Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö seksinuken miehelle?

Vierailija
16.08.2022 |

Nyt ei puhuta mistään 90-luvun pumpattavasta, vaan ihan laatunukesta, jotka maksavat parisen tonnia tai enemmänkin. Voisiko kenties nuken sirompi muoto suututtaa vai pitääkö olla samoissa mitoissa kuin neiti itse?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shemale nuken voisin hyväksyä koska voisin käyttää sitä itsekin.

Vierailija
2/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska nuket ovat aina hoikkia ja karvattomia.

Itse olen runsaan kehopositiivinen feministi, joka ei kehon karvoitusta lyhennä, paitsi hiukset, jotka pidän siilinä.

Tuollainen luonnoton nukke vaan sekoittaisi mieheni pään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua, ei ainakaan oma miesheni halua, kun on lihaa ja verta vieressä.Jollekin ressukalle kai sitten ok, mitäs se mulle kuuluu.

Vierailija
4/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mullakin leluja yöpöydän laatikko täynnä. Musta kieltäminen olisi yksiselitteisesti väärin. N38

Vierailija
5/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se nukkeen on pari tonnia törsätä, kuin pihtaavaan vaimoon.

Vierailija
6/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Sairas päästään jos nukkea rynkyttää

Vierailija
7/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan parivuoteeseen en haluaisi nukkea siihen väliin.

Vierailija
8/19 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei ruumista.

Vintti pimee ukoilla on kyllä

Vierailija
9/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos nukella on kouvolatukka ja painoa 135kg. Näin se muistuttaa erehdyttävästi suomalaisia sorjia neitoja

Vierailija
10/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Sairas päästään jos nukkea rynkyttää

Kyllä. Muovisen irtopeniksen työntely sisäänsä on ihan eri juttu.

Vierailija
11/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipenistä voi verrata tekovaginaan, mutta nuket,ei ole normaalia eikä tervettä.

Vierailija
12/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii nukeilla. Mutta että aikuiset miehet?!?!

Nyt oikeesti valoja päälle.

Vierailija
13/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii joo mutta ei kait sentään seksinukeilla🤔

Vierailija
14/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset leikkii nukeilla. Mutta että aikuiset miehet?!?!

Nyt oikeesti valoja päälle.

Lapset leikkii myös leluilla, mutta että aikuiset naiset??? Kenen niitä valoja tulisikaan laitella päälle?

Vierailija
15/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovipenistä voi verrata tekovaginaan, mutta nuket,ei ole normaalia eikä tervettä.

Totta, naisille riittää mikä tahansa tappi minkä tunkea sisäänsä. Miehet nauttii myös visuaalisuudesta.

Vierailija
16/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asenteellista kommentointia (olen nainen). Jotenkin tuntuu kyllä että miehet ovat hieman alakynnessä näissä lelukeskusteluissa ja ylipäätään seksin suhteen.  Jostain kumman syystä naiset helposti (minäkin aiemmin) ajattelevat niin, että se orgasmin saaminen olisi jonkun muun, esim miehen vastuulla....ja miehen pitäisi ymmärtää ja tehdä kaikkensa että nainen laukeaa. Sitten vielä siihen päälle se, että jos mies nauttii omasta kehostaan se usein luetaan ällöttäväksi runkkaamiseksi, mutta jos vaikka minä naisena tyydytän itseäni, se on aina jotain kehopositiivista masturbointia ja voimaannuttavaa rajojen rikkomista.

Ihan höpöä, kaikki (lähes kaikki) haluavat nauttia seksistä ja niistä upeista tunteista vaikka sitten itsekseen. Kukaan ei ole vastuussa toisten ihmisten orgasmista, toki ihanaa jos sellaisen toiselle saa antaa/tuottaa, mutta kyllä se on ihan itsestäkin kiinni. 

Minulla on leluja muutamiakin, jotka ihana mieheni minulle on hankkinut... minä olen jotain hänelle myös oma-aloitteisesti tilannut ja tykkään siitä että hän nauttii myös. Nukke mahtuisi meidän suhteeseemme hyvinkin, jos vain mieheni sellasesta kiihottuisi.  Pitkän pölinän jälkeen: olisi ihan ok ja en pitäisi sitä kumallisena, työnelenhän minäkin sisälleni välillä silikonikikkeleitä yms... sama asia se kai on.

Vierailija
17/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, tai joo hyväksyn.

Jos (tai kun se) on VAIN:

marikaFingeroos'in Kropalla (eli siis Torsolla).

En muuten sitä mun miehelleni hyväksy.

N38

Vierailija
18/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kieltäjät ajatellut koskaan että millä oikeidella he näitä kieltoja tekee? Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia, ei muiden. Tässä on kyse naisten epävarmuudesta, ihan samasta mitä mies kokee jättidildojen kanssa. Kieltäjillä on vielä vähän matkaa aikuisuuteen.

Vierailija
19/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se seksinukke huomattavasti luonnollisempi väline miehelle tyydyttää himonsa kuin vaikkapa käpykakku