Voiko 30v mies mielestänne olla yhtä komea kuin 20v mies?
Vai onko kaikki kolmekymppiset jo väistämättä rupsahtaneita?
Kommentit (68)
Useimmat eivät ole merkittävän hyvännäköisiä missään iässä. Yleensä he, jotka ovat, ovat hyvännäköisiä monessa iässä. Mies ei yleensä oikein voi olla komea, jos ei ole edes hieman liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50 vuotiaana mies on parhaimmillaan/komeimmillaan.
T. Pirjo45
Pirjot ei ole 45.
Vierailija kirjoitti:
What. Onpa outoa että joku miettii tuollaista. 20-vuotiaat ovat vielä aikamoisia siloposkia ja monet myös älyttömän lapsellisia, mikä vähentää viehättävyyttä vaikka kuinka joku näyttäisi joltain huippumallilta. 30-40v miehet ovat paljon viehättävämpiä, monella tapaa. Olisin jo jonain 20-25 vuotiaana ottanut mieluummin 30v miehen kuin jonkun pojun, poikkeuksena ehkä varhaiskypsät nuoret miehet, mutta 20-vuotiaiden joukossa heitä on harvassa.
"Rupsahtaminen" on kaiketi elämäntavoista kiinni, kai sitä voi kuka tahansa vähän rupsahtaa jos elää tosi epäterveellisesti (vähäinen nukkuminen, liika alkoholi, ei niin minkäänlaista liikuntaa, ykspuolinen ruoka jne.). Mutta se mitä siellä korvien välissä on, on paljon seksikkäämpää kuin pelkkä ulkonäkö. Ja yli kolmekymppisillä on yleensä enemmän itsevarmuutta, elämänkokemusta ja ehkä juuri sitä miehisempää olemusta.
Kai nää on myös makukysymyksiä. Joku keskustelukumppanini järkyttyi jokin aika sitten, kun sanoin että musta parta tekee miehestä aina komeamman. Hän oli aivan päinvastaista mieltä :D Eli eiköhän joku ole aina jonkun makuun, ja ihmiset löytävät tiensä lopulta sellaisen seuraan joka viehättyy juuri heistä.
Ehkä olit itse jotenkin varhaiskypsä? Kyllähän jotkut tytöt minunkin nuoruudessa alkoivat seurustella ja sekstailla jo lapsina ja teininä oltiinkin sitten jo raskaana. Itse olen (onneksi) kypsynyt myöhemmin ja asuin vielä vanhempieni luona parikymppisenä. Olin todella lapsellinen vielä parikymppisenä, vaikken sitä silloin ehkä niin itselleni myöntänyt. Kun vihdoin aloitin seurustelun 23 vuotiaana, ei mua kiinnostanut miehen kokeneisuus ja itsevarmuus vaan halusin olla samassa elämäntilanteessa olevan nuoren miehen kanssa. Ja olimmekin yhdessä pitkään, vaikkei se sitten ollutkaan se loppuelämän kestävä suhde. Mulla ei olisi tullut mieleenkään aloittaa seurustelemaan jotain 12 vuotiaana kuten kerkiväisimmät tekivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50 vuotiaana mies on parhaimmillaan/komeimmillaan.
T. Pirjo45
Pirjot ei ole 45.
:D Näinpä! Pirjot on 60+
Mia, Pia, Kirsi, Tiina, Satu, Mari, Sari, Anu, Saara on 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät ole merkittävän hyvännäköisiä missään iässä. Yleensä he, jotka ovat, ovat hyvännäköisiä monessa iässä. Mies ei yleensä oikein voi olla komea, jos ei ole edes hieman liikunnallinen.
Jees, justiinsa tulin salilta ja siellä ihastelen aina niitä ihkuja kaksi-kolmikymppisiä urheilullisia miehiä (miehiä parhaimmillaan). Ihanaa silmäniloa katsoa, miten leveähartiainen kaveri soutaa soutulaitteella tai vaan kävelee ohi peba kuosissa. Huh, huh! Kiitos, että ovat olemassa, innostaa käymään salilla.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What. Onpa outoa että joku miettii tuollaista. 20-vuotiaat ovat vielä aikamoisia siloposkia ja monet myös älyttömän lapsellisia, mikä vähentää viehättävyyttä vaikka kuinka joku näyttäisi joltain huippumallilta. 30-40v miehet ovat paljon viehättävämpiä, monella tapaa. Olisin jo jonain 20-25 vuotiaana ottanut mieluummin 30v miehen kuin jonkun pojun, poikkeuksena ehkä varhaiskypsät nuoret miehet, mutta 20-vuotiaiden joukossa heitä on harvassa.
