Oletko ihan selvinpäin
Ei täällä kyl porukka ole ihan selvinpäin meinaan juttujen tasosta päätellen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
En :(
toka vika lomapäivä ja avasin äsken viinipullon, kun mies paistoi härkää ruuaksi.
Oliko varmasti härkää, ettei ollut lehmää ?
Känninen nainen on vastenmielinen näky. Otan vain joskus pari lasia hyvässä seurassa, yksin en koskaan.
En. En kerro, mitä olen vetänyt, moralisoitte kuitenkin.
Niin ihmeelliseltä kuin se saattaakin tuntua, jopa minä olen tänään selvin päin mukana keskusteluissa!
En ole. 4 olutta ja yhden siiderin olen juonut hellepäivän kunniaksi. Lomalla vielä.
En ole. Kympiltä aamulla aloin juomaan.
Rahan tuhlausta on juopottelu. Sähkö lasku pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Piriä. Vai tylsästi vaan pilveä? Kauheeta.
Vieras naapuri kirjoitti:
Kestääkö naisia selvinpäin. Miksi miehet on aina kännissä viikollakin. No koska eivät kestä naistaan selvänä.
Minulla ei ole koskaan ollut naista, mutta olen usein silti kännissä viikollakin. Se johtuu siitä, että olen masentunut, yksinäinen ja surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Känninen nainen on vastenmielinen näky. Otan vain joskus pari lasia hyvässä seurassa, yksin en koskaan.
Voin kuvitella sinut siellä nyrpistelemässä nenääsi punaviinilasi kädessä tuntemassa itsesi maailman valtiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piri on tylsin huume, mitä tiedän.
Juon kylmää vettä paljon. Kaljaa ei jaksa juoda koka tulee krapula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piri on tylsin huume, mitä tiedän.
Eli olet vetänyt vain sellaista paskaa piriä, joka tuntuu samalta kuin joisi kupin kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vieras naapuri kirjoitti:
Kestääkö naisia selvinpäin. Miksi miehet on aina kännissä viikollakin. No koska eivät kestä naistaan selvänä.
Ei sitä pakko ole naisen kanssa asua, muuttaa pois jos on niin kamalaa.
Helppo sanoa kun et ole työtön, rahaton, kouluttamaton mammanpoika.
Olen täysin selvä. Ibuprofeenia otan kohta koska rymysin metsässä ja jalkoja särkee.
Vierailija kirjoitti:
Känniset ovat vastenmielisiä sukupuoleen katsomatta. Naisia harvoin näkee yhtä huonossa kunnossa kun miehiä, savet housuissa ja naama veressä.
T. Siivooja sinisessä autossa
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan kirjoitti:
Pakko juoda coca cola zeroa. Useampi pullo menee päivässä.
Varo ettei tule diabetes, kun makeutusaine sekoittaa insuliinintasapainon
Älä kuitenkaan jätä päivätyötäsi.
T. Sisätautilääkäri
Lasketaanko jos poltin aamupäivällä jointin kun naapurin poliisi tarjosi? Ehkä sitä kohta voisi ottaa siivun viskiä alabaarissa kunhan lämpötila vähän laskee.
Varo ettei tule diabetes, kun makeutusaine sekoittaa insuliinintasapainon