Voiko 30v mies mielestänne olla yhtä komea kuin 20v mies?
Vai onko kaikki kolmekymppiset jo väistämättä rupsahtaneita?
Kommentit (68)
Miehille tekisi hyvä katsoa sellainen rehellinen kuvasarja alastomasta miehestä kymmenen vuoden väliajoin, jos noin sokeita sille omalle rupsahtamisellenne olette.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotias on vielä poikanen.
Niin on sen ikäinen nainenkin vasta tyttönen. Siitähän se tytöttelykin tulee. Vaikka kyseessä on kuitenkin jo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten priima on 18-25. Sitä vanhemmat alkaa setäytymään
Sanoisin että 26-31v.
Ikähullu taas vauhdissa. Kyllä se komeus/kauneus riippuu henkilöstä eikä iästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50 vuotiaana mies on parhaimmillaan/komeimmillaan.
T. Pirjo45
Taitaa ennenminkin olla Raija 86v.
Vierailija kirjoitti:
30-vuotiaan naisen mielestä kyllä.
20-vuotiaan naisen mielestä ei.
Miksei?
Tää on kuvassa 24v.
https://i0.wp.com/fashionablymale.net/wp-content/uploads/2014/09/brock-…
Erittäin harvoin 20vuotias on komea, en muista koskaan nähneeni. Voi olla kivan ja miellyttävän, jopa viehättävän näköinen, mutta ei komea. Komea on vasta kun on aikuistunut.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tekisi hyvä katsoa sellainen rehellinen kuvasarja alastomasta miehestä kymmenen vuoden väliajoin, jos noin sokeita sille omalle rupsahtamisellenne olette.
Riippuu niistä geeneistä. Itsellä on pari 40v kaveria, jotka menisivät 25v. Näin muidenkin mielestä. Itse taas en ole voittanut geenilotossa.
Hopeaketut parhaita. Ei pojut kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 on vielä pojan näköinen. 30 miehen.
Totta, mutta se poikamaisuus ulkonäössä ei haitannut silloin kun itsekin olin saman ikäinen tyttö. Nyt vasta näkee ne parikymppiset "poikina" kun on itse yli 30. Nyt mun mielestä on oman ikäiseni parhaita, ihan niin kuin on ollut aina ennenkin oman ikäiseni.
Muistan, miten pidin armeijakundeja jo aikuisina, kun olin itse 18 v. Nyt, kun niitä katsoo, niin pitkiä, laihoja, finninaamaisia teinejä he vielä ovat. Söpöjä pikkupoikasia :)
Vierailija kirjoitti:
Tää on kuvassa 24v.
Näyttää 35v
Vierailija kirjoitti:
Erittäin harvoin 20vuotias on komea, en muista koskaan nähneeni. Voi olla kivan ja miellyttävän, jopa viehättävän näköinen, mutta ei komea. Komea on vasta kun on aikuistunut.
Jaa , mutta ei sitä noin mieti 20 vuotiaana. Silloin ihastutaan niihin samanikäsiin tai pari vuotta vanhempiin.
Kolmekymppinen yleensä paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet on upeita minkä ikäisinä tahansa. Vanhetessaan jopa karismaattisempia. Harmaus on upeutta miehillä, mutta ei naisella.
Naisilla ei niinkään sama päde. Poikkeuksia toki on, mutta synnyttäminen ja vaihdevuodet voi viedä alas. Samoin naisten lihoaminen on masentava asia, mikä ei miehillä niin korostu samassa mittakaavassa vaikka painoa tulisi... toki läski ei kaunista ketään. Ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä.
Tätä juttua minullekin yritettiin myydä, kun lapsena ihmettelin, miksi telkkarissa naiset ovat kauniita mutta miehet ihan ryppyisiä. Se oli kuulemma semmoista charmia. Ajattelin, että kai sitä jossain vaiheessa aivot niksahtavat uuteen asentoon ja alan isona sitten ymmärtää tätä charmihommelia. Valitettavasti niin ei koskaan käynyt - vanhat miehet näyttävät yhä vain vanhoilta. Sen sijaan olen tullut yhä sallivammaksi ulkonäköasioissa, ei se niin tärkeää ole. Ehkä miesvanhenemisen ja mieslihomisen näkeminen upeana vaatii jonkinlaisen erityisen mielenlaadun tai paljon itsepsyykkausta. Kiinnostaisi tietää, miten jotkut onnistuvat siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kuvassa 24v.
Näyttää 35v
Jos on testot kunnossa pitäisi olla jo miehekäs 25 vuotiaana
En tunne yhtään kolmekymppistä miestä, joka olisi näyttänyt paremmalta parikymppisenä. Enemmänkin tämä on poikkeus, johon liittyy yleensä se, että elämäntavat on ihan retuperällä. 40-50v alkaa sitten tämä elämäntaparapistuminen olemaan yleisempää.
Keho on useimmilla 30-vuotiailla miehillä jo aika rupsahtanut, vaikka kasvot vielä olisivat ok. Usein kyllä ne kasvotkin ovat jo turvonneet lihomisen ja viinanjuonnin seurauksena.
What. Onpa outoa että joku miettii tuollaista. 20-vuotiaat ovat vielä aikamoisia siloposkia ja monet myös älyttömän lapsellisia, mikä vähentää viehättävyyttä vaikka kuinka joku näyttäisi joltain huippumallilta. 30-40v miehet ovat paljon viehättävämpiä, monella tapaa. Olisin jo jonain 20-25 vuotiaana ottanut mieluummin 30v miehen kuin jonkun pojun, poikkeuksena ehkä varhaiskypsät nuoret miehet, mutta 20-vuotiaiden joukossa heitä on harvassa.
"Rupsahtaminen" on kaiketi elämäntavoista kiinni, kai sitä voi kuka tahansa vähän rupsahtaa jos elää tosi epäterveellisesti (vähäinen nukkuminen, liika alkoholi, ei niin minkäänlaista liikuntaa, ykspuolinen ruoka jne.). Mutta se mitä siellä korvien välissä on, on paljon seksikkäämpää kuin pelkkä ulkonäkö. Ja yli kolmekymppisillä on yleensä enemmän itsevarmuutta, elämänkokemusta ja ehkä juuri sitä miehisempää olemusta.
Kai nää on myös makukysymyksiä. Joku keskustelukumppanini järkyttyi jokin aika sitten, kun sanoin että musta parta tekee miehestä aina komeamman. Hän oli aivan päinvastaista mieltä :D Eli eiköhän joku ole aina jonkun makuun, ja ihmiset löytävät tiensä lopulta sellaisen seuraan joka viehättyy juuri heistä.
20-vuotiaat on täysin pentuja