"Rupsahtaminen" on kaiketi elämäntavoista kiinni, kai sitä voi kuka tahansa vähän rupsahtaa jos elää tosi epäterveellisesti (vähäinen nukkuminen, liika alkoholi, ei niin minkäänlaista liikuntaa, ykspuolinen ruoka jne.). Mutta se mitä siellä korvien välissä on, on paljon seksikkäämpää kuin pelkkä ulkonäkö. Ja yli kolmekymppisillä on yleensä enemmän itsevarmuutta, elämänkokemusta ja ehkä juuri sitä miehisempää olemusta.
Kai nää on myös makukysymyksiä. Joku keskustelukumppanini järkyttyi jokin aika sitten, kun sanoin että musta parta tekee miehestä aina komeamman. Hän oli aivan päinvastaista mieltä :D Eli eiköhän joku ole aina jonkun makuun, ja ihmiset löytävät tiensä lopulta sellaisen seuraan joka viehättyy juuri heistä.
Ehkä olit itse jotenkin varhaiskypsä? Kyllähän jotkut tytöt minunkin nuoruudessa alkoivat seurustella ja sekstailla jo lapsina ja teininä oltiinkin sitten jo raskaana. Itse olen (onneksi) kypsynyt myöhemmin ja asuin vielä vanhempieni luona parikymppisenä. Olin todella lapsellinen vielä parikymppisenä, vaikken sitä silloin ehkä niin itselleni myöntänyt. Kun vihdoin aloitin seurustelun 23 vuotiaana, ei mua kiinnostanut miehen kokeneisuus ja itsevarmuus vaan halusin olla samassa elämäntilanteessa olevan nuoren miehen kanssa. Ja olimmekin yhdessä pitkään, vaikkei se sitten ollutkaan se loppuelämän kestävä suhde. Mulla ei olisi tullut mieleenkään aloittaa seurustelemaan jotain 12 vuotiaana kuten kerkiväisimmät tekivät.
Olen ollut varhaiskypsä, kyllä, mutta tätä mulle sanottiin vasta lukion jälkeen amk:n opiskeluporukassa. Tai siis ihmiset ihmetteli, että "oletko tosiaan muka 19?". Ehkä osittain siksi ne oman ikäiset jäbät oli mun makuun aika lapsellisia, vaikka olin saman ikäinen.
Teit nyt ehkä vähän outoja oletuksia, en todellakaan ole seurustellut tai sekstaillut ihan lapsena/teininä... Aloin seurustella ensimmäistä kertaa 18-vuotiaana saman ikäisen pojan kanssa, ja myös nykyinen kumppanini on samaa ikäluokkaa kuin mä (ollaan molemmat nyt yli 30v, ja tavattiin kun olin 24v). Eli olen kyllä löytänyt ihan omasta ikäluokastani kumppaneita, myös tapailusuhteita aikoja sitten. Nyt puhe olikin siitä, kumpi on ihmisten mielestä viehättävämpi ikä miehellä, 20 vai 30v. Oma mieheni on mielestäni vaan entistä komeampi ja ihanampi kolmekymppisenä! Hän oli komea ja juurikin ikäisekseen kypsä jo silloin kun tapasimme, mut viehätys on vaan kasvanut, ei todellakaan laskenut.
Myös silloin joskus 23-vuotiaana kun olin n. vuoden sinkkuna, kyllä mä enemmän katselin niitä yli kolmekymppisiä. Eli selvästi viehätyin jo silloin enemmän sen ikäisistä. Vastasin tähän ketjuun lähinnä siksi, että musta olis surullista, jos joku mies nyt miettii että joo 30v on jo aivan ikäloppu ja kaikki naiset haluaa jotain 20v näköisiä fittejä miehiä. Jotkut ehkä, mut ei varmasti kaikki. Ja loppupeleissä iällä ei varmaan hirveästi ole väliä, kun joku upea ihminen tulee vastaan.
Itse olen huomannut että mitä vanhemmaksi on tullut (nyt 48), niin sitä useammin on kehuja saanut n. 30-50v naisilta. Ehkä se itsevarmuus tekee osansa ja vaikutuksensa. Nuorena epävarmana komeana poikana kehuja harvemmin kuuli. Jopa Norjalainen miespuolinen rajavartija sanoi rajaa ylittäessä, että näytän paljon komeammalta nyt kuin 20v vanhassa ajokorttikuvassa ja toivotti hyvää matkaa :D
Onpa kaunis tapa puhua muista ihmisistä taas, ai että.