Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuten ihana, vihaisena kamala

Vierailija
16.08.2022 |

Mies on muuten ihana, rakastava ja lämmin. Vihaisena tai kiukkuisena hänestä kuoriutuu ihan eri ihminen. On todella ilkeä ja myrkyllinen sanoissaan. Purkaa oman kurjan olonsa minuun ilkeilemällä, vaikka kurjan olon syy ei olisi mitenkään minun. Vihaisena monesti kaikesta kuitenkin tuleekin yhtäkkiä minun syy. Esim. tänään on kiukutellut siitä, että on tosi kuuma. Miehen mielestä kuumuus ja huono olonsa on minun syyni, koska hommaamani tuuletin oli vääränlainen...

Mies rauhoittuu aika nopeasti eikä jaksa kiukutella kovin pitkään. Ei kuitenkaan aina pyydä varsinaisesti anteeksi, tulee vaan halaamaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen kyllä sanonut tuon käytöksen vaivaavan minua ja silloin pyytää anteeksi. Kuitenkin aina kiukuttelee ja tiuskii kuin uhmaikäinen kun on pahalla tuulella. Onneksi sitä sattuu harvoin, mutta silti tuntuu pahalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Suomen miehiä vaivaa, kun ne kaikki tuntuu taantuneen ja seonneen??

Tätä olen itsekin miettinyt - missä vika?

Vierailija
22/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske hakemaan parempi.

... tuuletin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

feministit eli miesvihaajat, nalkuttajat ja valittajat eivät ansaitse arvostusta. nauttikaa nyt siitä, minkä olette itse aiheuttaneet.

Vierailija
24/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailema miehen käytös muistuttaa lapsen käytöstä. Aikuiselta ei pidä hyväksyä epäkypsää reagointia missään määrin missään tilanteessa. Kypsä aikuinen ei ole sanallisestikaan aggressiivinen vihaisena. Suuttumus ei tarkoita samaa kuin aggressio. Aikuinen käsittelee omat tunteensa eikä kaada niitä muille.

Kannattaa miettiä tarkkaan mitä itse haluaa elämältä ja ihmissuhteilta. Sanallinen väkivalta usein edeltää lähisuhteissa fyysistä väkivaltaa, joka saattaa tulla ykskaks yllätyksena, jos ei ole lukenut varomerkkejä, niitä punaisia lippuja.

Vierailija
25/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

feministit eli miesvihaajat, nalkuttajat ja valittajat eivät ansaitse arvostusta. nauttikaa nyt siitä, minkä olette itse aiheuttaneet.

... ja tässä yksi loistava mallikappale, olkaa hyvä.

Aplodeja! Kiitos!

Vierailija
26/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tavallista paremmalta mieheltä. Hyvä ettei kasaa typerää kiukkua sisäänsä, en ole ihan varma kuulostaako tuo edes siltä että hän purkaisi huonoa oloaan vai ilmaiseeko hän vain sitä.

Vierailija
27/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isättömyys ja miehen malli. Perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja heiltä puuttuu auktoriteetti jota kunnioittaa.

Vierailija
28/28 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isättömyys ja miehen malli. Perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja heiltä puuttuu auktoriteetti jota kunnioittaa.

Tai sitten surkeat auktoriteetit, jotka ovat paikalla mutteivät läsnä.

Kukaan ei kiellä miehiä osallistumasta lasten kasvatukseen, niin kotona kuin sen ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä