Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä esittää korostetun miehekästä, vaikka fyysinen olemus viittaa vahvasti feminiinisyyteen

Vierailija
17.08.2022 |

Onko se jokin jäänne murrosiästä vai mikä? Tunnen monia äijiä jotka paljon leppoisampia kuin tuo rakki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, millä tavalla se miehisyys sitten näkyy korostetusti? Leveä haara-asento vai?

Vierailija
2/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hänen arvonsa ja ihanteensa maskuliiniset, mutta tiedostaa oman feminiinisen ulkomuotonsa, jonka haluaa siten häivyttää ylikorostuneella maskuliinisuudella?

Meillä ihmisillä on tapana vähän joskus häivyttää huonoa itsetuntoamme korostamalla vastakkaista ominaisuutta. Itselläni se on yltiömäinen höpöttely esiintymistilanteissa joukolle vieraita ihmisiä esiintymisjännityksen vuoksi. Sitä jotenkin käyttäytyy sitten päinvastoin kuin luontainen taipumus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisen miehen. Onhan se tavallaan aika koominen 😄 luulen että juuri femimiinisyyden takia käyttäytyy sillä tavalla. Ei voi tehdä ulkomuodostaan miehekkäämpää, mutta käytökseensä voi vaikuttaa.

Vierailija
4/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuollaisen miehen. Onhan se tavallaan aika koominen 😄 luulen että juuri femimiinisyyden takia käyttäytyy sillä tavalla. Ei voi tehdä ulkomuodostaan miehekkäämpää, mutta käytökseensä voi vaikuttaa.

"Ei voi tehdä ulkomuodosta miehekkäämpää", kyllä varmasti voi.

Vierailija
5/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo.

Vierailija
6/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi tehdä ulkomuodosta miehekkäämpää", kyllä varmasti voi.

Tiettyyn pisteeseen asti voi, ja niin tämä on tehnytkin. Mutta esim. kokoon tai kasvonpiirteisiin ei voi vaikuttaa.

Vierailija
7/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hänen arvonsa ja ihanteensa maskuliiniset, mutta tiedostaa oman feminiinisen ulkomuotonsa, jonka haluaa siten häivyttää ylikorostuneella maskuliinisuudella?

Meillä ihmisillä on tapana vähän joskus häivyttää huonoa itsetuntoamme korostamalla vastakkaista ominaisuutta. Itselläni se on yltiömäinen höpöttely esiintymistilanteissa joukolle vieraita ihmisiä esiintymisjännityksen vuoksi. Sitä jotenkin käyttäytyy sitten päinvastoin kuin luontainen taipumus on.

Mun mies on kanssa tollanen sekopäinen höpöttäjä. Oonkin ihmetellyt, mikä hitto sitä vaivaa mutta sinähän sen sanoit.