Paras eines mitä olet syönyt ja ostat usein?
Tykkään älyttömästi Mama kananmakuisista nuudeleista. Malesialaisia makuja, aina teen kulhoon näitä ja lisäät kuumaa vettä, sitten sinne voi kaataa sekaan vaikka paistettuja kasviksia ja kanaa, kalaa tai lihaa vaihtelevasti. Joskus leikkaan kananmunia myös joukkoon. Vähä semmonen suomalais-malesianainen versio Japanin rameneista. Ja parasta on että siinä on kaikki mitä keho tarttee.
Kommentit (661)
Yksi herkku, jota ei voi ohittaa on Hanna Partasen lihapiirakka. Paistolämpimänä ostettu myyntikojulta ja liikelounaana heti nautittu. Ai mistäkö saa? Kuopion torilta tai suoraan leipomolta. Älä sorru halpoihin kopioihin, tai siihen toiseen saman sukunimen tuotteeseen.
Kalakeitot ja kanakeitot ovat yleensä hyviä.
Epäterveellisemmistä tulee ostettua pakastepitsoja :p Niillä on ihan hyvä hinta-laatu-suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valmisruokabuumi tällä palstalla oikein on? Eikö ihmiset tajua että syövät lisääntyy? Meidän suoliston bakteerit ei pysty käsittelemään tuota prosessoitua sontaa. Ihmetyttää miten joku viitsii syöttää niitä edes lapselleen, sama kun antaisi aseen käteen.
Minä olen 72-vuotias nainen ja edelleen täysin hengissä ja terveenä. Laiskana ruuanlaittajana syön eineksiä useita kertoja viikossa. Tosin ostan niitä kalliimpia, esim. Kruunu Herkun valmissapuskat erinomaisia, samoin paneroitu kala ja Skånen perunat, tekijää en muista. Nautin lisäksi viskiä päivittäin. Kyllä on kauheaa....
Komppaan Kruunun herkkua. Etenkin pottumuusi on taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta kun moni on maininnut nuo pinaattiletut, niin oletteko huomanneet maussa muutosta tässä vuoden sisällä? Viime vuonna minulla oli hetken aikaa oikein himo Atrian pinaattilettuihin, mutta nyt kun ostin jokin aika sitten uudestaan, niin vaikuttivat paljon paksummilta ja jauhoisemmilta maultaan. Ovatko muut huomanneet vai sattuikohan minulle vain jokin vähän huonompi erä?
Huomattu on. Aivan hirveiksi muuttuneet
Huh, luulin jo että meikäläisellä alannut viirata päässä. Ihan KARMEAA kuraa nykyään!
Boltsit ja ihan mikä vaan mummonmuussi. Ei vaan ole jaksamista kokkaamiseen.
Saarioisen lasagne (tulikuumaksi lämmitettynä, mikrotuksen jälkeen annan vetäytyä kunnolla), päälle Felixin ketsuppia ja kylkeen Forssan italiansalaatti. Nam nam. Syön todella usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta kun moni on maininnut nuo pinaattiletut, niin oletteko huomanneet maussa muutosta tässä vuoden sisällä? Viime vuonna minulla oli hetken aikaa oikein himo Atrian pinaattilettuihin, mutta nyt kun ostin jokin aika sitten uudestaan, niin vaikuttivat paljon paksummilta ja jauhoisemmilta maultaan. Ovatko muut huomanneet vai sattuikohan minulle vain jokin vähän huonompi erä?
Huomattu on. Aivan hirveiksi muuttuneet
Huh, luulin jo että meikäläisellä alannut viirata päässä. Ihan KARMEAA kuraa nykyään!
Siirryin itse ostamaan Cittarin vegaanista versiota. Niitä popsii ihan kylmänäkin :P
Apetit pakasteperunamuusi niissä 500 g purkeissa. Maitoa sekaan ja mikroon ja NAM! Ihan parasta perunamuusia. Siihen en kyllästy ikinä.
Muutoin olen pyrkinyt vähentämään eineksiä ja koetan laittaa itse ruokaa kun se on paljon edullisempaa nyt kun joutuu vähän kiristään vyötä. Valmisruoat on lisäksi kauheen kalliita, hinta nousee vaan koko ajan ja niissä on myös hirveästi piilosuolaa. Ja olen siis entinen valmisruokien mättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko, rusinoilla
Oli vuoden verran. Töissä söin lähes joka päivä, vaan tuli kiintiö täyteen ja kiitos ei enää mitään eineksiä
Saarioisen vuohenjuustoperunat. Otanta tosin suppea, sillä en syö eineksiä kuin lisukkeena aniharvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko, rusinoilla
Oli vuoden verran. Töissä söin lähes joka päivä, vaan tuli kiintiö täyteen ja kiitos ei enää mitään eineksiä
A-vitamiinin yliannostus?
Xtran kananugetit ja kastikkeeksi Heinzin curry-mangokastiketta, syön esimerkiksi itsetehdyn perunamuussin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Xtran kananugetit ja kastikkeeksi Heinzin curry-mangokastiketta, syön esimerkiksi itsetehdyn perunamuussin kanssa.
Lisättäköön vielä Kokkikartanon lohikeitot ja lohikiusaus sekö China Bossin kasviskevätkääryleet, kun pannussa paistaa, niin ihan ravintolatasoa.
Jos Saarioisten joulu perunalaatikko olisi myynnissä ympäri vuoden, niin ostaisin sitä usein. Nyt joudun tapaninpäivänä (joululaatikot silloin eurolla) hamstraamaan pakastimen täyteen :D
Thai-kuutiot tai pakastepizza, jota tuunaan. Sorrun myös kiireessä kaupan salaatti-tiskille, jossa voi koota itse annoksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valmisruokabuumi tällä palstalla oikein on? Eikö ihmiset tajua että syövät lisääntyy? Meidän suoliston bakteerit ei pysty käsittelemään tuota prosessoitua sontaa. Ihmetyttää miten joku viitsii syöttää niitä edes lapselleen, sama kun antaisi aseen käteen.
Eihän niitä joka päivä syödä, tai ainakaan meillä.
Ei edes joka viikko.
Ei niitä pitäisi syödä ikinä.
Aika laadukkaita on nykyisin parhaimmat, katso sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olon maa-artisokkakeitto on ihan ravintolakamaa.
Hyvä tietää! Maa-artisokka on niin hyvää mutta ei aina jaksa kuoria niitä pikku mukuloita.
Ei niitä pidäkään kuoria, pese vaan hyvin.
Fallerot.