Mies muuten ihana, vihaisena kamala
Mies on muuten ihana, rakastava ja lämmin. Vihaisena tai kiukkuisena hänestä kuoriutuu ihan eri ihminen. On todella ilkeä ja myrkyllinen sanoissaan. Purkaa oman kurjan olonsa minuun ilkeilemällä, vaikka kurjan olon syy ei olisi mitenkään minun. Vihaisena monesti kaikesta kuitenkin tuleekin yhtäkkiä minun syy. Esim. tänään on kiukutellut siitä, että on tosi kuuma. Miehen mielestä kuumuus ja huono olonsa on minun syyni, koska hommaamani tuuletin oli vääränlainen...
Mies rauhoittuu aika nopeasti eikä jaksa kiukutella kovin pitkään. Ei kuitenkaan aina pyydä varsinaisesti anteeksi, tulee vaan halaamaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen kyllä sanonut tuon käytöksen vaivaavan minua ja silloin pyytää anteeksi. Kuitenkin aina kiukuttelee ja tiuskii kuin uhmaikäinen kun on pahalla tuulella. Onneksi sitä sattuu harvoin, mutta silti tuntuu pahalta.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Okei, seuraava!
Jep, heippa!
Mikä Suomen miehiä vaivaa, kun ne kaikki tuntuu taantuneen ja seonneen??
Niin? Mikä ongelma? Asian näyttää olevan sulle ok.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde. Kaiken paha alku ja juuri. Alkakaa pistämään Tinderiin ONS. Muksun saa tänä päivänä kumppanuusvanhemman avulla.
Ei kannata olla sellaisen kanssa jonka seurassa tulee usein paha mieli.
Mikä tämän aloituksen motiivi oli?
Itse olet virheetön ja aina pelkkää päivän paistetta?
Mä oon samanlainen. Olen nainen. Kyllä se siitä, kun keskustelet asiasta, niin tajuaa olevansa hölmö. Oppii paremmaksi ja pyytää ainakin anteeksi ilman pakotusta.
Älä hyväksy käytöstä, mutta älä myöskään lähde riitaan mukaan. Sanot reippaasti, että käytös on paskaa ja menet pois tilanteesta. Äläkä yritä korjata tilannetta, ellet oikeasti ole itse paljon väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde. Kaiken paha alku ja juuri. Alkakaa pistämään Tinderiin ONS. Muksun saa tänä päivänä kumppanuusvanhemman avulla.
Ne vaikuttaa joka iikka romahtaneen henkisesti, suhdestatuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet virheetön ja aina pelkkää päivän paistetta?
Ainoastaan kusipäät käyttävätpuolisoaan pahan olonsa oksentamiseen. Sinulle ilmeisesti normaali tapa toimia? Sinun suuren rakkautesi ilmentymä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen motiivi oli?
Entä tämän kommentin?
Pitääkö päästä huutelemaan sivusta?
Harvoin kukaan vihaisena on kiva.🤪
Ero. En olisi tuollaisen kanssa. Myrkyllinen tyyppi on myrkyllinen monelle.
Nyt kun luin tarkemmin, miksi mies ei saisi sanoa että tuuletin on vääränlainen ja siitä tulee ongelmia? Eihän se ilkeyttä aina tarkoita, riippuu miten sanottu. Pitäisi etsiä sopiva tuuletin kummallekin.
Kirkon parisuhde terapia. Googlaa
Okei, seuraava!