saa. Mutta minkälaista. Se onkin sitten asia erikseen.
Tuollaisille miehille on ihan oikein jos nainen menee vieraisiin ja vaihtaa lennosta, kun toisella onkin isompi muna.
Todellisuudessa nainen vaihtaa vain jos tarjolla on enemmän rahaa ja / tai statusta.
Millään munan koolla ei ole mitään virkaa näissä karkeloissa. Kunhan nyt tietty suht normaali on.
Mt-ongelmaisia ja äärimmäiseen impulsiivisuuteen taipuvaisia naisia ei nyt lasketa tässä mukaan. Ne voi vaihtaa munan perässä juu. Mutta enemmistö naisista on hyvin analyyttisia (laskelmoivia) näissä asioissa.
Suhteeseen tarvitaan molempien suostumus.
Omistushaluinen täytyy olla ja sairas, jos toinen osapuoli päättää toisen osapuolen olevan omansa.
Eilinen katsomani elokuva sopii hyvin tähän aiheeseen ja se leffa oli Gone girl. Oli kuulkaas hyvä elokuva. On vielä hetken aikaa netflixissä.
Kauneudesta vielä, kun noista misseistä on tässä jauhettu riittämiin. Minun suosioni ei ainakaan ole kauneudesta johtunut, vaan uskoisin sen johtuvan siitä, että minulla on jo nuoresta asti ollut kiinnostus ihmisiin ja kontaktiin heidän kanssaan. Ihmisistä ehkä tuntuu, että todella näen heidät ja niinhän minä näenkin, ainakin yritän. Jokainen ihminen haluaa tulla nähdyksi, kuulluksi ja arvostetuksi. Minun on helppo nähdä hienous ihmisessä, ei kuitenkaan minkään ylivertaisuuden kautta, vaan pienissä, inhimillisissä asioissa.
Siinä on vain se puoli, että myös tuo toinen osapuoli eli minä tahtoo samaa, jos kyse on ystävyydestä tai romanttisesta kiinnostuksesta. Sellaiset miehet ovat harvassa, jotka kykenevät vuorostaan seuraamaan minua ajatuksiini ja maailmaani. Tai sitten he eivät edes halua. Heille riittää se, että joku on heitä varten. Tällainen ei minua kiinnosta hetkeä pitempään.
Noissa ystävämiehissä oli sellaisia, jotka kykenivät keskustelemaan kanssani ja ymmärtämään minua, seuraamaan minua hyvin monipuolisesti (eli vastavuoroisesti) joten sellaisia miehiä on vaikka kuinka, ehkä enemmänkin kuin naisissa (?), mutta kun tuon tason intiimiys syntyy, että ollaan älyllisesti lähellä, niin silloin he ovat ihastuneet kahta pahemmin. Siksi en enää keskustele tuttujen miesten kanssa mitään sen ihmeempiä enkä päästä heitä maailmaani lainkaan. Nyt se on mahdollista, kun en enää tee samaa työtä kuin aikaisemmin tai nuorempana tein, jolloin läheinen työtoveruus oli välttämätöntä työn takia.
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä on vähän ja he voivat valikoida. Tavis miehet tyytyy naiseen joka näyttää ensimmäisenä vihreää valoa.
Onhan se tuokin tavismiehillä tapa pilata oma elämänsä. En kyllä ymmärrä, miksi. Sitten, jos vastaan tuleekin se oikea ihastus, joka vielä ihastuu takaisin, niin mitään ei tapahdu, kun mies on jo suhteessa. Osa pitää ihastumisen omana tietonaan, kun toinen ei olekaan vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Toiset haluavat nähdä vaivaa saadakseen juuri sen tavoittelemansa naisen.
Riippuu maasta. Joissakin maissa suvun päämiehet sopivat keskenään kuka sopii kenenkin aviopuolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeita miehiä on vähän ja he voivat valikoida. Tavis miehet tyytyy naiseen joka näyttää ensimmäisenä vihreää valoa.
Montako vuotta meinaat jatkaa tätä samaa ulina täällä. Yhyy, en missipillua itselleni yhyyy yhyyy yhyy.
Hanki rahaa ja status,niin saat. Mutta kun ei, mieluummin runkutan kotona missinkuville ja elän tuilla ja ùlisen vuodesta toiseen samaa itkuvirttä av- palstalla.
Viimeks kun kerroin, et mulla on rahaa, (statusta ei oikein voi hankkia silleen, harvemmin voi olla joku poliitikko ja yrittäjä samaan aikaan), siitä vasta hirvee huuto nousi! Eukot alkoi huutaan, että mä ostan ne! Eli teki mies mitä tahansa, se on aina väärin, aina!! :D
Jos miehet alkaisivat valita kumppaninsa samalla tavalla, kuin naiset, niin maailmassa syntyisi 500 lasta vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet alkaisivat valita kumppaninsa samalla tavalla, kuin naiset, niin maailmassa syntyisi 500 lasta vuodessa.
Se varmaan tekisi maapallolle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
OK. Tiesitkö,että.maapallolla on n7.5 miljardia ihmistä? Että aika paljon on lapsia syntynyt.
Se,että sinä et saa pillua johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Olet yksinkertaisesti niin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Tiesitkö,että.maapallolla on n7.5 miljardia ihmistä? Että aika paljon on lapsia syntynyt.
Se,että sinä et saa pillua johtuu vain ja ainoastaan sinusta. Olet yksinkertaisesti niin vastenmielinen.
Täh? Sanoin vaan, kuten asia on. Tietysti se tekisi maapallolle hyvää. En todellakaan syyttänyt naisia siitä, etten minä saa. Tosiasia nyt kuitenkin on se, etteivät miehet valitse kumppaneitaan läheskään niin tarkasti, kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamattomilla se on otsikon mukaisesti. Itse saanut aina haluamani. Nykyinen tuli silloin kuvioihin kun tapailin erästä haluamaani naista, jonka kanssa vakavissani halusin edetä pidemälle. Sitten tuli tilanne kokeilla toista, joka oli täysin vastustamaton ja ajattelin että miksi ei, en ole vielä luvannut parisuhdetta tälle toiselle. Tää yö vei jalat alta, muutti kaiken. Oli pakko heivata haluamani nainen pian sen jälkeen, kuin vielä haluttavampi nainen tuli tilalle. Naisten saanti on oikeasti helppoa.
Mutta halveksin tarinan kaltaisia ihmisiä yli kaiken. Toivon aina, että kyllä karma asian joskus hoitaa. Kyllähän tuollainen mies naista saa. Mutta minkälaista. Se onkin sitten asia erikseen.
Tuollaisille miehille on ihan oikein jos nainen menee vieraisiin ja vaihtaa lennosta, kun toisella onkin isompi muna.
Todellisuudessa nainen vaihtaa vain jos tarjolla on enemmän rahaa ja / tai statusta.
Millään munan koolla ei ole mitään virkaa näissä karkeloissa. Kunhan nyt tietty suht normaali on.
Mt-ongelmaisia ja äärimmäiseen impulsiivisuuteen taipuvaisia naisia ei nyt lasketa tässä mukaan. Ne voi vaihtaa munan perässä juu. Mutta enemmistö naisista on hyvin analyyttisia (laskelmoivia) näissä asioissa.
No mutta, teille miehille merkitsee vain naisen ulkonäkö-naisen pitää olla nuori ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, teille miehille merkitsee vain naisen ulkonäkö-naisen pitää olla nuori ja kaunis.
Kuten myös teille naisille. Nuoruuden ja komeuden lisäksi merkitsee vain lihakset, hiukset ja pituus.
Vaikka sanoisitte mitä niin turha mitään on yleistää. Kaikenlaisia miehiä ja naisia kun on.
Suhteitakin on myös hyvin monenlaisia.
Ymmärtäkää erilaisuutta ja erilaisia ajatusmalleja. Se miten te ajattelette asioiden olevan niin toisilla voi olla toisenlaiset näkemykset. Eri perspektiivejä tarkastellessa voidaan huomata, että kukaan ei valitse ketään, vaan niihin tilanteisiin ajaudutaan ja tietysti poikkeuksiakin on, joissa taas on joitain kepulikonsteja käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti se on noin, että nainen valitsee. Jos nyt haluaa tarkentaa niin, mies valitsee ketä lähestyy, ja nainen sitten joko hyväksyy tai hylkää. Edelleen tuo on melko karkea yleistys, ja voihan nainenkin tehdä aloitteen ja mies sitten hyväksyy tai hylkää.
Perinteisesti miehet valitsevat lähestyä useita kiinnostavia naisia, ja vain muutama nainen kiinnostuu tutustumaan paremmin.
Ja Tinder on sotkenut tämän kuvion jo aikoja sitten kokonaan. En ole itse lähestynyt nuorella iälläni koskaan naista romanttisesti Tinderin ulkopuolella, eikä ole kovin moni muukaan tuntemistani kavereista. Kaikki ovat löytäneet joko kännissä tai Tinderistä kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta meinaat jatkaa tätä samaa ulina täällä. Yhyy, en missipillua itselleni yhyyy yhyyy yhyy.
Hanki rahaa ja status,niin saat. Mutta kun ei, mieluummin runkutan kotona missinkuville ja elän tuilla ja ùlisen vuodesta toiseen samaa itkuvirttä av- palstalla.
Kuinka monta vuotta meinaat jatkaa tuota samaa ulinasta ulinaa täällä?
Käytä energiasi mieluummin laihduttamiseen. :)
Eli osui ja upposi. On se ikävää kun et saa missipillua( tai muutakaan). Jaxuhalit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti se on noin, että nainen valitsee. Jos nyt haluaa tarkentaa niin, mies valitsee ketä lähestyy, ja nainen sitten joko hyväksyy tai hylkää. Edelleen tuo on melko karkea yleistys, ja voihan nainenkin tehdä aloitteen ja mies sitten hyväksyy tai hylkää.
Perinteisesti miehet valitsevat lähestyä useita kiinnostavia naisia, ja vain muutama nainen kiinnostuu tutustumaan paremmin.
Ja Tinder on sotkenut tämän kuvion jo aikoja sitten kokonaan. En ole itse lähestynyt nuorella iälläni koskaan naista romanttisesti Tinderin ulkopuolella, eikä ole kovin moni muukaan tuntemistani kavereista. Kaikki ovat löytäneet joko kännissä tai Tinderistä kumppaninsa.
OK. No sittenpä olet ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisia on miehet, jotka ovat valinneet naisensa. Katkeria on miehet, jotka ovat tyytyneet naiseen, joka on miehen valinneet.
Naiset eivät oikeasti taida tietää, kuinka moni mies on naimisissa aivan eri naisen kanssa kuin mies olisi ihan oikeasti halunnut. Ja lopputuloksena on onnettomia avioliittoja.
Jos ei nainen tiedä niin tuskin hän on onneton. Mies saa katsella peiliin jos on onneton tuollaisessa suhteessa.
Miehen onnettomuus heijastuu suhteeseen ja nainen ihmettelee miksi heidän suhteensa on niin huono.
Minua on harmittanut, että noin on käynyt, koska pidän miehistä. Olisi tosi kivaa olla miehen ystävä, mutta se ei vain onnistu. Vain yhdesti on onnistunut, mutta mies kuoli tapaturmassa nuorena. Nukuimmekin yhdessä muutaman kerran, siis ilman mitään romanttista tai seksuaalista. Tuo mies oli taiteellisesti lahjakkain ja monipuolisin ihminen jonka tunsin tai jota ylipäätään voi kuvitella, todellinen renessanssi-ihminen. Hänestä olisi tullut todella suuri tähti, jos olisi saanut elää. Hän oli paras ystäväni ja kollega senaikaisissa töissäni. Myös nämä muut ystävämiehet ovat olleet sellaisia, joiden koin antavan minulle tosi paljon ystävänä ja ihmisenä. Sen takia harmittaa kovasti se miten asiat menivät.