Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voida ulkoilla kun lasten kumisaappaat ovat varastossa eikä mies ehdi hakemaan niitä sieltä.

Vierailija
24.10.2006 |

Itse en voi, kun olen raskaana, ja pitäisi nostella painavia talvirenkaita yms. pois tieltä. Emme ole koko syksynä päässeet vesisateella ulos kun lapsille ei ole saappaita. Kesällä niitä ei paljon tarvinutkaan. Mutta nyt alkaa olla mitta täys. Lapset eivät jaksa olla enää sisällä, ja itsellä palaa hermo. Mies on kokoaika omissa hommissaan pihalla, eikä ehdi töiltänsä kumppareita hakemaan.

Että asiat voi olla hankalia pienten asioiden takia!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös ostaa uudet saappaat.

Mitä helvettiä se mies muka tekee NIIN kiireistä ettei ehdi (epäilenpä, ettei viitsi) hake niitä saappaita?

Vierailija
2/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin todellakin noin puuaivo mies ja lapsilla isä? Miksi se mies ei ota lapsia pihalle hommaileen yhdessä? Hakis vaan ensin ne kumpparit... Mene kauppaan ja hae lapsille kumpparit! Sen kait voit tehdä vaikka oletkin raskaana?

t. toinen raskaana oleva jonka lapsilla vaatteet ovat sisällä eikä varastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huvikseen tuolla sateessa makaa auton alla kastumassa. Mut mua silti niin ottaa pannuun se, että olen neljän seinän sisällä. Rataskävelyllä oon väliin käyny, mut ei lapset siitä paljoa innostu.

ap.

Vierailija
4/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko nostaa leipääkään...

voi voi.. syöttäähän sun mies sut

Vierailija
5/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämä olla todellisesta elämästä. Rahaa ei ole ostaa kaksia kumppareita tässä vaiheessa.

Ja sanokaa vaan että " reissuun voitte silti lähteä." Niin... Pakollinen matka. Kaikilla ei kasva raha puussa, niin että ostettas aina uudet kun entiset on oven takana.

Niitä renkaita ei oikein voi kaataa sieltä. Se varasto on ihan täynnä, ja renkaat eivät ole kaadettavissa.

Vierailija
6/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi tää on. Minulta on ylimääräset nostelut kielletty. Ja ne laatikot mitä varastossa on ekana, on niin painavia ja isoja, että ilman mahaakin ne nousee naiselta tosi hitaasti. En ole mikään köyhävoimaisin edes.

-ap

Vierailija
7/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan fiksua ettet itse mee niitä laatikoita ja renkaita nostelemaan... hullu jos sellasta raskaana ollessaan tekee...

Vierailija
8/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoita tänne siksi että päästäis yhdessä mässäilemään miesten(tai mun miehen) tyhmyyttä.

Eikö se ole ihan hyvä mies ja isä, joka perheensä eteen tekee töitä. (vaikkei ehdi tossuja hakemaankaan ja vaimo meinaa pultata täällä)

Tää tilanne vaan ottaa niin pattiin että aattelin purkautua.

ap

Vierailija
9/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika saamaton ja ajattelematon on ukko jos ei tuon vertaa tajua! vai oletko edes uskaltanut pyytää???

Vierailija
10/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat aina ensin. Todella saamattomia vanhempia. Lasten tulee ulkoilla ja mikään työ ei niin tärkeää. Miehesi ei osaa tätä huomata, niin sinun on haettava muuta apua asiaan. Jos tämä ei ole provokaatio, niin olet todella saamaton. Säälin lapsiasi todella.

Vierailija
11/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välitä lapsista tuon taivaallista ja hyvä isä... Ei sovi yhteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi