Paras eines mitä olet syönyt ja ostat usein?
Tykkään älyttömästi Mama kananmakuisista nuudeleista. Malesialaisia makuja, aina teen kulhoon näitä ja lisäät kuumaa vettä, sitten sinne voi kaataa sekaan vaikka paistettuja kasviksia ja kanaa, kalaa tai lihaa vaihtelevasti. Joskus leikkaan kananmunia myös joukkoon. Vähä semmonen suomalais-malesianainen versio Japanin rameneista. Ja parasta on että siinä on kaikki mitä keho tarttee.
Kommentit (661)
En osta kovin usein, mutta paras eines, mitä olen syönyt on Pizza Hutin Super Supreme-pizza.
Kantarellikeitto, tosi hyvää. Taitaa olla Saarioisten.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko, rusinoilla
puolukkasurvosta ja siihen vähän sokeria.
Mulla ne on kananugetit. Aina silloin tällöin iskee himo.
Saarioisten ihana Kasvislasagne
Kokkikartanon Fetakasviskiusaus
Litsi kirjoitti:
Kokkikartanon täyteläinen lohikeitto, tosi hyvää.
liian vähän rasiassa ja nopeasti saa itse tehtynä ja on hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valmisruokabuumi tällä palstalla oikein on? Eikö ihmiset tajua että syövät lisääntyy? Meidän suoliston bakteerit ei pysty käsittelemään tuota prosessoitua sontaa. Ihmetyttää miten joku viitsii syöttää niitä edes lapselleen, sama kun antaisi aseen käteen.
Minä olen 72-vuotias nainen ja edelleen täysin hengissä ja terveenä. Laiskana ruuanlaittajana syön eineksiä useita kertoja viikossa. Tosin ostan niitä kalliimpia, esim. Kruunu Herkun valmissapuskat erinomaisia, samoin paneroitu kala ja Skånen perunat, tekijää en muista. Nautin lisäksi viskiä päivittäin. Kyllä on kauheaa....
Komppaan Kruunun herkkua. Etenkin pottumuusi on taivaallista.
hätävara einekset. Tykkään tehdä itse ruoan ja tiedän mitä syön.
Onkimiehen kalapihveihin olen jäänyt koukkuun. Ostan kerralla 2 pakettia ja pakastan minigrip mini pusseihin 2 kpl annoksiin. Niitä on helppo sitten ottaa, kun tulee nälkä. Usein syön ne sellaisenaan lime majoneesin kera. Jos minulla on jääkaapissa valmiina höyrystettyjä kasviksia, niin johan on ateria valmis.
Vierailija kirjoitti:
Onkimiehen kalapihveihin olen jäänyt koukkuun. Ostan kerralla 2 pakettia ja pakastan minigrip mini pusseihin 2 kpl annoksiin. Niitä on helppo sitten ottaa, kun tulee nälkä. Usein syön ne sellaisenaan lime majoneesin kera. Jos minulla on jääkaapissa valmiina höyrystettyjä kasviksia, niin johan on ateria valmis.
😋
Kyllä mä kuulkaa sanoosin jotta ei oo kymppimämmin voittajaa.
Pääsiääsenä tuloo syätyä sata rovesta jotta heilahtaa, sokuria ja punaasta maitua
vaan kaveriksi ja ropehen kimppuhun, kyllä kuulkaa vatta keherää ja vähä pierettääki
mutta siitä pääsöö ku pieraasoo.
Vierailija kirjoitti:
Yksi herkku, jota ei voi ohittaa on Hanna Partasen lihapiirakka. Paistolämpimänä ostettu myyntikojulta ja liikelounaana heti nautittu. Ai mistäkö saa? Kuopion torilta tai suoraan leipomolta. Älä sorru halpoihin kopioihin, tai siihen toiseen saman sukunimen tuotteeseen.
Ai että, Partasen piirakat! Ihan parasta, sekä liha- että karjalanpiirakat <3 Niitä on mulla hirveä ikävä ja tosiaan, samanlaista ei mistään muaalta saa.
t. lapsuuden Kuopiossa viettänyt
Darra päivinä tulee syötyä Kivikylän orginal lihapullia suoraan rasiasta
ja kyytipojaksi Aura sinappia pari purkkia keskiketterää Karhua.
Satsin jälkeen on siisti löhötä soffalla ja heittää leijoja jotka haisee ihan
samalta kun ne Kivikylän original lihapullat.
Muutaman kerran vuodessa ostan töihin lounaaksi Saarioisten pinaattikeiton, jonka sekaan keitän jo kotona kananmunan. Muita eineksiä en syö,
Vierailija kirjoitti:
Vain puoli laatikollista maksalaatikkoa syö joku kerralla? Minä syön samasta annoksesta kolme-neljä kertaa.
192 kcal/100g. Itse syön kerran päivässä, jäisi neljäsosalla vähän kalorit alhaiseksi.
No, miesystävän mielestä en olisi saanut syödä puolikastakaan.
Mitä siinä Saarioisten mainoksessa oikein sanottiin, oliko se "meidän isi tekee teidän äitien lapset"?
https://www.google.fi/search?q=leonardo+dicaprio+changes+women&tbm=isch…
Maksalaatikko rusinoilla. Muita valmisruokia ei oikein tule ostettua/syötyä.
Jansson kiusausta. -Minä en kokkaa ollenkaan.
Roiskeläpät, purkkihernekeitto ja (Kokkikartanon?) Tomaatti-vuohenjuustokeitto.
Kruununherkun maksapihvit! Puolukkahillon kanssa ,nam.
Joo on kyllä kova, mutta että kylmänä... Valmis roiskeläpät viel menee kylmänä kovaan nälkään mutta harvemmin tulee nautittua kylmänä yhtään mitään lämpimäksi tarkoitettua valmista ruokaa.
Oma suosikki on tällä hetkellä ehkä Helsingin Makkaratehtaan Döner Pitakebab. (https://helsinginmakkaratehdas.fi/valipalatuotteet/hmt-doner-pitakebab-…)
Ei ehkä se ihan kaikkein halvin eines mut ei toisaalta mikään hintavin (vrt Via annokset ja Kokkikartanon einekset). Mutta joo maksalaatikko kera puolukka hillon kans ihan ikivihreä setti.